Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@06:46:13 GMT

وزیر اطلاعات: 290 جاسوس سیا شناسایی شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۵۴۰۷

وزیر اطلاعات: 290 جاسوس سیا شناسایی شدند

تهران - ایرنا - وزیر اطلاعات از شناسایی 290 جاسوس سازمان اطلاعاتی آمریکا – سیا – در کشورهای مختلف از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد و گفت: نیروهای سیا در کشورهای مختلف شناسایی و دستگیر شدند و ارتباط این سازمان اطلاعاتی با منابع به هم ریخت به گونه ای که در آمریکا کمیته شکست تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین «سید محمود علوی» پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته تهران که در دانشگاه تهران برگزار شد، در جمع نمازگزاران در سخنانی به مناسبت روز سربازان گمنام امام زمان (عج) به تشریح اقدامات اطلاعاتی و امنیتی این وزارتخانه پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: وزارت اطلاعات در عرصه ضد جاسوسی راهبرد خود را از ضد جاسوسی پدافندی به ضدجاسوسی آفندی و تهاجمی تغییر داده و در مصاف با سرویس های اطلاعاتی بیگانه و دشمن ضربه های کاری را بر آنها وارد کرده است.
این خبر در حال تکمیل است.
سیام**9314**1336

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي سيا جاسوس علوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۵۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش کانال 11 اسرائیل از ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!

تعداد بازدید : 904 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 5982 کانال یازده تلویزیون اسرائیل از دستگیری یک اسرائیلی به جرم جاسوسی برای ایران خبر داد. آن گونه که این شبکه گزارش کرد یک راننده کامیون نظامی در طول سفرهای خود در حین انجام وظیفه، ده‌ها گردان پدافند گنبد آهنین را مستند کرده و اطلاعات این سامانه‌ها از جمله عکس ها و مکان آنها را در فیس بوک برای یک مقام ایرانی که به عنوان یک زن اغواگر ظاهر شده، ارسال کرده است. حالا صهیونیست‌‎ها متوجه به این جاسوسی مخرب شده‌اند و او را دستگیر کرده‌اند. این دستگیری چند روز پس از انهدام دست‌کم یک سامانه گنبد آهنین توسط حزب الله لبنان انجام شد. گزارش شبکه یازده اسرائیل در این زمینه را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • گزارش کانال 11 اسرائیل از ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • گزارش کانال 11 اسرائیل از دستگیری جاسوس نظامی در اسرائیل؛ ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • دستگیری جاسوس نظامی در اسرائیل؛ ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • در شش ماه گذشته در یک جنگ دو مرتبه شکست اطلاعاتی خوردیم + فیلم
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • دومین شکست بزرگ اطلاعاتی اسرائیل پس از طوفان الاقصی چیست؟
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • دومین شکست بزرگ اطلاعاتی اسرائیل پس از طوفان الاقصی
  • ژنرال حلیوا رئیس سرویس اطلاعات نظامی اسرائیل کیست و چرا استعفا داد؟