Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@20:59:07 GMT

یادواره شهدای ارتش در مشگین‌شهر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۱۲۶۲

یادواره شهدای ارتش در مشگین‌شهر برگزار شد

با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان و خانواده‌های معزز شهدا یادواره شهدای ارتش در مشگین‌شهر به صورت باشکوه و منظم برگزار شد. ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشگین‌شهر، با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان و خانواده‌های معزز شهدا یادواره شهدای ارتش در مشگین‌شهر به صورت باشکوه و منظم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین‌شهر عصر امروز در این مراسم اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدای والامقام یک وظیفه و رسالت خطیر و حساس است که نباید در برگزاری این مراسمات معنوی به ایام خاصی بسنده شود بلکه باید در طول سال هر روز یادواره شهدا داشته باشیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و لزوم زنده نگهداشتن اهداف شهدای معزز کشورمان بیان کرد: هیچ گاه نباید راه و هداف شهدای والامقام کمرنگ و فراموش شود بلکه باید از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها برای ادامه راه شهدای والامقام استفاده کرده و برگزاری یادواره‌های شهدای والامقام را در جامعه نهادینه کنیم.

دومین یادواره شهدای پایگاه بسیج شهید دانشگر در سمنان برگزار می‌شودیادواره شهدا با عنوان "حماسه آفرینان جاودان" در بیرجند برگزار شدیادواره شهدای ارتش در مشگین‌شهر برگزار می‌شود

امام جمعه مشگین‌شهر بیان کرد: پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام برای ما یک مسئله مهم و اساسی است و نباید مراسم گرامیداشت شهدای والامقام را به مراسم ختم شباهت داده و اهداف و رشادت‌های شهدای والامقام را از سر همدردی با شهدای والامقام اشتباه بگیریم.

باوقار تصریح کرد: هم‌ترین هدف ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که برای دستیابی به این مهم از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم تا بتوانیم این فرهنگ و رسالت را در جامعه تداوم بخشیده و به اهداف خود در ارتباط با دفاع از این آرمان‌ها دست یابیم چرا که شهدای والامقام کشورمان فداکاری‌های خود را به دنیا ثابت کرده‌اند و برای دفاع از خاک میهن اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند.

وی بیان کرد: داشته‌هایمان را مدیون خون پاک شهدای والامقام هستیم و باید برای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت در جامعه تلاش کرده و به تمامی اهداف خود در راستای تبیین راه و اهداف شهدای والامقام به شکل مناسب و قابل قبول عمل کنیم که این مسئله برای ما حائز اهمیت است.

انتهای پیام/ش

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۱۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، این آیین به مناسبت چهارمین خاک سپاری سالگرد شهید گمنام در محوطه دانشگاه علم و هنر یزد بعد از نماز مغرب و عشاء سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه در جوار یادمان این شهید گمنام برگزار می‌شود.

سخنران این مراسم آیت الله «سید کاظم مدرسی» امام جمعه بخش مرکزی شهر یزد و «هادی قاسمی» رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور هستند.

مداحی «مجتبی رمضانی» و اجرای گروه سرود فجر جاوید از دیگر برنامه‌های مراسم است.

خبرنگار: محمد حسین زارع زردینی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228476 برچسب‌ها استان یزد شهید گمنام یادواره فرهنگی

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان
  • همه اقشار در برپایی کنگره شهدای کاشان مشارکت کنند
  • فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود