Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی برنا، در پیام سردار سرلشکر محمد باقری خطاب به امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران آمده است: فرارسیدن 29 فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی و تجلیل از حماسه آفرینی های نیروی زمینی آجا را به جنابعالی و آحاد فرماندهان، مدیران و کارکنان غیور و فداکار ارتش انقلابی و مکتبی تبریک عرض می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی در این پیام می افزاید: بی‌شک جایگاه و نقش آفرینی های بزرگ و سرنوشت ساز ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیروهای مسلح در حافظه تاریخی ملت از اعتبار معناداری برخوردار است و یادآوری آن به ویژه برای نسل جوان، الهام بخش و می تواند منشاء مسئولیت پذیری های سلحشورانه در دفاع از منافع ملی و پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی کشور قرار گیرد.
در بخشی از این پیام آمده است: اقتدار و پیشرفت های شگفت انگیز دفاعی امروز جمهوری اسلامی ایران که قدرت بازدارندگی کشور عزیزمان را به واقعیتی انکارناپذیر و عامل عصبانیت هیات حاکمه نظام فرعونی آمریکا تبدیل کرده است، مرهون مجاهدت های کم‌نظیر نیروهای مسلح است که در این عرصه نام ارتش انقلابی و شجاع می‌درخشد.
در این پیام خاطر نشان شده است: امروز حضور ارتش و نیروهای مسلح درعرصه های نظامی و دفاعی داخلی و در جغرافیای پیرامونی و همچنین در روزهای اخیر و در صحنه های امداد و خدمت رسانی های صادقانه، حیاتی و ماندگار به مردم سیل زده کشورمان که بار دیگر هویت و صبغه مردمی آنان را هویدا ساخت، نعمت و توفیق بزرگی است که در محضر خدای کریم بایستی شکرگزار آن بود.
در بخشی از این پیام آمده است: اینک و در شرایطی که آمریکای ماجراجو و خبیث با عصبانیت ناشی از شکست های پی در پی منطقه‌ای، در اقدامی شیطانی و تصمیمی نابخردانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یکی از ارکان دفاعی کشور- را هدف بغض و کینه قرار داده است و با پاسخ محکم و محکومیت انقلابی و قاطع آحاد ملت ایران، به ویژه آشکار شدن دست برادری ارتش دلاور و سپاه عزیز برابر خود روبرو شده است؛ باید به حاکمان کاخ سفید یادآور شد، راهبرد مقابله به مثل نظام اسلامی جدی و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی متحد و یکپارچه برای برخورد با هرگونه خطای تروریست های آمریکایی در منطقه موسوم به سنتکام، مصمم و روش‌های متناسب را در دستور کار دارند.
وی در این پیام می افزاید: با تبریک این روز خجسته - به خانواده عظیم ارتش جمهوری اسلامی؛ به ملت زمان شناس و بصیر ایران اطمینان می‌دهیم ارتش انقلابی و مکتبی با هماهنگی و هم افزایی سایر نیروهای مسلح در راستای دکترین دفاعی جمهوری اسلامی و سیاست ها و راهبردهای هوشمندانه آن برای تضمین امنیت پایدار ملی و مقابله قاطع با تهدیدهای جبهه دشمن، به‌رغم عملیات روانی و تبلیغات رسانه ای نظام سلطه- لحظه ای درنگ نخواهد کرد و به مثابه حصن امنیت و آرامش خاطر ملت، با بکارگیری روش های انقلابی و جهادی و نصب العین قرار دادن آموزه‌های کتب انقلاب اسلامی و ولایت فقیه اطاعت از تدابیر و منویات و فرامین مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) به فضل الهی این مسیر موفق و افتخارآمیز را دنبال خواهد کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران جمهوری اسلامی خانواده نیروهای مسلح ولایت فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۲۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی روز پنجشنبه با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، از آحاد رزمندگان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند هوایی و نیروی هوایی، خانواده‌های رزمندگان و فرماندهان، قدردانی کرد و اظهار داشت: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم‌افزایی ارتش، وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

وی، با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‍افرا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می کنم.

امیر سرلشکر موسوی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

وی، عملیات وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع دانست و از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسالت کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام فرمانده ارتش؛ پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد
  • «به‌دنبال جنگ نیستیم، اما پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل می‌دهیم»
  • جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد
  • افتخارات نیروهای مسلح حاصل اطاعت از فرماندهی معظم کل قواست
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو