Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@03:46:53 GMT

مشکلات واحدهای صنعتی بانوان کارآفرین قزوین شناسایی شوند

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۴۰۶۷

مشکلات واحدهای صنعتی بانوان کارآفرین قزوین شناسایی شوند

قزوین – ایرنا – مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری قزوین از شرکت شهرک های صنعتی استان خواست مشکلات واحدهای تولیدی بانوان کارآفرین استان را شناسایی کرده و برای پیگیری و حل آنها به این دفتر تحویل نماید.

به گزارش ایرنا صدیقه ربیعی روز جمعه در بازدید از چند واحد صنعتی زنان کارآفرین استان در شهرک صنعتی کاسپین قزوین که به همراه سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین،البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، افزود: در سال 98 دفتر امور بانوان پیگیری رفع مشکلات بانوان صنعتگر و تولید کننده را در دستور کار قرار داده است و در این راستا باید مشکلات واحدهای صنعتی بانوان استان توسط شرکت شهرکهای صنعتی احصا شده و در اختیار این دفتر قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد:امیدواریم با استفاده از ظرفیت ستاد اقتصاد مقاومتی، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه اشتغال استان برای رفع مشکلات این واحدها و هموار نمودن مسیر تولید برای تولیدکنندگان اقدام کنیم.
مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین افزود:در این مسیر تشکیل جلسات شورای توسعه و تعاون و کانون زنان بازرگان استان نیز می تواند راهگشا باشد و باید از تمامی ظرفیتهای موجود استان و قوانین بالادستی و مصوبات ملی در این زمینه استفاده کرد.
ربیعی خاطر نشان ساخت: در این راستا به زودی یک جلسه اقتصاد مقاومتی ویژه حل مشکلات بانوان فعال در صنعت تشکیل می شود که امیدواریم مصوبات این جلسات در سال رونق تولید برای گره گشایی از مشکلات صنعتگران استان مفید و موثر واقع شود.
رییس کانون زنان بازرگان استان قزوین نیز در این بازدید اظهار داشت: از سه ماهه چهارم سال 97 شناسایی مشکلات و نیازهای حوزه بانوان صنعتگر و تولید کننده و بازرگان استان آغاز شد و برای طرح در فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در اختیار ریاست کانون زنان کشور قرار گرفت.
فاطمه غفوری افزود: لیست مشکلات و موانع احصا شده در اختیار سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین،البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی نیز قرار می گیرد تا بتوانند مصوبات خاصی را برای رفع مشکلات بانوان کارآفرین استان اخذ کنند.
وی با اشاره به راه اندازی کلینک کسب و کار استان در شرکت شهرکهای صنعتی، افزود: هدف اصلی این کلینک، عارضه یابی واحدهای صنعتی است و مشاوران توانمند حاضر در این کلینیک برای بهبود وضعیت تولید تلاش می کنند.
شهرک صنعتی کاسپین در 35 کیلومتری شرق قزوین واقع شده است.
6101

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد رونق توليد صنعت قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۴۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت زنان تبریزی پیامد جیمی جامپ اراکی؟!

در این نامه که امضای محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران را دارد، آمده که پیرو جلسه روز 29 فروردین در ورزشگاه یادگار امام «فرصت‌ها و تهدیدهای مرتبط» با ورود زنان به استادیوم مورد بررسی قرار گرفت.

ادامه این نامه به مشکلات استادیوم اشاره دارد و سازمان لیگ تاکید کرده که باتوجه به «نواقص مرتبط با زیرساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان از مسیرهای پیرامونی ورزشگاه» این استادیوم تا رفع این مشکلات، «فاقد شرایط پذیرش» زنان است.

به این ترتیب بعد از حضور بانوان در دیدار با ذوب آهن که با شکست 4-1 تراکتور همراه بود و البته حضور پرشور آنها رکورد تعدادی بانوان را هم شکست، دوباره مانع جدیدی بر سر راه حضور زنان در استادیوم ایجاد شده است.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • چگونه آب لیموی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند
  • محرومیت زنان تبریزی پیامد جیمی جامپ اراکی؟!
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • ۱.۵ میلیارد دلار صادرات واحد‌های صنعتی استان تهران در سال گذشته
  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان