Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@12:11:50 GMT

رئيس جمهوري احتمالا فردا به ايلام مي ايد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۶۸۳۶

رئيس جمهوري احتمالا فردا به ايلام مي ايد

خبرگزاري آريا - ايلام - ايرنا-استاندار ايلام احتمال داد : به منظور بازديد از يکي از مناطق سيل‌زده استان به احتمال زياد فردا رئيس جمهور ي به ايلام سفر کند.

قاسم سليماني‌ دشتکي در سخنراني پيش از خطبه‌هاي نماز جمعه امروز ايلام اظهار داشت: در صورت تحقق سفر و بازديد فردا - شنبه - حجت الاسلام والمسلمين سيد حسن روحاني از مناطق سيل زده غرب کشور ،بازديد از يکي از مناطق سيل‌زده استان ايلام نيز در برنامه قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي در عبن حال ياد اوري کرد : حضور و سفر رسمي و اصلي رئيس جمهوري به استان ايلام براي پايان ماه مبارک رمضان سال‌ جاري تعيين شده است.
استاندار ايلام تصريح کرد: افتتاح يا کلنگ‌زني پروژه‌هاي مهم نفت، پتروشيمي دره‌شهر، اکتشافات نفت دهلران، خط ريلي استان و راه‌هاي مهم از جمله برنامه‌هاي سفر رسمي رئيس جمهور به استان است.
سليماني دشتکي اطمينان داد : حضور مقامات ارشد کشوري در استان به منظور بازديد از مناطق سيل‌زده سبب تسريع در سازندگي اين مناطق مي شود.- استاندار ايلام با اشاره به تسريع در کار بازسازي مناطق سيل زده استان، گفت: دستور و تدابير لازم براي تسريع در روند و ساماندهي به وضعيت افراد سيل زده صادر شده است.
به گزارش ايرنا، قاسم سليماني دشتکي روز چهارشنبه در نشست ستاد بازسازي و بازتواني مناطق سيل زده استان اظهار داشت: خسارت هاي وارده سيل به استان جمع بندي و به مسئولان ذيربط اعلام شده است که براي بازسازي اين مناطق منابع جاري و عمراني اختصاص مي يابد.
وي ميزان خسارت وارده به استان را نزديک به 12 هزار ميليارد ريال اعلام کرد و افزود: در دستور العمل جديد دولت ميزان دقيق خسارت ها اعلام خواهد شد که به ازاي هر واحد و زميني که آسيب ديده است چه ميزان خسارت پرداخت شود.
استاندار ايلام با اشاره به قطعي خطوط ارتباطي استان در سيلاب اخير گفت: با تلاش همه به ويژه دستگاه تخصصي تلاش مي شود تا خطوط ارتباطي مناطقي که تا کنون وصل نشده مرتفع گردد.
سليماني دشتکي به عملکرد مطلوب ستاد مديريت بحران در رابطه با سيل اخير اشاره کرد و افزود: پيشگيري مسئولان باعث کاهش خسارات بسياري در استان شد.
بارش هاي سيل اسا ايام نوروز امسال در برخي نقاط استان ايلام خسارت هاي زيادي به بار اورد.
در عين حال مديريت پيشگيرانه مردم و ستاد بحران موجب شد ايلام باوجود بارش بيشتر و توپوگرافي مستعد سيل کمتر از استان هاي همجوار از اين عارضه طبيعي تلفات و خسارت متحمل شود.
6034
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۶۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: وزش باد شدید به تاسیسات آب و فاضلاب خسارت وارد کرد.

اکبر حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به علت وزش شدید باد و آسیب دیدن برق تأسیسات سد ایلام، آب مناطق حوزه سد شامل خیابان شهدا، بلوار جمهوری، خیابان رسالت، میدان میلاد، بلوار فارابی، جانبازان، رزمندگان. بلوار نماز، بلوار شهید صدوقی و مسکن مهر در ساعت آینده با کمبود و قطعی آب مواجه خواهند شد.

وی ضمن پوزش از شهروندان، افزود: شهروندان نسبت به ذخیره‌سازی آب مورد نیاز خود اقدام و شرکت آب و فاضلاب را در جهت خدمت رسانی مطلوب‌تر یاری کنند.

کد خبر 747622

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور: بازدید از اکسپوی تهران فرصتی بسیار ارزشمند برای آشنایی آفریقا با ظرفیت‌های ایران است
  • بازدید شبانه استاندار از مناطق تحت تاثیر سیلاب شرق استان کرمان
  • بازدید رئیس جمهور از مناطق جنوب غرب تهران
  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • بررسی علل وقوع حوادث غیرمترقبه ایلام
  • جلوگیری از وارد آمدن خسارت به استان ایلام را در دستور کار داریم
  • تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید
  • خسارت باد شدید به برخی از مناطق استان ایلام
  • خسارت باد شدید به خودروها و برخی از منازل شهر ایلام