Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: کسی نمی‌تواند آینده را پیش‌بینی کند، اما شایعات پیرامون تغییر مدیرعامل باشگاه را به‌شدت تکذیب می‌کنم. ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، احمد جمشیدی ظهر امروز پنجشنبه در نشست خبری خود با تبریک روز ارتش، روز جوان و اعیاد شعبانیه، در پاسخ به اینکه چرا پس از چندین سال فعالیت باشگاه ذوب‌آهن هم‌اکنون تصمیم گرفته شده که این باشگاه سخنگو داشته باشد، اظهار داشت: ذوب‌آهن از نظر زیرساخت‌ها و انضباط کاری یکی از باشگاه‌های خوب کشور است و چنین باشگاهی حتماً نیاز به سخنگو دارد و چنین موضوعی در وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها مرسوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درست نیست که سخنگو به جای مدیرعامل باشگاه آمده باشد و چون این سمت در گذشته در باشگاه وجود نداشته، دلیل نمی‌شود که امروز هم نباشد.

وی افزود: باشگاه ذوب‌آهن باید از هر جهت نمونه باشد و لازم است که یک نفر به عنوان سخنگو به طور کامل در خدمت رسانه‌ها باشد. سعید آذری هم در نشست هیئت‌مدیره نظر مثبتی در این زمینه داشت و در این مدت با استرس کمتری کار می‌کند و می‌بینید که نتایج تیم هم بهتر شده است و هیچ تنشی در باشگاه وجود ندارد.

تغییر مدیرعامل باشگاه شایعه است

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن ادامه داد: شایعه تغییر مدیرعامل باشگاه را به شدت تکذیب می‌کنم. یزدی‌زاده مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن در یک ماه و نیم گذشته 2 بار در اردوی تیم حضور یافته و در کنار سعید آذری حضور داشته و هیچ مشکلی وجود نداشته است. در حال حاضر نیز آذری با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد و اعضای هیئت‌مدیره باشگاه و مدیرعامل کارخانه پشتیبان باشگاه هستند. هیچ‌کس هم از فردای خودش باخبر نیست، اما در حال حاضر مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره باشگاه در کنار هم به خوبی کار می‌کنیم. امروز هم برای حضور در این نشست با آذری تماس گرفتم اما ایشان به دلیل فوت یکی از اقوام خود نتوانست اینجا حضور یابد.

جمشیدی در پاسخ به سئوالی درباره بودجه باشگاه ذوب‌آهن در سال 97 گفت: بودجه باشگاه در سال گذشته 20 میلیارد تومان بود که از طرف کارخانه تخصیص پیدا کرد. همچنین مقرر بود خود باشگاه 19 میلیارد تومان از طریف جذب اسپانسر درآمد داشته باشد که 12 میلیارد تومان محقق شده و 7 میلیارد باقیمانده ان‌شاءالله نا 31 خردادماه امسال تحقق می‌یابد. همچنین یک اصلاحیه 7 میلیاردی برای بودجه درخواست کردیم که مورد قبول کارخانه قرار گرفت و 4 میلیارد تومان اختصاص یافته و 3 میلیارد باقیمانده نیز به زودی پرداخت می‌شود که تأکید شده به تیم فوتبال اختصاص یابد.

بودجه سال 98 باشگاه چشم‌گیر است

وی درباره بودجه این باشگاه در سال 98 تصریح کرد: بودجه امسال جمع‌بندی شده که رقمی قابل‌توجه و حدود 50 میلیارد تومان است که امیدواریم توسط کارخانه تخصیص پیدا کند.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن درباره رویکرد این باشگاه درباره تیم‌های بسکتبال و هندبال بیان داشت: تیم بسکتبال باشگاه ظرف تنها یک هفته بسته شد و 80 درصد بازیکنان آن بومی بودند و در دور برگشت لیگ برتر سوم شد. قصد داریم این تیم‌ها را طوری تقویت کنیم که عملکردی مانند دهه 70 داشته باشند. ضمن اینکه بودجه تیم‌های هندبال و بسکتبال خارج از بودجه باشگاه بوده و از منبع دیگری تأمین شده است.

جمشیدی اضافه کرد: 52 درصد قرارداد بازیکنان تیم فوتبال باشگاه پرداخت شده و به زودی به نزدیک 70 درصد پرداختی می‌رسد.

