Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@11:12:57 GMT

ادعای فاکس‌: منچسترسیتی به دنبال جذب پدیده عراقی

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۵۰۰۶

ادعای فاکس‌: منچسترسیتی به دنبال جذب پدیده عراقی

به گزارش فاکس‌اسپورتز آسیا، مهند علی، ستاره جوان عراقی از باشگاه لیگ برتری منچسترسیتی پیشنهادی جدی دریافت کرده و سیتی به دنبال جذب این پدیده عراقی است.

به گزارش "ورزش سه"، از چندی پیش برخی رسانه‌ها گزارش داده بودند که چندین باشگاه بزرگ اروپایی به دنبال جذب مهند علی، پدیده جوان فوتبال عراق و ملی‌پوش این کشور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا فاکس‌اسپورتز آسیا با ارائه گزارشی مدعی شد که باشگاه منچسترسیتی به این مهاجم 18ساله عراقی پیشنهاد امضای قرارداد داده و قصد دارد او را به تیم خود اضافه کند.

 

 

مهند علی که در 14 بازی برای تیم ملی عراق 8 گل به ثمر رسانده در جام ملتهای آسیای 2019 خوش درخشید و همین درخشش او عامل اصلی جلب توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی بوده است.

 

مهند علی اما ابتدا اعلام کرد قصد دارد در باشگاه فعلی خود الشرطه بماند و مسائل شخصی و خانوادگی را علت این تمایل اعلام کرد. اما فاکس‌اسپرتز می‌گوید ادامه تلاش باشگاه‌های اروپایی باعث شده علی در تصمیم اولیه خود تجدیدنظر کند.

 

به گزارش فاکس‌اسپورتز، مدیربرنامه‌های مهند علی در حال حاضر مشغول مذاکره با باشگاه منچسترسیتی است و در تلاش است انتقال او به غول انگلیسی را برای تابستان پیش رو برنامه‌ریزی کند.  

 

منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۵۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در شرایطی مقابل پیکان در جام حذفی به میدان رفت که دو بازیکن عراقی این تیم همچون دیدار گذشته در ترکیب نارنجی‌پوشان غایب هستند.

منتظر محمد از 10 روز پیش برای حضور در اردوی تیم زیر 23 ساله عراق به کشورش رفت و همچون دیدار گذشته مقابل فولاد خوزستان در لیگ برتر در بازی امروز با پیکان هم غایب بود.

علی عدنان مدافع باتجربه عراقی نیز به دلیل محرومیت از بازی با فولاد خوزستان چند روزی ایران را ترک کرد و حالا در لیست بازی با پیکان در حذفی هم حضور ندارد. این مدافع عراقی ظاهرا هنوز به ایران برنگشته و به همین خاطر در لیست نفرات مس رفسنجان حضور ندارد.

دیگر خبرها

  • افت فروش خودرو‌های برقی فولکس واگن/ چرا اروپایی‌ها دوباره به خودرو‌های بنزینی روی آوردند؟
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • هلندی‌ها به دنبال ملی پوش استقلالی/ مهدی قایدی در مسیر جهانبخش؟
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران
  • فیلم کامل ادعای کریمی‌قدوسی درباره کلاهک هسته‌ای | اروپایی‌ها دست و پاشون را جمع کنند!
  • ایلان ماسک: شواهدی از بیگانگان ندیده‌ایم
  • عقب‌نشینی یوفا: لیست‌‌های اروپایی 26 نفره شد
  • پس از دکلان رایس؛ جنگ منچسترسیتی و آرسنال برای برونو گیمارش
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش