Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@00:12:26 GMT

آیت الله مهمان نواز عالم اهل عمل و مجاهدی نستوه

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۱۶۵۹

آیت الله مهمان نواز عالم اهل عمل و مجاهدی نستوه

امام جمعه اسفراین در آیین بزرگداشت نخستین سالگرد ارتحال آیت الله مهمان نواز در بجنورد گفت: آیت الله مهمان نواز مجاهدی نستوه و از اولیای الهی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الاسلام قدیر محمدیان، امام جمعه اسفراین عصر امروز (29 فروردین) در مراسم نخستین سالگرد ارتحال آیت الله حبیب الله مهمان نواز که با حضور آیت الله یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، جمعی از مسئولان و مردم استان در محل شبستان امامزاده سید عباس بن موسی بن جعفر(ع) بجنورد برگزار شد، گفت: آیت الله مهمان نواز در حقیقت پدر معنوی خراسان شمالی، انسانی شایسته و مجاهدی نستوه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ضمن بیان برخی از ویژگی های بارز آن عالم فقید، بیان داشت: آیت الله مهمان نواز از علمای واجب الاحترام بود.


حجت الاسلام محمدیان با بیان اینکه داشتن خشیت وافر الهی از بزرگترین ویژگی های بارز ایشان بود، اظهارداشت: افرادی که با او در ارتباط بودند این مهم را به خوبی در رفتار و گفتارش درک می کردند.



وی  افزود: ایشان برای وقت ارزش بسیاری قائل بود و در مجلسی که وقت تلف می شد، هیچگاه حضور نمی یافتند.



امام جمعه اسفراین خاطرنشان کرد: آن عالم بزرگوار اگر در مسائل دینی به باور قلبی و قوی می رسید، حتما اهل عمل و پایبند به آن ارزش ها بود.



حجت الاسلام محمدیان بیان داشت: سختی هایی که این عالم ربانی قبل و بعد از انقلاب برای ترویج دین اسلام متحمل شدند، همه به خاطر ایمان راسخ او بود.



وی مبلغ ابلاغ رسالت الهی و نترسیدن را از دیگر ویژگی های بارز شخصیتی ایشان برشمرد و اظهارداشت: تواضع و فروتنی و انضباط ذهنی از جمله سلوک رفتاری آیت الله مهمان نواز بود.

 

این مراسم با مداحی در رثای این عالم بزرگوار ادامه یافت.

 

پایان پیام/140

منبع: شبستان

کلیدواژه: رژه روز ارتش روز ارتش خسارت سیل سیل خبرگزاری شبستان مسابقات قرآن ارتش اردبیل سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم سیل خوزستان بجنورد خراسان شمالی مراسم ارتحال آیت الله مهمان نواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۱۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار کارگزاران حج با رهبر انقلاب

در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، صبح امروز (دوشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی امام و رهبری

دیگر خبرها

  • طبیعت چشم‌نواز دورود لرستان + فیلم
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • پاسخ غیرمنتظـره علی مطهری به جنجال اخراج دختر دف‌نـواز | فیلـم
  • برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی
  • فرجام مجاهدی که نامش بر دانشگاه صنعتی نشست
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند
  • علم الهدی: امامت سیاسی دشمن دارد/ امام فقط شاگردپرور و عالم نیست؛ اصل امامت به تشکیل نظام رهبری و تشکیلات حکومت اجتماعی است
  • شیخ صدوق بیش از هزار سال پرچمدار مکتب امام صادق(ع) و سایر اهل بیت(ع) بوده است
  • مکتب امام صادق(ع) مروج ارزش‌های انسانی و اسلامی است
  • علم‌الهدی: وقتی نیرو‌های نخبه نظام به دنبال اجرای شرع و قانون بیفتند، باید حمایت مردم نیز پشتیبان آنها باشد/ حجاب متعلق به فرهنگ ایران است؛ در شاهنامه، فردوسی از قول منیژه نقل می‌کند «منیژه منم، دخت افراسیاب، برهنه ندیده تنم آفتاب»