Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@13:45:07 GMT

نبايد براي حل مشکلات کشور اميدي به بيگانگان داشت

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۶۴۷۰

نبايد براي حل مشکلات کشور اميدي به بيگانگان داشت

خبرگزاري آريا - اصفهان - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: راه حل مشکلات کشور در داخل است و نبايد به بيگانگان اميد داشت.

به گزارش ايرنا، آيت الله سيد يوسف طباطبايي نژاد در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه در مصلاي بزرگ اصفهان به عهد شکني دشمن اشاره کرد و گفت: بسياري از مسوولان اين موضوع را فهميده اند و برخي ديرتر متوجه شدند و هم اکنون فهميده اند که برمبناي صحبت هاي بزرگان ما، نبايد به دشمن اميد داشت و طبق آيات قرآن آنان به پيمان خود پايبند نيستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با تشکر از تمامي اقشار مردم بابت کمک به سيل زدگان خاطرنشان کرد: در رخدادهاي مختلف که نياز به کمک و ياري رساني بوده است، اصفهاني ها همواره حضور دارند.
نماينده ولي فقيه در استان با بيان اينکه آيت ‌الله جزايري امام جمعه اهواز نيز قدردان مردم بود، ادامه داد: ايرانيان انصافا بخوبي به ياري حادثه ديدگان در تمام مناطق کشور از جمله گلستان، خوزستان و پلدختر شتافتند.
آيت الله طباطبايي نژاد با تشکر از سربازان گمنام ادامه داد: بايد قدر سربازان گمنام و غير گمنام را در تمامي قواي نظامي و انتظامي دانست.
وي با بيان اينکه همه دنيا ترامپ را يک ديوانه مي دانند، اضافه کرد: آمريکا که ادعاي حقوق بشر مي کند برابر کشورهايي که مي خواستند به سيل زدگان ايران کمک کنند، ايستاد و جلويشان را گرفت.
امام جمعه اصفهان با اشاره به کمک هاي عراق به ايران در سيل اخير افزود: کمک عراقي ها به سيل زدگان رسيد و به گفته آنان اين ياري رساني به خاطر خدماتي بود که ايران به آن کشور ارائه کرد و عراق را از دست داعش نجات داد.
آيت الله طباطبايي نژاد با اشاره به اينکه آمريکا سپاه را تروريست خواند، اضافه کرد: هيچ کجا نيروي نظامي کشوري را تروريست نمي دادند، آمريکا در حالي اين لقب را داده است که خود همراه با عربستان مردم يمن را مي کشد و بيش از 18 هزارکودک در اين منطقه از بين رفته است و وقتي سازمان ملل مي‌ خواهد قانوني و آيين نامه اي را به ضد اين اقدام وضع کند با وتوي آمريکا روبه رو مي شود.
وي با بيان اينکه دستور امام (ره) مبني بر تشکيل سپاه و بسيج، الهامي الهي بود، ادامه داد: آنهايي که در تشکيل سپاه و کارکرد آن ترديدي داشتند هم اکنون فهميده ند که حرف امام صحيح بوده است.
آيت الله طباطبايي نژاد به سالروز حمله آمريکا به ايران و شکست در صحراي طبس اشاره کرد و افزود: اين واقعه در جهان بي سابقه بوده و نشانگر قدرت خداوند است.
امام جمعه اصفهان گفت: با الطاف خداوندي هرجا بتوانيم دشمن را زمين گير کنيم مي کنيم و هر کشوري که نياز به کمک و حمايت داشته باشد از آن پشتيباني خواهيم کرد.
6022/ 6020
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۶۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس

دکتر جواد افشار منش روز یکشنبه اظهار کرد: برخورد امروز عصر خودرو سواری پژو از عقب با آمبولانس موجب مرگ حجت‌الاسلام اصغر دهقان دولتی امام جمعه بلوک شد که راننده پژو بوده است.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وی افزود: این تصادف همچنین سه مصدوم برجای گذاشت که سرنشینان آمبولانس شامل ۲ تکنسین و یک مصدوم داخل کابین بودند که از نواحی سر، صورت، کتف و گردن آسیب دیدند و توسط آمبولانس‌های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: باوجود تلاش پرسنل اورژانس برای احیای حجت‌الاسلام دهقان، بعد از انتقال در بیمارستان امام جیرفت فوت کرد.



جیرفت در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار داد.

دیگر خبرها

  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • آیت‌الله حسینی همدانی: هنوز سران بعضی کشورها که باید در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند خوابند/ دانشجویان باطن حقوق بشر آمریکایی را نمایان کردند/ هیچ‌کدام از رسانه‌هایشان نمی‌توانند برخورد پلیس را عادی جلوه دهند
  • چالش غرب در رویارویی با بیداری فرهیختگان
  • بیداری فرهیختگان در غرب
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی