Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@06:25:45 GMT

پیامک‌های دریافتی ۹۸/۰۱/۲۹

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۰۳۸۱

پیامک‌های دریافتی ۹۸/۰۱/۲۹

به گزارشگروه شهروند خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ (مجله خبری شبکه یک سیما) و ۳۰۰۰۲۳۹۴ (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و نهم فروردین ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

0847...0913:  مشکلات حقوق کارکنان شورای حل اختلاف که به صورت تمام وقت کار می کنند پیگیری شود.

 

0824...0913: جاده جوادیه به بافق شش کیلومتر خاکی دارد کی می خواهند این شش کیلومتر را آسفالت کنند. جلوبندی ماشینمان داغون شد لطفا پیگیری کنید یا حق.

 

1588...0902: لطفا به مسئولین بگویید کنکور یک هفته هم شده به خاطر سیل زده ها عقب بندازن آخه چرا تبعیض قائل می شوند. بین ارشد و سراسری.

 

8854...0901: خواهشمندم پیگیری کنید حدود۷۲۰۰ نفر از۱۷ ماه پیش برای کادر اداری قوه قضاییه آزمون دادن و قبول شدن. الان چند ماه منتظریم که حکم بزنن مشغول به کار شویم. ولی خبری نیست به خدا تو برزخ ماندیم. نه می تونیم بریم جایی استخدام بشیم نه میدونیم کی شروع به کارمون است. زندگیمون بلاتکلیفه هیچ درآمدی هم نمیتونیم برای خودمون داشته باشیم چون هر جا می خوایم کار کنیم قرارداد ۱ساله میبندند و میگویند که شما تکلیفتون مشخص نیست را نمی پذیریم.

 

8985...0991: خواهشا پیگیر وضعیت بلاتکلیف استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه باشید.

 

7376...0933: مسئول محترم یک ماه است از عید نوروز می گذرد هنوز عیدی و مستمری مرا نریختند کمیته امداد اگر توانای حمایت یک بیمار هموفیلی الوده هپاتیت و اعصاب و روان را ندارید بفرستید انگلستان که هم حمایت کنند هم درمانم کنند وسلام.

 

4248...0916: تو هر شهر حداقل1 آسایشگاه روانی هست اما خبری از بنیادعلمی نخبگان نیست!

 

5318...0918: اگر کشور را در برابر سیل و زلزله و طوفان واکسن نکنیم تا 10سال آینده 40 کشور از بین خواهد رفت.  و شگرد کار این است که ساختمانهای فرسوده را باز سازی و شهرهای که نیاز به فرار آب دارند روان آبها را که کانال یا رود خانها هستند آنها را اصلاح کنیم و از سد ها در کشاورزی و غیره به مصرف برسانیم.

 

1351...0914: لطفا درباره زمان قطعی شروع به کار حدودا 7000 نفری که در آزمون استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه در سال 96 پذیرفته شده اند و تمامی مراحل استخدامیشون از قبیل مصاحبه و معاینات پزشکی و آموزشهای بدو خدمت رو طی کردند،هم پیگیری انجام بدید. چرا وقتی قوه قضاییه بودجه نداره بیخودی آزمون برگزار میکنه و هزاران نفر رو سرگردان میکنه.؟ به خدا از بس وعده سر خرمن بهمون دادند، شرمنده زن وبچه شدیم .

 

9011...0916:  اتوبوس واحد مدل86داریم تحت نظارت که 12ساله کار می کند استهلاک کمر شکن شده خداوکیلی دیگه تحمل این استهلاک با درآمد کم را نداریم به دادمان برسید 24نفرین تشکر.

 

6681...0911:  بنده حسن دیوبند هستم از استان مازندران شهرستان محمود اباد روستای کلوسا مادر روستای هستیم سه تا رودخانه از محلمان می گذرد الان چند ساله برای لایروبی این رود خانه ها هیچ اقدامی نکردن وان های که در حریم رود خانه ملک دارند داخل رودخانه را دیوار کشی کردن هیچکس نیست بیاد حریم را آزاد کند به اداره آبیاری شهرستان مربوطه رفتیم جواب ندادن ! خواهش می کنم پیگری فرمایید حتما باید روستای ما را سیل خراب کند.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشکلات مردم صدای مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۰۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید از افزایش منطقی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران / دریا بیگی تشریح کرد

به گزارش صدای ایران به نقل از ایسنا، نصرالله دریابیگی در این باره اظهار کرد: در جلساتی که با مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و معاونین ایشان داشته‌ایم سه پیشنهاد مهم را درباره افزایش حقوق کارگران بازنشسته تحت پوشش کانون عالی بازنشستگان طرح کردیم؛ اول این که افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تورم ۴۳.۶ درصدی موجود را پوشش دهد؛ دوم آن که دراجرای ماده ۴۱ قانون کار ۳۵ درصد افزایش سطوح مزدی را لحاظ کنند و افزایش مزایا هماهنگ با دریافتی کارگران و کارکنان دولت باشد.

نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی با اشاره به این که مذاکرات مزدی این کانون همچنان ادامه دارد، مبنای افزایش حقوق سالانه بازنشستگان را مصوبه شورای عالی کار عنوان و اظهار کرد: ماده ۴۱ قانون کار جمهوری اسلامی ایران و ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی تکلیف این مهم را روشن کرده است.

دریابیگی گفت: مطالبات کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی مطالبات برحق حداقل ۵ میلیون بازنشسته تامین اجتماعی و خانواده‌های آنان مبنی بر افزایش حداقل ۳۵ درصدی حقوق این قشر است.

وی با اشاره به اینکه ۶۰ تا ۷۰ درصد کارگران بازنشسته تامین اجتماعی دریافتی ماهانه‌شان کمتر از ۱۰ میلیون تومان است؛ گفت: دریافتی بازنشستگان عضو کانون‌های بازنشستگی تامین اجتماعی فقط کفاف هزینه‌های ۱۵ روز را می‌دهد و اختلاف فاحشی با سایر بازنشستگان دارند.

مسئول کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان مازندران با تاکید بر این مطلب که ذخایر صندوق تامین اجتماعی حاصل تلاش میلیون‌ها کارگر زحمتکش ایرانی است، گفت: مسئولان سازمان تامین اجتماعی در برابر صاحبان صندوق تامین اجتماعی یعنی کارگران و بازنشستگان مسئول هستند و نباید بابت تعهدات مالی خویش در برابر کارگران بازنشسته آدرس غلط بدهند.

به گزارش روابط عمومی کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی، نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی با خاطرنشان ساختن وعده‌های دولت و مجلس برای حل مشکلات معیشتی بازنشستگان تامین اجتماعی، گفت: سوال من از تمامی مسئولان این است که چگونه می‌توان با دریافتی ماهانه کمتر از ۱۰ میلیون تومان هزینه‌های یک خانوار کوچک را تامین کرد؟. از مسئولان تامین اجتماعی توقع داریم در این شرایط همراه جامعه شریف بازنشستگان باشند.

دیگر خبرها

  • تفاوت چشمگیر میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با پرداختی سایر بازنشستگان
  • مذاکرات برای افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران
  • خبر جدید از افزایش منطقی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران / دریا بیگی تشریح کرد
  • ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود
  • اختلاف بر سر افزایش حقوق بازنشستگان!
  • حل مشکل شهروندان با پیگیری خبری
  • بارسلونا مصمم به فروش دیونگ
  • کلید کاهش وزن؛ فقط کافی است کالری دریافتی را کم کنید
  • والیبالیست‌های ایرانی ۳۰۰ درصد گران شدند!
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است