پیش‌بینی حضور تیم والیبال بانوان در جام باشگاه‌ها را نکرده بودیم

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار تسنیم درباره عدم اعزام تیم والیبال بانوان این باشگاه به جام باشگاه‌های آسیا و اینکه اگر قرار باشد باشگاه ذوب‌آهن به این دلیل چند صد هزار دلار جریمه شود چرا این بودجه به اعزام تیم اختصاص نیافت، گفت: ابتدا به این تیم تبریک می‌گویم و از کادرفنی و بازیکنان تشکر می‌کنم، اما در بودجه سال 97 ما پیش‌بینی اعزام تیم‌های دیگر به جام باشگاه‌های آسیا نشده بود. اعزام این تیم به یک میلیارد تومان بودجه نیاز داشت، در حالی که هنوز نتواسته بودیم قرارداد بازیکنان را به طور کامل پرداخت کنیم. از طرف دیگر باشگاه برای حضور در این مسابقات به صورت کتبی اعلام آمادگی نکرده بود و اعلام آمادگی به صورت شفاهی بود. در این مورد هفته آینده جلسه‌ای با هیئت‌مدیره داریم و مذاکراتی با فدراسیون والیبال انجام می‌دهیم که این جریمه شامل حالمان نشود.

شایعات پیرامون آذری را به‌شدت تکذیب می‌کنم

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه برخلاف ادعای اعضای هیئت‌مدیره، واکنش سعید آذری به تغییرات اخیر این باشگاه در فضای مجازی چندان مثبت نبوده است و از طرف دیگر، در مقطعی در گذشته نیز شاهد تزریق افرادی به هیئت‌مدیره باشگاه ذوب‌آهن بودیم که در نهایت منجر به تغییر مدیرعامل این باشگاه شد و سئوال این است که سرانجام مدیریت سعید آذری در ذوب‌آهن چه خواهد بود، اظهار داشت: اصلاً چنین بحثی وجود نداشته است. باشگاه ذوب‌آهن همواره باشگاه باثباتی بوده و آذری از بیش از 4 سال پیش مدیرعامل ذوب‌آهن است، در حالی که باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس سالی یک مدیرعامل عوض می‌کنند. همان‌طور که گفتم کسی نمی‌تواند آینده را پیش‌بینی کند، اما این شایعات درباره آذری را به‌شدت تکذیب می‌کنم.

جمشیدی ادامه داد: مدیرعامل کارخانه و باشگاه و اعضای هیئت‌مدیره در کنار هم هستند و هیچ مشکل و نگرانی در تیم و بین بازیکنان وجود ندارد. شب قبل از مسابقه با پرسپولیس مدیرعامل کارخانه در اردوی تیم حضور یافت و در کنار مدیرعامل باشگاه و اعضای تیم شام خورد و این ثابت می‌کند که هیچ مشکلی نداریم و اصلاً قرار نیست اتفاقی بیفتد.

اصفهان| واکنش سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن به شایعه جدایی قریب‌الوقوع سعید آذریاصفهان| عضو هیئت‌مدیره باشگاه ذوب‌آهن: هیچ چیز در باشگاه تغییر نکرده استاصفهان| جایگاه ویژه فولادشهر در تسخیر هواداران پرسپولیس؛ مهمانی ذوب‌آهن در فولادشهر!

از تماشاگران ذوب‌آهن گلایه داریم

وی درباره اختصاص بیش از 10 درصد ظرفیت ورزشگاه فولادشهر به هواداران پرسپولیس در دیدار روز گذشته و اعتراض هواداران ذوب‌آهن که بلیت تهیه کرده بودند، افزود: از چند روز گذشته از طریق روابط عمومی باشگاه از هواداران خود خواستیم زودتر به ورزشگاه بیایند اما عادت تماشاگران در شهرهای میزبان این است که دقیقه 90 به ورزشگاه می‌آیند و ما نیز در این خصوص از تماشاگران ذوب‌آهن گلایه داریم. درباره اختصاص بیش از 10 ظرفیت ورزشگاه به پرسپولیسی‌ها متأسفانه ناهماهنگی‌هایی وجود داشت که منجر به این اتفاق شد.

ورود 2 هزار هوادار به فولادشهر بدون بلیت!

