Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-03@20:40:42 GMT

رونق تولید در رسیدگی به امورات بلای طبیعی فراموش نشود

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۷۸۳۲

رونق تولید در رسیدگی به امورات بلای طبیعی فراموش نشود

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، در خطبه های نماز جمعه امروز ۳۰ فروردین در بجنورد با تاکید بر لزوم تحقق شعار سال اظهارکرد: امروز در کشور بیش از هر زمان دیگری نیازمند رونق تولید هستیم در این راستا باید پول‌های سپرده گذاری شده در راه تولید هزینه کرد تا همه مردم از آن بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه نقدینگی بلای جامعه شده و از سوی دیگر تورم را تحت شعاع قرار داده و امروز مردم را دچار مشکل کرده است، گفت: اگر کسب نقدینگی دارد آن را وارد جامعه کند تا جامعه از حالت رکود خارج شود.
یعقوبی ادامه داد: ذخایر پولی باید وارد بازار، کارگاه‌ها و کارخانه‌ها شود و تنها در این صورت است که چرخه اقتصادی سلامت خود را بازیافته و علاوه بر اشتغال زایی، تولید و رونق تورم نیز نخواهیم داشت.
وی با بیان اینکه هم اکنون باید فعالان اقتصادی وارد کار و عرصه شوند، گفت: دولت به تنهایی توان اصلاح و سامان دادن چرخه اقتصادی را ندارد، خسارت‌های سیل و حوادث نیز به این امر افزوده شده است.
وی از دستگاه‌های اجرایی و مسئولان خواست تا هم اکنون در روند کار سخت گیری نداشته باشند، افزود: فعالان اقتصادی نباید برای گرفتن یک موافقتنامه یکسال صبر کنند بلکه باید این روند به روز شود.
وی با تاکید بر اینکه نباید رونق در مسئله بلایای طبیعی همانند سیل فراموش شود، یادآورشد: با مدیریت و تدبیر درست باید شعار سال عملیاتی شود و طوری نشود که مسئولان سیل و دیگر امور را برای انجام ندادن شعار سال بهانه کنند.
یعقوبی خاطرنشان کرد: هم اکنون باید تمامی محافل‌ها تولید فرهنگی، اقتصادی، صنعتی و حتی تولید فکر را مد نظر داشته و همه افراد باید توان خود را در این مسیر به کار گیرند تا سالی پررونق را در تمامی حوزه‌ها داشته باشیم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۷۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صنعت و تجارت طالبان وارد ایران شد

نورالدین عزیزی، وزیر صنعت و تجارت طالبان با یک هیأت بزرگ اقتصادی امروز با هدف تسهیل تجارت و ترانزیت به استان سیستان و بلوچستان در ایران سفر کرد.

شرکت در نشست «امکان‌سنجی و تسهیل روند همکاری‌های اقتصادی میان دو کشور» و رایزنی درباره توسعه روابط تجاری و ترانزیتی بین ایران و افغانستان با محوریت سیستان از اهداف این سفر است.

پیش از این یک هیأت اقتصادی سی و دو نفری از افغانستان به سرپرستی ملا عبدالغنی برادر که در ترکیب آن سه وزیر و معاونان تعدادی از وزارتخانه‌ها حضور داشتند به ایران سفر کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دستگاه قضا از بخش خصوصی در راستای رونق تولید حمایت می‌کند
  • کاهش تصدی گری دولتی و ارتقای بخش خصوصی لازمه رونق اقتصاد
  • وزیر صنعت و تجارت طالبان وارد ایران شد
  • رونق تولید در ایرانی‌ترین صنعت پتروشیمی کشور
  • فرصت ایران و امارات برای دستیابی به بازارهای شمال و جنوب و رونق ترانزیت 
  • ◄ فرصت ایران و امارات برای دستیابی به بازارهای شمال و جنوب و رونق ترانزیت
  • امنیت غذایی پایدار و رونق صادرات محور؛ نقشه راه تولیدات کشاورزی است
  • اعلام اولویتهای تولیدی از سوی رئیس سازمان سینمایی
  • ‌مشارکت مردم در جهش تولید به صورت مستقیم و فردی باشد
  • تحقق رونق تولید و رشد اقتصادی با بهبود شرایط کاری کارگران