Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار داشت: در طول ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ایران با تمام وجود از آرمان‌های انقلاب و نظام پاسداری کردند و گام نخست انقلاب را با سربلندی پشت سر گذاشتیم.

وی با بیان اینکه تشکیل حکومت اسلامی گام دوم و تشکیل تمدن اسلامی گام سوم انقلاب را شکل می‌دهد، ابراز داشت: اکنون بار اصلی دستیابی به گام‌های بعدی انقلاب برعهده جوانان است تا با اتکا بر علم آموزی و دانش و پژوهش، پیشرفت روزافزون انقلاب را شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشرفت علمی کشور در ۴۰ ساله پس از انقلاب از ایالات متحده آمریکا نیز بیشتر بوده است

امام جمعه اصفهان با تاکید بر اینکه کشور ما در طول ۴۰ سال نخستی که از پیروزی انقلاب گذشت در زمینه‌های مختلف علمی پیشرفتهای قابل توجهی داشته است، ابراز داشت: سرعت پیشرفت علمی کشور ما در طول این مدت حتی از ایالات متحده آمریکا نیز بیشتر بوده است.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به اینکه مردم کشورمان در سیل اخیر امتحان خود را به خوبی پس دادند، تاکید کرد: کمک‌های مردم اصفهان و همراهی آنها با مردم سیل زده جای تقدیر دارد و در کنار مردم نیروهای مسلح از سرتاسر کشور و به ویژه اصفهان به واقع برای رفع غم از چهره مردم سیل زده تلاش و فداکاری کردند.

نیروهای مسلح ایران همه در کنار یکدیگر به دفاع از کیان این مرز و بوم می‌پردازند

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به پشت سر گذاشتن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: نیروهای مسلح ایران همه در کنار یکدیگر به دفاع از کیان این مرز و بوم می‌پردازند و در توهین اخیر آمریکا به سپاه همه نیروهای مسلح همبستگی خود با سپاه را اعلام کردند.

وی دستور امام خمینی مبنی بر تشکیل سپاه و بسیج را الهامی از جانب پروردگار برشمرد و بیان داشت: اقدام اخیر آمریکا در ارتباط با تروریست خواندن سپاه تنها باعث شناخت بیشتر دنیا از سپاه و بالا رفتن ارزش سپاه در دید مردم دنیا شد.

یاوه‌گویی‌های ترامپ تأثیری بر ملت ایران ندارد

امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه یاوه‌گویی‌های ترامپ تأثیری بر ملت ایران در دفاع از انقلاب و نظام ندارد، گفت: همه دنیا می‌داند که سردسته تروریست‌ها آمریکا است و بر این اساس اصولاً به چنین کشوری و رئیس جمهور دیوانه آن نمی‌توان اتکا کرد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه مسئولان نیز متوجه شدند که نمی‌توان به آمریکا و غربی‌ها امید داشت چراکه تنها راه حل مشکلات هر شکوری در استفاده از استعدادهای داخلی و اتکا به ظرفیت‌های درونی کشور است.

کد خبر 4595077

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه اصفهان گام دوم انقلاب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۶۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: عملیات وعده صادق از مواهبی است که خداوند متعال به واسطه سپاه و نیرو‌های خالص و مجاهد آن، امر، ولی فقیه و عنایت ویژه امام زمان (عج) رقم خورده است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان به همراه جمعی از سپاهیان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:سپاه امروز اگر پیشرفت، بالندگی، درخشندگی و محبوبیتی در بین همه ملل جهان و نسل جوان دارد به دلیل همین معنویت است.

حجت الاسلام علی عرب پور افزود: لذا سپاه با همه نهاد‌ها، با همه ارگان‌ها و سازمان‌هایی که در این مسیر هستند و همسو با سپاه هستند تفاوت‌های خیلی بالایی دارد، تفاوت سپاه با همه سازمان‌ها در این است که سپاه از بعدی متکی و متصل به خود شخص، ولی فقیه زمان است، ولایت مداری و ولایت محوری سپاه را در مجموعه سپاه به عین لمس می‌کنیم و پاسداران هم سعی کردند خودشان را در این مسیر تربیت کنند و بر این تربیت بمانند.

او تاکید کرد:هر صحنه و هر میدانی که سپاه با پشتیبانی و تکیه به مردم بر آن وارد شد آن میدان، میدان پیروزی بوده است.

وی بیان کرد:در بحث حمله آمریکا به طبس امام فرمود شن‌ها مامور خدا بودند این مطلبی است که خداوند این انقلاب را پشتیبانی می‌کند و حامی این انقلاب است.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان تاکید کرد:طوفان الاقصی، تسخیر لانه جاسوسی وعده صادق این‌ها همه از مواهبی است که خداوند متعال به واسطه سپاه و نیرو‌های خالص و مجاهد سپاه و امر، ولی فقیه و همچنین عنایت ویژه امام زمان (عج) رقم خورده است.

دیگر خبرها

  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند
  • حمایت سرلشگر سپاه از طرح حجاب و تذکر رهبری: اصل ماموریت که زیر سوال نمی‌رود | با مامور خاطی برخورد شد | صوت