Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@01:28:04 GMT

216 نفر برای تحصیل در حوزه علمیه یزد با هم رقابت کردند

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۸۰۷۴

216 نفر برای تحصیل در حوزه علمیه یزد با هم رقابت کردند

یزد - ایرنا - مدیر حوزه علمیه یزد گفت: آزمون ورودی برای تحصیل در مدارس علوم دینی استان ویژه برادران امروز جمعه با حضور 216 نفر به صورت متمرکز در مسجد روضه محمدیه (حظیره) یزد برگزار شد.

حجت الاسلام محمدشمس عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این آزمون داوطلبان سه مقطع سیکل ،دیپلم و بالاتر با هم رقابت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: نتایج کتبی آزمون اواسط خردادماه سال 1398 اعلام می شود و بعد از مصاحبه، قبول شدگان در حوزه های علمیه مشغول به تحصیل خواهند شد.
این مسئول فرهنگی استان یزد خاطر نشان کرد: اغلب افراد در صورت کسب نمره و قبولی در مصاحبه برای تحصیل می توانند از امکانات حوزه های علمیه استفاده کنند.
شمس همچنین از پذیرش دانش آموزان با مدرک سیکل با معدل بالای 17 و دیپلم و بالاتر با مدل بالای 15 بر اساس مقررات حوزه خبر داد.
هم اکنون یک هزار و 200 نفر در 13 حوزه علمیه به صورت حضوری و یک هزار و 500 نفر به صورت غیر حضوری در حوزه های علمیه استان مشغول به تحصیل هستند .
استان یزد بر اساس سرشماری سال 1395 یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد.
7536/ 2047/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي حوزه علميه آزمون ورودي يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۸۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین برق پایدار حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، با توجه به برگزاری آزمون سراسری تامین برق پایدار با حضور افزون بر ۵۰ اکیپ عملیاتی، ۱۵مرکز عملیات اتفاقات برق و شماری از پرسنل به صورت آماده باش، برای همه مراکز برگزاری آزمون سراسری در استان یزد صورت گرفت.   در این راستا همه گروه‌های عملیات برق شهرستان‌ها برای کنترل استمرار برق در مراکز برگزاری آزمون سراسری، کنترل بار و وضعیت خروجی‌های فشار متوسط و پست‌های توزیع تغذیه کننده این مراکز آماده بوده وگروه‌های عملیات برق شهرستان‌ها در روز‌های برگزاری آزمون وضعیت خودروها، مولد‌های برق اضطراری، کالا‌های مورد نیاز و سوخت خودرو‌ها و مولد‌ها را به صورت مستمرکنترل کردند.

دیگر خبرها

  • رقابت داوطلبان کنکور در شهرستان های خراسان رضوی
  • تامین برق پایدار حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری در استان یزد
  • رقابت علمی داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۳ حوزه امتحانی کیش
  • رقابت بیش از ۴۵ هزار داوطلب کرمانی در کنکور
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد
  • حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد
  • رقابت ۳۸ هزار و ۵۱۰ داوطلب کنکور در مازندران
  • رقابت بیش از ۹۱ هزار داوطلب در نوبت نخست کنکور خراسان رضوی
  • رقابت ۲ هزار و ۲٠٠ دانش آموز زرندی در کنکور
  • ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان