Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@00:39:37 GMT

در جلسه صبحگاهی برانکو با هیات مدیره چه گذشت؟

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۴۳۲۴

در جلسه صبحگاهی برانکو با هیات مدیره چه گذشت؟

صبح امروز برانکو با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس جلسه‌ای را برگزار کرد.

به گزارش مشرق، جلسه صبحگاهی ایرج عرب مدیرعامل، برانکو سرمربی تیم و اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس صبح روز جمعه در محل باشگاه برگزارشد.

در جلسه فوق که در یک فضای صمیمانه برگزار شد مباحث مختلفی از جمله مسائل مالی، مسائل فنی تیم و استراتژی باشگاه برای بازی‌های مهم پیش رو مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

کاسه صبر بازیکنان پرسپولیس لبریز شد

برانکو بعد از پایان جلسه امروز گفت: جلسه خوبی برگزار شد، هواداران نگران نباشند همه ما از کار کردن در پرسپولیس لذت می بریم. از تلاش و توجه مدیرعامل و اعضای هیات مدیره سپاسگزارم.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۴۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم آئین واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی که امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) در وزارت اقتصاد و دارایی برگزار شد.

محمد شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه این مراسم در خصوص نحوه انتخاب مدیران سرخابی های اظهار داشت: جا دارد تشکر کنیم از وزارت اقتصاد و داریی، سازمان خصوصی سازیف فدراسیون فوتبال و هر دوباشگاه استقلال و پرسپولیس که همه پای کار بودند تا این اتفاق بیفتد.

وی افزود: با واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی تکلیف هیات مدیره و مدیران هر دو باشگاه را قطعا شرکت ها مشخص خواهند کرد. البته که در این میان وزارت ورزش هم نقش حمایتی و نظارتی را خواهد داشت که این موضوع صرفا محدود به سرخابی ها نیست و نظارت بر فعالیت باشگاه ها از وظایف ماست.

کد خبر 6087519

دیگر خبرها

  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • اینفوگرافیک/ حاشیه جلسه امروز هیأت دولت
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • رضا درویش تا پایان فصل ماندنی شد
  • مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند