Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@01:43:06 GMT

کریمی: بدون ضدفوتبال تراکتور را بردیم

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۸۳۰۷

کریمی: بدون ضدفوتبال تراکتور را بردیم

هافبک پیکان با اشاره به جدال سخت برابر تراکتورسازی، این برد را به مجموعه پیکان و هم‌تیمی‌هایش تبریک گفت.

به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازی برای دومین هفته پیاپی شکست خورد تا شرایط برای دستیابی به عنوان قهرمانی برای سرخپوشان تبریزی سخت‌تر شود.


امیرحسین کریمی درباره پیروزی تیمش مقابل حریف در این دیدار گفت: کاملا به سختی کاری که داشتیم آگاه بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه ما را مقابل تراکتور از پیش بازنده می‌دانستند به غرورمان برخورده بود و می‌خواستیم نشان دهیم بازیکنان پیکان از چه پتانسیلی برخوردار هستند.


وی ادامه داد: برای تراکتور احترام قائل هستیم، آنها بازیکنان بزرگی دارند و هزینه زیادی برای دستیابی به عنوان قهرمانی داشته‌اند اما در این بازی بازیکنان ما یک روز فوق العاده را پشت سر گذاشتند. تمرینات مناسبی را طی هفته پشت گذاشته بودیم و کاملا به شرایط حریف آگاه بودیم و نقاط ضعف آنها را در این بازی نشانه گرفته بودیم. باید به عملکرد دفاعی و بازیکنان هم‌تیمی‌ام دست مریزاد بگویم که اجازه هیچ فرصتی به حریف ندادند.


کریمی در واکنش به اینکه به نظر می‌رسید با اتلاف وقت به دنبال دستیابی به نتیجه بودند گفت: نمی‌دانم چرا این را می‌گویید. هیچ صحنه‌ای حتی وقتی که بازیکن ما مچ پایش کاملا آسیب دیده بود نه از سوی بازیکنان تراکتور و نه داور، بازی متوقف نشد. بازیکنان ما کاملا تاکتیکی و حساب شده مقابل حریف قرار گرفتند و اتفاقا برعکس نظر شما باید بگویم ما نشان دادیم که بدون ضدفوتبال هم می‌توان برنده شد.


هافبک پیکان درباره تقابل با بازیکنان ملی‌پوش تراکتورسازی گفت: آنها تفاوت را در تیم خودشان رقم می‌زنند. هم از حیث کیفی و هم فنی فوق العاده هستند. هرچند به نظر کمی عصبی می‌رسیدند و شاید به خاطر این بود که خط میانی ما عملکرد بهتری داشت و با حضوری به موقع در فاز تدافعی و تهاجمی یک روز موفق را پشت سر گذاشت. باید تلاش کنیم در ادامه مسیر نیز عملکرد خوبی داشته باشیم و بتوانیم به نتایج خوبی در 4 بازی باقیمانده نیز دست پیدا کنیم.

امیرحسین کریمی پیکان بازی تراکتورسازی و پیکان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امیرحسین کریمی پیکان بازی تراکتورسازی و پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۸۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود

ایسنا/قزوین سرمربی تیم پیکان گفت: فوتبال روزهای خوب و بد دارد، این باخت تلنگری برای پیکان بود که خیلی جدی‌تر کار کند، بنابراین سعی می‌کنیم از فردا ریکاوری کنیم و برای بازی‌های حساسی که در آینده داریم آماده شویم و امیدواریم بتوانیم شرایط را به نفع خودمان پیش ببریم.

به گزارش ایسنا، رضا عنایتی سه‌شنبه شب، ۱۱ اردیبهشت در نشست خبری پس از بازی شمس‌آذر و پیکان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیش‌بینی کرده بودیم که بازی سختی را در پیش داشته باشیم، تیم شمس‌آذر در بازی انگیزه بالایی داشت و رسیدن به سه امتیاز بازی را به آن‌ها تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: بازیکنان پیکان هم امروز شادابی و انرژی لازم را نداشتند و کم‌رمق و کم‌انگیزه و بدون تمرکز بازی کردند و نتیجه هم همین شد که سه امتیاز را به شمس‌آذر میزبان تقدیم کردند چون همیشه انگیزه حرف اول را می‌زند.

سرمربی تیم پیکان خاطرنشان کرد: فوتبال روزهای خوب و بد دارد، این باخت تلنگری برای پیکان بود که خیلی جدی‌تر کار کند، بنابراین سعی می‌کنیم از فردا ریکاوری کنیم و برای بازی‌های حساسی که در آینده داریم آماده شویم و امیدواریم بتوانیم شرایط را به نفع خودمان پیش ببریم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره دلایل نداشتن تمرکز بازیکنان، تصریح کرد: شرایط بازی‌ها متفاوت است، در نیمه دوم شرایط ما بهتر شد ولی امروز روز فوتبالی بازیکنان ما نبود، باید فکر کنیم و آسیب‌شناسی انجام دهیم تا به شرایط ایده‌آل خود بازگردیم.

این مربی فوتبال در ادامه در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره داوری گفت: خسته شده‌ام و نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم، حدود ۲۰ دقیقه ساکت کنار خط ایستادم و یک سری موارد وجود داشت که تمایلی برای پرداختن به آن‌ها ندارم، بگذارید کارشناسان داوری نظر بدهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروز شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • عنایتی: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است
  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!