Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز - ایرنا - رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: قضات باید منصفانه حکم دهند و این کار نیاز به فرهنگ سازی دارد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حکمت علی مظفری روز پنجشنبه در مراسم تجلیل از قضات برتر استان افزود: قوه قضاییه باید به جایگاهی برسد که حق مظلوم پایمال نشود و حق به حق دار برسد.
وی اظهار داشت: تربیت انسان های شایسته، فاضل، امین، درستکار زمینه ساز استحکام درونی قوه قضاییه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب، نیروهای قوه قضاییه باید 100 درصد انقلابی باشند، انقلابی عمل کنند و روحیه انقلابی و مسئولیت پذیری داشته باشند.
حجت الاسلام مظفری با اشاره به روند انتخاب قضات برتر استان ادامه داد: کارنامه قضایی این قضات بر اساس بازرسی های انجام شده از طریق دادسرای انتظامی استان و سایر مراجع نظارتی تبیین و به دادگستری ابلاغ شد.
وی گفت: این ارزیابی در محورهای برخورد قاطع و مبارزه با مفاسد درون تشکیلات، برخورد با عناصر نامطلوب تشکیلات قضایی که مردم در جریان آن هستند و چهره سازی قضات شایسته، انقلابی، کارآمد و پرتوان انجام شد.
حجت الاسلام مظفری افزود: پس از بررسی های انجام شده از مجموع 500 قاضی شاغل در دادگستری های استان، حدود 330 نفر حائز رتبه منتخب شدند.
در این مراسم از قضات منتخب استان آذربایجان شرقی با اهدای لوح و هدایا تجلیل شد.
8023/3071

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حقوقي قضات آذربايجان شرقي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۰۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۷ قبضه کُلت کمری در پیرانشهر

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از کشف ۱۷ قبضه اسلحه کلت کمری در شهرستان پیرانشهر خبر داد.

ناصر عتباتی با اعلام این خبر گفت: حسب هماهنگی‌های اطلاعاتی و فنی  به عمل آمده دادستانی پیرانشهر با پلیس اطلاعات تعداد ۱۷ قبضه اسلحه کلت کمری به همراه مقداری فشنگ از داخل یک خودرو کشف شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی؛ وی افزود: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفت و خودروی وی هم در این راستا توقیف شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • باید با شکات حرفه‌ای که قصد تخریب قضات و قوه قضاییه را دارند، برخورد شود
  • شناسایی قضات فاضل و انقلابی رویکرد قوه قضاییه است
  • بررسی موانع و چالش‌های تامین مسکن نیروهای مسلح در آذربایجان شرقی
  • دادستان انتظامی قضات کشور به کرمان سفر کرد
  • کشف ۱۷ قبضه کلت کمری در پیرانشهر
  • کشف ۱۷ قبضه کُلت کمری در پیرانشهر
  • ۵ میلیارد دلار منابع برای رشد ۸ درصدی در آذربایجان‌شرقی