Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@04:42:48 GMT

عصبانیت طرفداران از باخت تراکتورسازی

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۹۴۴۶

عصبانیت طرفداران از باخت تراکتورسازی

تبریز - ایرنا - طرفداران تراکتورسازی پس از باخت خانگی عصر جمعه این تیم مقابل پیکان عصبانی شده و دست به اقداماتی از قبیل شکستن صندلی های ورزشگاه یادگار امام و درگیری با برخی از بازیکنان کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شماری از طرفداران تیم تراکتورسازی که با حضور چند هزار نفری خود در بازی خانگی این تیم مقابل پیکان انتظار پیروزی داشتند، پس از باخت یک بر صفر تیم محبوب شان، وارد زمین بازی شده و به طرف بازیکنان رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برخی از تماشاگران این تیم نیز که انتظار باخت تراکتورسازان بررای دومین بار پیاپی را نداشتند، از شدت عصبانیت اقدام به شکستن تعدادی از صندلی های ورزشگاه کردند.
نیروهای پلیس حاضر در محل نیز بررای کنترل اوضاع و هدایت تماشاگران به خارج از ورزشگاه یادگار امام وارد عمل شد و اقدام به استفاده از خودروهای آب پاش کرد.

** پلیس با سعه صدر با تماشاگران برخورد کرد
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی درباره حواشی بازی تراکتورسازی و پیکان گفت: حواشی مسابقه تیم تراکتور با پیکان با سعه صدر و خویشتن داری پلیس پایان یافت.
هاشم شعفی در گفت‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: در پایان بازی فوتبال بین تیم تراکتور سازی و پیکان تعدادی از تماشاگر نماها که از عملکرد تیم و نتیجه مسابقه فوتبال ناراضی بودند اقدام به ایجاد تنش با بازیکنان و خسارت به اموال عمومی و خودروهای تماشاگران کردند.
وی افزود: پلیس با سعه صدرو با نهایت خویشتن داری سعی در متفرق کردن آنها نمودند و اقدامات این افراد موجب ترافیک شدید در اتوبان شهید کسایی شده بود که با حضور پلیس روان سازی انجام و موضوع بدون هیچ مشکل خاصی پایان یافت.
شعفی گفت: حواشی پیش آمده در نتیجه تعرض یکی از تماشاگرنماها به یکی از بازیکنان تیم تراکتور و اشتباه رفتاری بازیکن دیگر بوجود آمد.

** تکذیب مصدومیت 50 نفر
در حالی که پس از اتمام بازی تراکتورسازی و پیکان، مطلبی تحت عنوان مصدوم شدن 50 نفر در حاشیه دیدار این دو تیم دست به دست می‌شد، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز از راهی شدن پنج تماشاگر به بیمارستان خبر داد.
فرزاد رحمانی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در حاشیه دیدار دو تیم تراکتورسازی و پیکان، پنج تماشاگر راهی بیمارستان شدند که از این تعداد، سه نفر دچار حمله عصبی و دو نفر از ناحیه پا مصدوم شده بودند.
وی افزود: هر پنج نفر بصورت سرپایی درمان شدند.
وی خاطرنشان کرد: مصدوم شدن یکی از عوامل اورژانس در ورزشگاه یادگار امام خمینی (ره) صحت ندارد.
تیم فوتبال تراکتورسازی در بازی مقابل پیکان با باخت یک بر صفر شانس قهرمانی در لیگ برتر را به حداقل رساند.
518

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال تراكتورسازي شلوغي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۹۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو

کریستیانو رونالدو شب گذشته موفق نشد گلزنی کند.

طرفداری | کریستیانو رونالدو شب گذشته از فرصت سوزی که خودش داشت، عصبانی شد.

شب گذشته در چارچوب رقابت های لیگ عربستان النصر به مصاف الخلیج رفت و موفق شد با نتیجه حداقلی حریف را ببرد اما در این مسابقه کریستیانو رونالدو موفق نشد گلزنی کند.

این اولین بازی پس از محرومیت کریستیانو رونالدو بود که این بازیکن چندین و چند موقعیت را هم از دست داد. اما در دقایق پایانی بازی، رونالدو یک فرصت دیگر را از دست داد که به شدت از دست خودش عصبانی شد و سعی کرد با مشت، به توپی که روی هوا است ضربه بزند!

این ویدیو در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشته است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • جاساز تریاک در پیکان
  • عصبانیت طرفداران منچستریونایتد از اظهارات تن هاخ: فصل بعد هم خبری از قهرمانی نخواهد بود!
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • ببینید | خلاصه بازی مس رفسنجان ۱ (۵) - پیکان ۱ (۴)
  • تظاهرات طرفداران فلسطین در آمریکا را پوتین سازماندهی می کند!