Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@09:39:14 GMT

ماسال قهرمان مسابقات کبدی گیلان شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۰۴۵۸

ماسال قهرمان مسابقات کبدی گیلان شد

رشت - ایرنا - رقابت های کبدی بزرگسالان مردان استان گیلان عصر جمعه با قهرمانی تیم ماسال در رشت پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این دوره از رقابت ها ، تیم های کبدی رشت (الف) ، رشت (ب) ، رضوانشهر ، ماسال ، اتحاد لاهیجان و شهرداری خمام حضور داشتند که در دو گروه سه تیمی در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت با هم به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پایان این رقابت ها تیم های کبدی ماسال و رشت (ب) با غلبه برابر رقبای خود به دیدار نهایی مسابقات کبدی بزرگسالان گیلان راه یافتند که در این بازی، تیم کبدی ماسال برابر حریف خود به برتری رسید و عنوان قهرمانی استان را به خود اختصاص داد.
همچنین تیم کبدی رشت (ب) مقام دوم این دوره از رقابت ها را کسب کرد و تیم شهرداری خمام نیز در رتبه سوم رقابت های کبدی قهرمانی مردان استان گیلان قرار گرفت.
در پایان از سوی کمیته فنی این رقابت ها ، جام اخلاق این مسابقات به تیم کبدی رشت (الف) تعلق گرفت ، رسول حسینی به عنوان برترین بازیکن این دوره از مسابقات انتخاب شد، رضاپور و خدامهری نیز از تیم شهرداری خمام عنوان برترین کادرفنی رقابت های کبدی گیلان را کسب کردند.
همچنین در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از مسابقات به تیم های برتر کبدی قهرمانی بزرگسالان مردان گیلان حکم و جام قهرمانی و همچنین به نفرات برتر تیم های برتر نیز لوح و مدال قهرمانی اهداء شد.
در پایان رقابت های کبدی قهرمانی استان گیلان نیز 25 بازیکن از تیم های شرکت کننده این مسابقات انتخاب و به اردوی تیم منتخب کبدی مردان گیلان دعوت می شوند تا در نهایت نفرات برتر انتخاب و به عضویت تیم منتخب کبدی گیلان درآیند تا به همراه این تیم در رقابت های کبدی لیگ دسته اول کشور حضور یابند.
7285 / 2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كبدي گيلان رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۰۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ محمدی سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با بیان اینکه این دوره از رقابت ها از نوزدهم فروردین ماه سال جاری در سالن پینگ پنگ پنگ شهید خلیل الله بهرامی سمنان آغاز شد گفت: پس از پایان رقابت ها زهرا صادقی بر سکوی اول ایستاد و حانیه حمیدی عنوان دوم این رقابت ها را از آن خود کرد و خدیجه لقایی و معصومه رضایی عنوان سوم مشترک این رقابت ها را بدست آوردند.

دیگر خبرها

  • مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل به پایان رسید
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نازنین عیدیان/ طلای ۴٠٠ متر با مانع برای عیدیان
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور