Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز - ایرنا - مدیر حوزه های علمیه خواهران درباره کمک های این مرکز به سیل زدگان خوزستان گفت: بخشی از این کمک ها به ستاد مردمی کمک به سیل زدگان خوزستان ارسال و بخش دیگر نیز توسط خود حوزه علمیه خواهران بین مردم منطقه توزیع می شود.

به گزارش ایرنا خبرنگار حجت الاسلام عبدالکریم بهجت پور روز پنجشنبه در دیدار با آیت ا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. سید محمد علی موسوی جزایری در محل بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: باتوجه به شرایط دشوار مردم سیل زده و همچنین تامین اقلام مورد نیاز آنها، حوزه علمیه خواهران نیز بر خود وظیفه دانست تا در دو مرحله کمک های خود را به دست مردم سیل زده برساند.
وی گفت: همچنین قرار است ستاد پشتیبانی فکری با حضور متخصصان در قم تشکیل و به سئوالات مطرح شده در اردوگاه های سیل زدگان پاسخ داده شود.
حجت الاسلام بهجت پور افزود:اختیار تعطیلی کلاس های درسی حوزه علمیه خواهران در مناطق سیل زده به مدیران استانی داده شده تا آنها بر اساس شرایط و با تشخیص خود کلاس ها را تعطیل و اقدام به برگزاری کلاس جبرانی کنند.
وی ادامه داد: همچنین قرار است امتحانات حوزه علمیه خواهران در مناطق سیل زده خوزستان در 2نوبت برگزار شود.
ستاد حوزه علمیه خواهران برای سیل زدگان در مرکز عصمتیه اهواز تشکیل شده است.
در حالی که سیلاب در برخی روستاهای شوش، شوشتر و حمیدیه فروکش کرده، در روزهای اخیر تعدادی از روستاهای شادگان به زیر آب رفته و تعداد بیشتری از روستاهای شهرستان کارون دچار سیل شده اند.
به گفته وزیر کشور، 400 نفر از جمعیت خوزستان در معرض سیلاب بوده اند.
7152/ 6037

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي مدير حوزه هاي علميه خواهران سيل 98 خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۰۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرتیپ پاسدار سید حسن مرتضوی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با اعلام این خبر گفت: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از ابتدای حادثه سیل اخیر در منطقه سیستان و بلوچستان اقدامات و خدمات موثری را به مردم این منطقه ارایه نموده و در ادامه این خدمات جریانی جهادی امروز محموله‌ای بزرگ شامل آرد، موادغذایی از قبیل برنج، روغن، انواع کنسروجات، ماکارانی، آب معدنی، رب و همچنین البسه ورزشی برای کودکان و نیز لوازم التحریر مدرسه بین مردم مناطق سیل زده در حال توزیع می‌باشد.


فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در ادامه با بیان اینکه تاکنون کمک‌های نیروی زمینی سپاه مبالغی بالغ بر ۵ میلیارد تومان بوده که در مناطق سیل زده جنوب استان توزیع شده است.


فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه اضافه کرد: نیرو‌های امدادی این قرارگاه به صورت مداوم و شبانه روزی در مناطق سیل زده حضور دارند و به انجام ماموریت‌های امداد و نجات می‌پردازند.


سرتیپ پاسدار مرتضوی تأکید کرد این کمک‌ها تا زمانی که نیاز مردم منطقه باشد، در کنار سایر خدمات جهادی و امدادرسانی سپاه ادامه خواهد یافت.
وی ادامه داد: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از آغاز سیل در استان سیستان و بلوچستان همواره در کنار مردم این خطه بوده و به کمک‌های خود ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا
  • حمایت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (س) از طرح نور
  • حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند
  • حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در لرستان
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان از طرح نور فراجا