Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: آمریکا با قرار دادن سپاه در لیست تروریست ها ترس درونی خود را آشکار کرد و در حقیقت علت اصلی آن هم قدرتمند بودن این نهاد انقلابی است.

به گزارش ایرنا حجت السلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی روز پنجشنبه در آیین دیدار جمعی از ارتشیان استان با وی اظهار داشت: اگر هم اکنون آمریکا با اقداماتی به سپاه حمله می کند و تهمت هایی می زند به دلیل این است که ترس به درونش راه افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: هم اکنون دشمن به دست و پا افتاده و در حال غرق شدن است به همین دلیل به هر چیزی چنگ می زند.
امام جمعه بجنورد با بیان اینکه دوره ابر قدرتی رو به افول است اظهار داشت: اگر در گذشته کشورهایی حق نفس کشیدن نداشتند اما ایران راه تنفس را به همه نشان داد و امروز خود نفس عمیق می کشد.
ارشد نظامی آجا در خراسان شمالی هم گفت: شرایط نیروهای مسلح هم اکنون به گونه ای است که دشمنان از بغض و کینه در مسیری قرار و تصمیاتی گرفتند که از دید مردم و جهانیان محکوم است.
امیر سرتیپ ابراهیم گل گلی اظهار داشت: اقدام آمریکا علیه سپاه نشان دهنده این است که وحدت آنان را به وحشت انداخته و نقش سپاه تن آنان را به لرزه انداخته است.
وی افزود: دشمنان به دلیل ناکارآمدی و عجز هم اکنون هر توطئه ای را انجام می دهند اما در لحظه خنثی خواهد شد.
وی به اقدامات اخیر نیروهای مسلح در کمک به سیلزده ها نیز اشاره کرد و گفت: تمامی نیروها در کنار هم با وحدت و یکپارچگی به مردم کمک می کردند که این امر برگ زرینی دیگر از افتخارات این نیروها است.
3007/ 6042

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي نيروهاي مسلح ارتش خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۰۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه اهواز: هر روز در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود/ درصد خودکشی در زنان آمریکایی 50 درصد افزایش داشته/ همه قوانینی که در غرب اجرا کردند، به ضرر زنان بوده/ پدران و مادران باید تمرین حجاب را در کودکی به فرزندان خود بیاموزند

به گزارش جماران؛ به نقل از مهر، حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران اهواز با یادآوری اینکه مقام معظم رهبری ۱۵ سال است شعار سال را براساس موضوعات اقتصادی اعلام می‌کنند، بیان کرد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده و مسؤولان باید با مشارکت مردم هر چه بیشتر در راستای جهش تولید و ایجاد اشتغال تلاش کنند.

امام جمعه اهواز اضافه کرد: مسؤولان باید در خصوص عملکرد خود در موضوعات اقتصادی و اشتغالزایی اطلاع رسانی کنند.

حجت الاسلام موسوی فرد اظهار کرد: جوانان نباید تنها به فکر استخدام در ادارات دولتی باشند بلکه با فراگیری دوره‌های فنی و حرفه‌ای در راستای اشتغال و ورود به بازار کار تلاش و همت کنند.

وی با اشاره به اعتراضات دانشجویی در غرب علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی گفت: به برکت هدایت‌های مقام معظم رهبری در جبهه مقاومت چه تحول و پیروز‌های بزرگی ایجاد شده است.

حجت الاسلام موسوی فرد با تقدیر از فراجا برای اجرای طرح «نور» اظهار کرد: از طرح نور باید حمایت شود چرا که بحث حجاب مهم است و مردم و همه دستگاه‌ها باید کنار نیروی انتظامی باشند و در مقابل بی حجابی مقابله کنند و این طرح محله به محله اجرا شود.

وی با عنوان اینکه حجاب تنها مختص به دین اسلام نیست، تاکید کرد: پدران و مادران باید تمرین حجاب در کودکی به فرزندان خود بیاموزند.

امام جمعه اهواز اظهار کرد: هر روز می‌بینیم در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود و درصد خودکشی در زنان آمریکایی ۵۰ درصد افزایش داشته و تمام قوانینی که در غرب اجرا کردند، همگی به ضرر زنان بوده است.

دیگر خبرها

  • امام جمعه اهواز : طرح حجاب «نور» محله به محله اجرا شود
  • امام جمعه اهواز: هر روز در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود/ درصد خودکشی در زنان آمریکایی 50 درصد افزایش داشته/ همه قوانینی که در غرب اجرا کردند، به ضرر زنان بوده/ پدران و مادران باید تمرین حجاب را در کودکی به فرزندان خود بیاموزند
  • امام جمعه اهواز: والدین باید تمرین حجاب را در کودکی به فرزندان خود بیاموزند
  • خیزش دانشجویان آمریکا نشان‌دهنده بیداری وجدان‌های‌ جهانی است
  • تظاهرات دانشجویان، استکبار جهانی را به مرز بحران کشانده است
  • مسئولان با جدیت بیشتری پای کار حل مشکل کشاورزان بیایند
  • لزوم تلاش جدی مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • جوانان باید از منطق سیاست‌ها و رفتار نظام با خبر باشند | آنها بدانند چرا حاضر به ایجاد روابط با برخی کشور‌ها نیستیم | دانش‌آموزان را از خطر‌ها و دشمنی‌ها آگاه کنید
  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت