Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-09@05:03:58 GMT

سطح کیفی مسابقات لیگ برتر بسکتبال

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۹۱۹۴

سطح کیفی مسابقات لیگ برتر بسکتبال

کارشناسان بسکتبال: سطح کیفی مسابقات لیگ برتر بسکتبال در سطح کشور رضایت بخش است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  علی آرزومندی - مربی تیم ملی نوجوانان در برنامه نبض ورزش شبکه خبر گفت: شروع لیگ بسکتال ابتدا هیجان زیادی نداشت اما رفته رفته بازی های خوبی برگزار شد و شور و شوق به لیگ برگشت.  وی با بیان اینکه تونایی 4 تیم صدر لیگ قابل تقدیر است، افزود: تيم هاي بسكتبال نفت آبادان و شهرداري گرگان با صعود به فينال ليگ برتر، معادلات ابتداي فصل را به هم زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آرزومندی گفت: وظیفه ماست که بازیکن های مستعد را شناسایی کنیم.
وی با بیان اینکه بحث استعداد یابی به نخبه یابی تبدیل شده است، افزود: در سطح کشور بازیکن ها درگیر مسابقات می شوند و از طریق این مسابقات بازیکن های مستعد شناسایی می شوند.  ندا عسگرنیا - مربی بسکتبال در برنامه نبض شبکه خبر گفت: در لیگ بسکتبال در بخش بانوان شور هیجان زیادی را شاهد بودیم.
وی گفت: امسال در لیگ بانوان برای نخستین بار یک مسابقه در هفته برگزار کردیم.
عسگرنیا با بیان اینکه امسال لیگ بسکتبال بانوان را با 12 تیم شروع کردیم، افزود: لیگ برتر بسکتبال بانوان با قهرمانی دانشگاه آزاد به پایان رسید. این تیم در دیدار سوم فینال موفق شد نامی‌نو را شکست دهد و سکوی نخست این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: بسکتبال بانوان لیگ برتر نبض آرزومندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۹۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد حیاتی مشهدی‌ها در لیگ بسکتبال جوانان کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مرکز خراسان رضوی،در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال جوانان کشور و در مرحله یک‌چهارم نهایی، تیم فرش مشهد موفق شد در دیداری خانگی، تیروژحیات سنندج را با نتیجه ۶۵ بر ۵۴ مغلوب کند. مشهدی‌ها با این برد ۴ امتیازی شدند و در رده سوم جدول گروه ۴ تیمی خود قرار گرفتند.

کاله تهران با ۶ امتیاز صدرنشین است، جم شهرکرد با ۵ امتیاز در رده دوم و تیروژ سنندج با ۳ امتیاز قعرنشین است.

فرش مشهد در دو دیدار قبلی خود، با نتایج ۶۸ بر ۷۹ مقابل کاله و ۷۶ بر ۷۱ مقابل جم شهرکرد شکست خورده بود.

این مسابقات از ١٢ تا ١۴ اردیبهشت به میزبانی باشگاه فرش مشهد در سالن شادروان علی حمیدی برگزار شد و حالا تیم فرش باید برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر مسابقات، به مصاف تیم دوم گروه دیگر، یعنی تیم مهرام تهران برود.

دیگر خبرها

  • شهرداری گرگان نائب قهرمان مسابقات سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • برنامه سری فینال لیگ برتر بسکتبال مشخص شد
  • چرا گوبر بازیکن دفاعی سال NBA شد؟
  • بسکتبال NBA | رودی گوبر مدافعی بالاتر از خودش نمی‌بیند!
  • برد حیاتی مشهدی‌ها در لیگ بسکتبال جوانان کشور
  • صعود طبیعت به فينال در شب جادويى استيونز
  • کاشان میزبان مسابقات بسکتبال کشوری شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی پرسپولیس وسپاهان/ بانوان تنها تماشاگران بازی
  • تیم بسکتبال ذوب‌آهن در سودای صعود به فینال از اصفهان
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت حریف شهرداری گرگان در فینال شد