Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@02:23:15 GMT

استاندار تهران باید در زمینه عزل بخشدار گلستان پاسخگو باشد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۶۱۹۸

استاندار تهران باید در زمینه عزل بخشدار گلستان پاسخگو باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود نورپور ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه گلستان گفت: متأسفانه این روزها که همه به نوعی درگیر حل مشکلات سیل زدگان هستند، استاندار تهران در یک اقدام حیرت آور به عزل بخشدار مردمی گلستان دست زد که این حرکت به نوعی کم توجهی به مطالبات مردم این بخش تلقی می‌شود، که در این راستا آقای استاندار باید ضمن عذرخواهی از مردم توضیح این اقدام را اعلام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین ادامه داد: عملکرد بخشدار معزول در طی مدت زمانی که در این بخش مشغول فعالیت بود، کاملاً مورد رضایت همگان قرار گرفته بود و ما تاکنون دلیل این عزل را نمی‌دانیم.

امام جمعه گلستان در ادامه خطبه‌های این هفته نماز عبادی و سیاسی جمعه به برخی از مسائل و مشکلات شهر گلستان اشاره کرد و گفت: شهر گلستان در حوزه بهداشتی، درمانی و همچنین آب و آسفالت برخی معابر اصلی مشکلاتی زیادی دارد که امیدواریم متولیان امر به اینگونه موضوعات توجه ویژه ای داشته باشند.

نورپور همچنین به مشکلات اقتصادی مردم و نیز مشکلات در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: علی رغم پیشرفت‌های شگرفی که در حوزه نظامی و دفاعی داشتیم، متأسفانه پس از گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در حوزه اقتصادی با مشکلات متعددی مواجه هستیم و علل اصلی آن به سیاسی کاری برخی از مسئولین برمی گردد، که این گونه مردم را با چالش جدی مواجه ساخته‌اند.

کد خبر 4595036

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه گلستان خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۶۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: ایثارگران به عنوان میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند و با کار جهادی برای رفع مشکلات مردم و جامعه ایثارگران باید گام برداشت.

ابوطالب شفقت، امروز در دیدار صمیمی با گروه‌ها و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در مجتمع توانبخشی ایثار اظهار کرد: ایثارگران و جانبازان شاهدان قابل رویت هستند.

استاندار لرستان افزود: برای دیدن شهدای والامقام باید بصیرت داشته باشیم و باید از شهدا درس بگیریم.

وی از ایثارگران به عنوان میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و گفت: با مهربانی مردم به ویژه جامعه ایثارگر مشقت کاری برای ما آسان می‌شود.

شفقت خاطرنشان‌کرد: در دوران بعد از انقلاب ضمن اینکه دشمنان هجمه‌های مختلفی برای ما داشتند و دارند و خواهند داشت، با وجود همه این مشکلات توانسته ایم رو به جلو حرکت کنیم. 

وی بیان‌ کرد: تمام توان و تلاش را بکار خواهیم گرفت که مشکلات را برطرف کنیم و مسئولین باید جهادی کار کنند تا کم‌کاری‌ها جبران شود. 

استاندار لرستان با اشاره به نقش ایثارگران در جامعه اظهارکرد: به پشتیبانی جامعه ایثارگر افتخار می‌کنم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خدمات فرهنگی و عمرانی خارگ افزایش یافت
  • در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • رئیس قوه قضاییه: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • اژه‌ای: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • اعلام آمادگی استاندار گلستان برای اجرایی شدن تفاهم‌نامه مشترک با جهاد دانشگاهی
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • زمینه جذب جوانان هرمزگان در دستگاه قضا فراهم شود
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • تعیین فرصت ۶ ماهه برای پرداخت حق سهم شهرداری از اراضی الحاقی