Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - زنجان- ايرنا- معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار زنجان، همدلي مردم و مسئولين را عامل ايجاد آرامش و فضاي امن استان دانست و گفت: حضور 25 سفير، کاردار و نماينده از کشورهاي مختلف در مراسم افتتاحيه جشنواره غذاي اکو- حاده ابريشم نشان از وجود آرامش و امنيت در سايه همدلي است.

به گزاش ايرنا، خدابخش مرادي نافچي در سخنراني پيش از خطبه هاي نماز جمعه اين هفته زنجان اظهار داشت: حضور مردان و زنان متدين و انقلابي در صحنه، بهره مندي از شخصيت هاي برجسته و حضور مديراني که با نگاه برنامه ريزي شده در سايه ارتباط ، تعامل و حضور مستمر در نقاط مختلف استان براي شناسايي مشکلات و دغدغه ها و حل آن ها با بهره گيري از فرصت هاي ملي و استاني تلاش مي کنند سبب توسعه و ايجاد فضاي امن در استان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: استان زنجان، سرزمين عالمان، بزرگان، انديشمندان و هنرمندان بوده و از طرفي با باور به ارزش انقلابي و شوري که امام حسين(ع) در روز عاشورا آفريد به پايتخت شور و شعور حسيني معروف است.
مرادي خاطرنشان کرد: نقش موثر نماينده ولي فقيه در استان و تلاش عالمانه و مدبرانه اعضاي شوراي تامين استان که گام هاي اساسي براي ايجاد طمانينه در استان برمي دارند، مولفه هاي بعدي در کنار مردم براي حفظ، تامين و ارتقاي امنيت استان مي باشد.
معاون استاندار زنجان با اشاره به نيمه شعبان، روز سربازان گمنام امام زمان(عج)، گفت: اين عزيزان به صورت گمنام براي حفظ، تامين و ارتقاي امنيت و حفظ ارزش ها و دفاع از کيان نظام جمهوري اسلامي و همچنين براي ايجاد فضاي رونق و بستر لازم جهت تحقق شاخص هاي مختلف در استان تلاش مي کنند.
اين مسئول خاطرنشان کرد: مبارزه با تروريسم و جاسوسان، ارائه خدمات در حوزه پيشگيري و آسيب رساني به اقتصاد ملي و استاني، مبارزه با جنگ نرم، جنگ سايبري و قاچاق، پيشگيري از تصرف غيرقانوني اراضي، تلاش براي سلامت اقتصاد و پيشگيري از کلاه برداري هاي سيستمي از جمله مواردي است که سربازان گمنام امام زمان(عج) براي آن تلاش مي کنند.
وي افزود: با تلاش اين سربازان در استان زنجان در حوزه سلامت اقتصاد با 2 هزار و 60 ميليارد ريال فرار مالياتي، مبارزه و از آن پيشگيري شد.
مرادي با بيان اينکه پيشگيري از تلاش هاي بدخواهان نظام در قالب هاي مختلف، رويکرد مسئولين استان است، تصريح کرد: با تعامل بين دستگاه هاي اجرايي، اعضاي شوراي تامين و نقش موثر نماينده ولي فقيه در استان در ايجاد فضاي امن و آرامش، زنجان سومين استان امن کشور است.
معاون استاندار زنجان گفت: انقلاب اسلامي با بهره گيري از آموزه هاي ديني و باور به اصول اسلامي در سايه رهبري هاي مرجعيت ديني و بر اساس معيارهاي اسلامي به پيروزي رسيد اما بدخواهان انقلاب از همان ابتدا در قالب هاي مختلف در صدد ضربه و ايجاد مشکل براي کشور بودند.
وي خاطرنشان کرد: دشمنان با ايجاد اختلافات قومي، کودتا و جنگ تحميلي تلاش کردند تا کيان نظام جمهوري اسلامي را دچار چالش کنند اما با حضور مردم در صحنه هاي مختلف و با رهبري امام و هدايت هاي عالمانه و مدبرانه مقام معظم رهبري، ايران به کشوري مقتدر و موثر نه تنها در منطقه بلکه به عنوان يک الگوي ديني در سطح دنيا متبلور شده است.
مرادي اظهار داشت: با تلاش مديران استان و همدلي مردم، نعمت بارندگي هاي ابتداي سال به نقمت تبديل نشد و به رغم افزايش بيش از 100 درصدي بارش ها کوچک ترين مشکل انساني در استان به وجود نيامد.
اين مسئول با بيان اينکه در سايه روح بلند مردم خيرخواه و نوع دوست زنجان، کمک هاي خداپسندانه به استان هاي سيل زده ارسال شد، تصريح کرد: علاوه بر حضور و خدمت رساني نيروهاي امدادي، تاکنون کمک هاي نقدي و غيرنقدي مردم استان زنجان به ارزش 150 ميليارد ريال برآورد شده است.
9556/6085
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۷۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان جشنواره وحدت و همدلی اقوام با حضور مهمانانی از کشورهای قزاقستان و ترکمنستان و مسئولین کشوری و استانی، عصر دیروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ در میدان مختومقلی بندرترکمن برگزار شد.

برپایی نمایشگاه صنایع دستی ، اجرای موسیقی و جشنواره غذاهای محلی از جمله برنامه های این جشنواره بود.

حدود یک هزار نفر در این جشنواره حضور داشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمایت از کارگران آرامش صنعتی را به دنبال دارد
  • نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن
  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند
  • حل معضل پیری جمعیت و افزایش نسل نیازمند تلاش همگانی است
  • بزرگترین مزیت ما کامران نجف‌ زاده است
  • ‌سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • عسگری: همدلی بزرگان تهران به ۲ ملی‌پوش پایتخت منتهی شد
  • سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • مسئولین استان نسبت به کتابخانه‌ها متفاوت عمل کنند
  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران