Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@09:01:26 GMT

گمنامان خوش نام! * محمد رضا قاسمی نیا

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۳۸۴۱

گمنامان خوش نام! * محمد رضا قاسمی نیا

نشان باعظمت سربازان گمنام حضرت امام زمان علیه السلام ازسوی بنیان گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به نیروهای بااخلاص وفداکار وزارت اطلاعات؛ افتخاری بی بدیل است.

نام گذاری روز میلاد باسعادت حضرت ولی الله الاعظم امام زمان علیه السلام به نام سربازان گمنام؛ سعادت وسربلندی را برپیشانی آنان خودنمایی می کند!
رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای عزیز و حکیم نیروهای خدوم وزارت اطلاعات را فرزندان امام و انقلاب معرفی کرده اند و می فرمایند: آحاد وزارت اطلاعات پدید آمده انقلاب و فرزندان امام و انقلاب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سربازان گمنام حضرت امام زمان علیه السلام با جهاد و رشادت های خاموش در اوج فداکاری؛ باخوش نامی و مظلومیت بی نامی؛ به جمهوری اسلامی و هم وطنان خدمات رسانی می کنند و ماموریت های بی شمار را برای امنیت و آسایش و آرامش مردم ارمغان می آورند.
در آغازگام دوم انقلاب اسلامی؛ فرزندان بی ادعای انقلاب برای مانایی آرمان ها و اهداف والای پیروزی انقلاب اسلامی جایگاهی شایسته و قدرتمند دارند و چشم امید همه دوستان و دل باختگان انقلاب در هرنقطه از دنیا به آنان دوخته است.
بصیرت کامل و مبارزه بی امان درمقابل تهاجمات گسترده فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، دینی و مذهبی، تلاش و همت در جهت رشد و رونق تولید و اقتصاد مقاومتی، پیش گیری و جلوگیری از احتکار و قاچاق کالا و ارز، داشتن اشراف اطلاعاتی و حفاظت اطلاعات، انجام عملیات های ضدتروریسم و ضدجاسوسی؛پیش بینی وجلو گیری از مکر، دسیسه و توطئه های دشمنان و آگاهی به روز از نفوذی های بارنگ و لعاب مختلف و متنوع نظام سلطه و وضعیت معاندان ودشمنان داخلی وخارجی قسم خورده جمهوری اسلامی ایران بامجاهدت های شبانه روزی و روحیه استوار بسیجی و انقلابی از الزامات وعوامل کسب توفیقات سربازان عزیز و گمنام حضرت امام زمان علیه السلام شمرده می شود.
توجه به دستورات شرع مقدس با آموزه های سعادت بخش قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، رعایت اخلاق و آداب اسلامی و قرار گرفتن درچارچوب قانون وحقوق انسان ها اصول خدشه ناپذیر و محورفعالیت ها و ماموریت سربازان گمنام حضرت امام زمان علیه السلام در جمهوری اسلامی است و باید براین الگو هرچه بیشتر پایبند و مقید باشند!
پرهیز از غرور و تکبر در رسیدن به پیروزی ها و موفقیت ها، دوری از ساده اندیشی و غفلت، استمرار در مناجات، تهجد و شب زنده داری، تلاوت قرآن کریم، توسل به اهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام و دائم الوضو بودن، تقوا و خودسازی معنوی، صداقت، امانت داری، حق گویی و انصاف، اخلاص، دوری از تجسس در زندگی شخصی مردم و خودداری از اِعمال سلایق شخصی برخی از ویژگی های سربازان گمنام حضرت امام زمان علیه السلام است.
انجام ماموریت سربازان حضرت امام زمان علیه السلام درهیاهوی زندگی و زخارف فریبنده زودگذر دنیا باایمان، اعتقاد، ایثار، صبر واستقامت در برابر مشکلات و ناملایمات وپذیرش خطرات و خدمت عاشقانه به هم نوعان نمونه بارز انسان هایی است که زمینه ساز ظهور حضرت امام زمان علیه السلام می باشد وبه حق سربازان گمنام وخوشنام آن حضرت هستند!.
سعی و تلاش و همت آن ها را قدر دان و شاکر هستیم واز خداوند قادرمتعال سربلندی، سعادت و حسن عاقبت، پیروزی وسلامتی آن ها را مسئلت داریم و برشهدا و ایثارگران خانواده بزرگ وزارت اطلاعات درود و سلام می فرستیم.
معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش قم
7405/ 6133/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي قاسمي نيا وزارت اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۳۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ شوال؛ شهادت امام جعفر صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، امام صادق (علیه السلام) ۱۷ ربیع الاول سال ۸۳ هجری قمری در مدینه متولد شد. پدر گرامی آن حضرت، امام محمد باقر (علیه السلام) و مادر ارجمندش ام فروه، دختر قاسم بن محمد بن ابی بکر میباشد. نام شریفش جعفر و لقب معروفش صادق و کنیه اش ابوعبدالله میباشد.
ایشان به مدت ۳۴ سال (۱۱۴ تا ۱۴۸ق) امامت شیعیان را بر عهده داشتند.
شهادت آن حضرت در ۲۵ شوال سال ۱۴۸ هجری قمری، در ۶۵ سالگی، به دستور منصور دوانیقی، خلیفه ستمگر عباسی، به وسیله سمی که به آن بزرگوار خوراندند، در شهر مدینه اتفاق افتاد.
مرقد مطهر ایشان در قبرستان بقیع واقع در مدینه منوره در کنار قبر پدر، پدربزرگ و عمویش امام حسن مجتبی (علیه السلام) قرار دارد.
سیره علمی امام صادق (ع) باعث شد تا مبانی اصیل اسلام به شکلی عقلانی و منطقی در جامعه گسترش پیدا کند و تأکیداتی که ایشان بر حفظ سنت پیامبر گرامی اسلام (ص) داشتند، باعث رشد و گسترش مبانی اصیل اسلام ناب شد.
امام جعفر صادق (علیه السلام) با تربیت شاگردانی دانشمند، ذخیره علمی بزرگی برای امت برجای گذاشت.
بعضی از شاگردان نامی آن بزرگوار عبارتند از: هشام بن حکم و مؤمن طاق و محمد بن مسلم و زرارة بن اعین و ... که هر یک چهره‌های درخشانی از تربیت شدگان مکتب آن حضرتند.

دیگر خبرها

  • آذربایجان شرقی عزادار صادق آل محمد(ع)
  • لرستان؛ سیاهپوشِ اختر ششم
  • ۲۵ شوال؛ شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • امام صادق(ع) چگونه جان امام بعد از خود را محافظت کردند؟
  • سالروز شهادت مظلومانه رئیس مذهب جعفری
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • فیلم | ورود پیکر مطهر دو شهید گمنام به کرمان
  • امام صادق (ع) شاکله اندیشه دینی را بنا نهاد
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • بیداری آزادی‌خواهان جهان نشات گرفته از انقلاب اسلامی است