Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@16:22:05 GMT

سردار سلیمانی به مناطق سیل زده شعیبیه شوشتر رفت

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۵۸۰۲

سردار سلیمانی به مناطق سیل زده شعیبیه شوشتر رفت

به گزارش جماران؛ فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز جمعه به منظور بررسی وضعیت مناطق سیل زده وارد بخش شعیبیه شوشتر شد.

سردار سلیمانی پس از ورود به شعیبیه شوشتر مورد استقبال مسئولان شهرستان شوشتر و روستاییان بخش شعیبیه قرار گرفت. 

سردار سلیمانی پس از بازدید از مناطق سیل زده گوریه، یذاب، عیله یک و دیگر مناطق شعیبیه، با سیل زدگان این منطقه گفت و گو و آنها را دلداری داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طغیان رودخانه های کرخه ، دز و کارون تاکنون سبب آبگرفتگی بیش از 270 روستا و بیش از یکصد هزار هکتار از زمین های کشاورزی در خوزستان شده و حدود 400 هزار نفر در معرض خطرات ناشی از این سیلاب قرار گرفتند. 

طغیان رودخانه دز منجر به در محاصره قرار گرفتن 19 روستای بخش شعیبیه شوشتر و بیش از 30 روستای این بخش شد. 

شعیبیه از توابع شوشتر در استان خوزستان شامل 58 روستا با 22 هزار نفر جمعیت است. 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 سردار سلیمانی شوشتر سیل خوزستان سیل 98 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۵۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«توافق‌نامه» همچنان معتبر است/ تمدید اجرا

به گزارش خبرنگار مهر، «توافق‌نامه» نوشته فیلیپ کلودل و کارگردانی کورش سلیمانی که از ۱۶ فروردین دور دوم اجراهای خود را در تماشاخانه ملک آغاز کرده و قرار بود تا ۲۱ اردیبهشت روی صحنه باشد به دلیل استقبال مخاطبان از این اثر نمایشی تمدید شد و قرار است تا ۴ خرداد به اجرای خود ادامه دهد.

این نمایش در طول اجراهای خود در مجموع ۶۵ اجرا در تماشاخانه ایرانشهر و ملِک تاکنون از حدود سیزده هزار تماشاگر میزبانی کرده است.

«توافق‌نامه» با بازی (به ترتیب حضور در صحنه) بهنام تشکر، کورش سلیمانی‌ و رامین‌ ناصرنصیر هر شب ساعت ۱۹:۳۰ روی صحنه می‌رود.

این نمایش یک درام اجتماعی است که مسایل مهم انسانی را در فضایی باورپذیر و گاه طنزآمیز مطرح می کند. ماجرا از این قرار است که ۲ دوست قدیمی و میانسال یعنی دُنی که بازیگری است متوسط و مارتَن که نمایشنامه‌نویسی است ناموفق در آپارتمان خالی و آماده فروش دنی با یکدیگر روبرو می شوند. در انتظار خریدار بین آن‌ ۲ گفت‌وگوها و اتفاقاتی غیرمنتظره رخ می‌دهد. آمدن شخصیت خریدار- دووال- از میانه داستان، موقعیت‌هایِ جدیدی را پدید می‌آورد.

کد خبر 6099012 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • «توافق‌نامه» همچنان معتبر است/ تمدید اجرا
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • تکمیل روشنایی روستا‌های فاقد دهیاری در شوشتر
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • توضیحات روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق
  • جوابیه روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح