Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرشاد پیوس پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس می‌توانند یکی، دو هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را مسجل کنند.

فرشاد پیوس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص بازی پرسپولیس تهران و ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست‌وششم لیگ برتر که با تساوی بدون گل به پایان رسید، اظهار داشت: به نظرم این تساوی خوب بود، چون بازیکنان ذوب‌آهن بیشتر جوان هستند و شرایط خوبی هم در این فصل لیگ قهرمانان‌ آسیا دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ذوبی‌ها چون با پرسپولیس بازی داشتند با انگیزه بالایی در زمین ظاهر شدند. با توجه به اختلاف امتیازی ذوب‌آهن با صدر جدول این تیم توانایی به دست آوردن کسب سهمیه لیگ قهرمانان را ندارد و به همین دلیل سعی دارد لیگ را با یک رتبه خوب به پایان برساند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: بازیکنان پرسپولیس دونده بودند هر چند که در اوایل نیمه نخست بازی، تیم ذوب‌آهن برتر بود، ولی رفته رفته پرسپولیس سعی کرد بازی را دست بگیرد و این باعث شد تا صاحب چند موقعیت خوب گلزنی شوند که بازیکنان با بی‌دقتی آنها را از دست دادند. در این بازی نوراللهی سرحال نبود، چون اگر او سر حال باشد شرایط و کیفیت تیم هم بهتر می‌شود. در خط دفاع سیدجلال و در خط حمله هم علیپور بسیار درخشان ظاهر شدند. البته هافبک‌ها نتوانستند خوب علیپور را تغذیه کنند، ولی همین یک امتیاز هم برای رسیدن به قهرمانی کافی است.

پیوس در خصوص بازی پرسپولیس مقابل سپاهان و تراکتورسازی در هفته‌های بیست‌وهفتم و بیست‌وهشتم لیگ برتر خاطرنشان کرد: همیشه پرسپولیس مقابل تیم‌های بزرگ‌تر با انگیزه‌ بهتری بازی می‌کند و خداراشکر شرایط بازیکنان هم خوب است. نیمکت تیم فوق‌العاده است و این باعث شده تا برانکو در انتخاب ترکیب با مشکلی مواجه نشود. اگر چه سپاهان و تراکتورسازی دنبال سهمیه آسیا هستند، اما مطمئن باشید بازیکنان پرسپولیس با پیروزی در این دو بازی می‌توانند یکی، دو هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را مسجل کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فرشاد پیوس پرسپولیس تهران لیگ برتر فوتبال ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۴۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تراکتور در ضربات پنالتی ذوب آهن را حذف کرد

دیدار تیم های فوتبال تراکتور و ذوب آهن با برتری شاگردان حمید مطهری به پایان رسید.

به گزارش مهر، تیم‌های فوتبال تراکتور و ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ و در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه و وقت‌های اضافه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا پیروز بازی در ضربات پنالتی مشخص شود و در پایان تیم تراکتور راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، شجاع خلیل زاده، عارف آغاسی، محمدنادری، مهدی شیری، صفاهادی، ریکاردو الوز، گوستا وو(۷۸- امیرحسین حسین زاده)،مهدی حسینی، رحمان جعفری، مهدی هاشم نژاد

ترکیب ذوب‌آهن: پارسا جعفری، محمدقریشی، فریبرز گرامی‌، امیرحسین جدی، محمدجوادمحمدی، کمال کامیابی نیا، محسن آذرباد (۸۰- فردین یوسفی)،گریگول چاپرادزه (۴۵- ارشیا سرشوق)،شایان مصلح، مهردادرضایی، محمدحسین اسلامی‌

بازیکنان تراکتور بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۴ شوت گوستاوو واگنین با واکنش زیبای پارسا جعفری راهی کرنر شد.

بازیکنان تراکتور که تشنه گلزنی بودند در دقیقه ۱۴ توسط مهدی هاشم نژاد صاحب توپ شدند و این بازیکن با شوتی از راه دور دروازه ذوب‌آهن را تهدید کرد که جعفری باز هم مانع ورود توپ به دروازه شد.

بازیکنان تراکتور به حملات خود ادامه دادند و در دقیقه ۳۵ گوستاوو واگنین در محوطه جریمه ذوب آهن صاحب توپ شد اما شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

در نهایت نیمه اول این بازی با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

بازیکنان تراکتور در نیمه دوم خیلی زود به گل رسیدند و در دقیقه ۴۶ ارسل روی دروازه ذوب آهن با ضربه سر هاشم‌نژاد و واکنش خوب جعفری و در ادامه برخورد به تیرک دروازه همراه شد و در ریباند مهدی هاشم نژاد دروازه ذوب آهن را باز کرد تا حساب کار یک بر صفر به سود تراکتور شود.

بازیکنان ذوب آهن پس از دریافت گل، حملات زیادی را روی دروازه تراکتور تدارک دیدند و حرکت پا به توپ هافبک تکنیکی ذوب آهن از بین مدافعان تراکتور و ضعف خط دفاعی این تیم باعث شد و محمدحسین اسلامی موفق شد در دقیقه ۶۰ گل تساوی برای ذوب آهن به ثمر برساند.

بازیکنان تراکتور پس از دریافت گل تساوی، حملات زیادی را به سمت دروازه ذوب آهن تدارک دیدند که در یکی از این حملات و در دقیقه ۸۵، ارسال ریکاردو آلوز از روی نقطه کرنر با ضربه سر خوب صفا هادی به سمت دروازه ذوب آهن رفت تا این موقعیت گلزنی برای شاگردان حمید مطهری از بین رود.

در نهایت این بازی در وقت‌های قانونی (۹۰ دقیقه) با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در وقت‌های اضافه هم دو تیم نتوانستند توپی را وارد دروازه کنند تا این بازی به ضربات پنالتی کشیده شود و تیم تراکتور موفق شد با نتیجه ۳ بر یک ذوب آهن را شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

ویدئوی ضربات پنالتی 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

tags # جام حذفی ایران ، تراکتورسازی تبریز ، ذوب آهن اصفهان سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تراکتور در ضربات پنالتی ذوب آهن را حذف کرد
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • شکست‌ناپذیران؛ 20 سال از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس گذشت / عکس
  • (عکس) مدافع تیم ملی در جشن قهرمانی سامورایی شد
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است