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن بیان داشت: ابتدا قرار بود بازی در نقش‌جهان برگزار شود و حتی روی بلیت‌ها نام این ورزشگاه چاپ شد، اما شورای تأمین شهرستان لنجان تصمیم گرفت بازی با حفظ ایمنی تماشاگران در فولادشهر برگزار شود. اگر بخواهیم چیزی را به یگان ویژه یا شورای تأمین اجبار کنیم، اگر اتفاق ناگواری بیفتد اعضای هیئت‌مدیره و مدیرعامل باشگاه باید پاسخگو باشند. تخصیص 10 درصد ظرفیت ورزشگاه به هواداران مهمان قانون است، اما رعایت آن کمی سخت است. از طرف دیگر سازمان لیگ می‌گوید تا یک ساعت قبل از بازی تماشاگر می‌تواند به ورزشگاه وارد شود، اما روز گذشته گفتند نمی‌توانیم جمعیت را کنترل کنیم و درها بسته شد. متأسفانه حدود 3 هزار هوادار ذوب‌آهن بیرون ورزشگاه ماندند در حالی که گویا 2 هزار نفر بدون بلیت وارد شده بودند.

جمشیدی با بیان اینکه در عین اینکه از یگان ویژه تشکر می‌کنم از آنها گلایه هم دارم، اضافه کرد: متأسفانه روز گذشته برخورد بدی با یکی از اعضای هیئت‌مدیره باشگاه ذوب‌آهن شد که همه ما را متأثر کرد. برای رفع این مشکلات به‌دنبال راه‌اندازی بلیت الکترونیکی هستیم که مراحل اولیه آن هم انجام شده است.

وی درباره پست حذف‌شده سعید آذری در اینستاگرام و ادعای او مبنی بر اینکه مدیرعامل باشگاه سپاهان در آخرین لحظه اعلام کرده ورزشگاه نقش‌جهان به دلیل هوادهی چمن امکان میزبانی از این دیدار را ندارد، در حالی که شورای تأمین خواستار برگزاری بازی در این استادیوم بوده و به چه دلیل باشگاه سپاهان در این زمینه همکاری لازم را نداشته است، گفت: هر اتفاقی افتاده باشد، شورای تأمین در نهایت مجاب شد که بازی در فولادشهر برگزار شود. برای برگزاری بازی‌های بزرگ باید با شورای تأمین هماهنگ باشیم و از اینکه عدم اختصاص ورزشگاه نقش‌جهان عمدی بوده یا سهوی اطلاعی ندارم. در جریان این صحبت سعید آذری هم نیستم و باید از خود او سئوال کنم.

صد درصد از عملکرد منصوریان رضایت داریم

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن درباره ادامه همکاری با علیرضا منصوریان تصریح کرد: با آمدن منصوریان شرایط فنی و روانی تیم بسیار خوب شده و تمام اعضای هیئت‌مدیره و مدیرعامل باشگاه از عملکرد او راضی هستند. قصد داریم در صورت توافق دوطرفه حتماً منصوریان را برای فصل آینده حفظ کنیم. اطمینان داریم که از گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا صعود می‌کنیم و با وضعیت خوبی که در نیم‌فصل دوم پیدا کرده‌ایم، خوش‌بین هستیم که تا رده ششم جدول بالا بیاییم.

جمشیدی در پاسخ به سئوالی درباره اینکه شورای تأمین و یگان ویژه با عملکرد خود در دیدار ذوب‌آهن و پرسپولیس، عملاً باعث برهم خوردن آرامش این دیدار شدند و واکنش باشگاه ذوب‌آهن به این موضوع چیست، افزود: همان‌طور که گفتم با یکی از اعضای هیئت‌مدیره باشگاه نیز برخورد نامناسبی صورت گرفت که گله‌مندیم. هفته آینده در این خصوص نشستی با یگان ویژه خواهیم داشت و موضوعات را بررسی می‌کنیم.

وی درباره برنامه باشگاه ذوب‌آهن برای جذب هوادار اضافه کرد: این‌طور نیست که هوادارا نداشته باشیم و برخی مشکلات مانند دوری راه باعث عدم حضور پرشور هواداران می‌شود. در این خصوص راهکارهای خوبی داریم تا مانند دهه 70 تماشاگران زیادی در ورزشگاه داشته باشیم. سئوال مدیرعامل کارخانه هم در جلسات این است که چرا هواداران به فولادشهر نمی‌آیند. برنامه‌هایی در این خصوص داریم که ساخت سکوهای ورزشگاه فولادشهر از جمله آنها است و رسانه‌ها نیز نقش پررنگی در این زمینه دارند.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن درباره سیستم VAR بیان داشت: درباره اشتباهات داروی، بیشترین حق از ذوب‌آهن تضییع شده است و در نیم‌فصل نخست 15 امتیاز تأثیرگذار را از دست داده‌ایم. اگر همان‌طور که فدراسیون قول داده سیستم VAR برای فصل آینده راه‌اندازی شود، یکی از تیم‌هایی که از آن سود می‌برد ذوب‌آهن است.

جمشیدی درباره میزان بدهی‌های باشگاه ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: مردی که بدهی نداشته باشد، مرد نیست و همه باشگاه‌های بزرگ بدهی دارند. بدهی‌هایی از فصول گذشته به برخی بازیکنان رشته‌های بسکتبال، والیبال نشسته و غیره داریم که با مدیرعامل کارخانه در این زمینه صحبت کرده‌ایم و ایشان عنوان کردند که نگران نباشیم و تمام این بدهی‌ها پرداخت می‌شود.

ذوب‌آهن جای آزمون و خطا نیست

وی درباره اینکه امید نمازی‌زاده پس از قطع همکاری با تیم فوتبال ذوب‌آهن گلایه‌هایی در رسانه‌ها مطرح کرد و حتی پدر او عنوان کرده که باشگاه ذوب‌آهن به پسرش گفته انتظار دارد فوتبال نوینی در ذوب‌آهن پیاده کند و انتظار نتیجه‌گیری ندارند، اظهار داشت: قطعاً از نمازی‌ انتظار داشتیم فوتبال نوینی در باشگاه پایه‌ریزی کند، اما ذوب‌آهن جای آزمون و خطا نیست و هواداران و حتی مسئولان استان نگران نتایج ذوب‌آهن بودند. کسی به ایشان نگفته بود نتیجه مهم نیست و از نمازی انتظار حداقل تکرار نایب‌قهرمانی و حتی قهرمانی داشتیم. به این نتیجه رسیدیم که اگر روند تیم به همین شکل ادامه باید به مشکل برمی‌خوریم و در یک جلسه به صورت کاملاً محترمانه برای جدایی با ایشان توافق کردیم و دلایل مستند آن از سوی کمیته فنی در همان جلسه عنوان شد.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن در پاسخ به سئوالی درباره جو موجود در هیئت‌مدیره باشگاه گفت: هیچ مشکلی نداریم و اگر هم بحثی وجود داشته، به معنی اختلاف نیست. در نهایت همه با یکدیگر همسو هستیم و چه مخالف و چه موافق به سمت ارتقای باشگاه پیش می‌رویم. وجود هرگونه تنش در باشگاه را تکذیب می‌کنم.

انتهای پیام/ش

R41346/P/S6,51/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۱۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور

براساس تصمیم هیئت مدیره باشگاه تراکتور، حمید مطهری به کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه ملحق و به‌عنوان دستیار اول سرمربی معرفی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌رسانه باشگاه تراکتور، باتوجه به طی شدن پروسه مذاکره با گزینه مدنظر (برای سرمربیگری تیم تراکتور) و پیگیری‌‌های صورت گرفته برای توافق قطعی، با تصمیم هیئت مدیره باشگاه تا نهایی شدن اقدامات انجام گرفته، حمید مطهری به جمع کادر فنی تیم ملحق و مسئولیت فنی تیم به ایشان واگذار شد.

پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی

 

حمید مطهری بعدازظهر امروز (چهارشنبه - 5 اردیبهشت ماه) با حضور در دفتر مدیرعامل، قرارداد همکاری با باشگاه تراکتور را امضا کرد.

بر این اساس، تمرینات تراکتور از امروز زیر نظر حمید مطهری و سایر اعضای کادر فنی برگزار می‌شود.

شایان ذکر است مدیریت باشگاه نیز با جدیت پیگیر توافق و معرفی سرمربی موردنظر در اسرع وقت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لاپورتا: ژاوی ماند چون پروژه برنده‌ای داریم!
  • تنش در بین اعضای هیئت مدیره بارسلونا در پی تغییر نظر ژاوی
  • ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
  • رضا درویش تا پایان فصل ماندنی شد
  • واکنش درویش به شایعه حضور علی دایی در پرسپولیس
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد