Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریده مرادی، مدیر داخلی شبکه مذهبی آرمانشهر مهدوی استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری از برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان خبرداد و گفت: آرمانشهر مهدوی جشن بزرگ و متنوعی را با هدف معرفی بیشتر امام زمان(عج) روز شنبه 31 فروردین ماه در مجتمع تجاری امام صادق(ع) شهرکرد برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ایستگاه بازی همراه با نقاشی کودکان با همکاری یکی از کانون‌های فرهنگی در این جشن دایر است. در پایان جشن نیز  نقاشی کودکان جمع می‌شوند و در نمایشگاهی که قبل از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد در معرض دید عموم قرار می‌گیرند و با این کار خاطره خوشی از جشن مذهبی در اذهان کودکان ایجاد می‌شود و برای شرکت در جشن‌های مذهبی دیگر ترغیب خواهند شد.

مرادی تصریح کرد: کارگروه‌های شبکه آرمانشهر مهدوی غرفه‌هایی برای نذر مهدوی با هدف سلامتی امام زمان(عج) و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای خانواده‌های نیازمند، غرفه پذیرایی با یک پذیرایی جدید ونو، غرفه آتلیه که عکس‌های یادگاری خانوادگی از جشن میلاد حضرت مهدی(عج) را در قالب‌های مختلف ظاهر می‌کند، غرفه برنامه زنده رادیویی، غرفه مستندسازی، غرفه گفتمان مهدویت همراه با پرسش و پاسخ در رابطه با مهدویت و شخصیت امام با حضور اساتید بنیاد مهدویت و غرفه بازارچه خیریه را با هدف کمک به بانوان بی‌سرپرست و بدسرپرست از طریق فروش محصولات دست‌سازشان برپا می‌کنند.

مدیر داخلی شبکه مذهبی آرمانشهر مهدوی استان چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: این جشن بیشتر برای آشنایی کسبه مجتمع و مغازه‌های اطراف با شخصیت و یاران حضرت مهدی(عج) برگزار می‌شود که بروشورهای به همین منظور تهیه شده که در اختیار مغازه‌داران و رهگذران قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا چهارمحال و بختیاری جشن نیمه شعبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۰۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران

امام جمعه شهرکرد با شاره به عملیات طوفان‌الاقصی و عملیات وعده صادق، گفت: امروز عرصه بین‌الملل تغییرات سریعی کرده که اقتدار جمهوری اسلامی ایران، این تغییرات دنیا را ایجاد کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، اظهار داشت: باید مسئولان توجه ویژه‌تری به ورزش زورخانه‌ای داشته باشند، در شهرکرد تنها یک زورخانه وجود دارد که آن هم مشکلات قابل توجهی دارد که امید است زورخانه جدیدی شکل گیرد.

وی همچنین به روز شوراها اشاره کرد و گفت: توجه به شوراها از مسائل بسیار مهم است چرا که شوراها، کمک کننده و نیازمند حمایت هستند‌. شوراها باید مطالبات را به درستی بیان و با واقع گرایی مسائل را به مسئولین منتقل کنند تا مشکلات مردم کاهش یابند. 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به هفته معلم و تبریک این ایام، گفت: معلم به عنوان یک الگوی تمام عیار، موثر و مفید برای جامعه است‌. خوشبختانه فرهنگیان کشور به خوبی در صحنه هستند اما جهت دهی علمی و فکری، ایمانی و شکل دادن آینده سازان ما به دست معلمین است.

نکونام با تاکید بر اینکه ائمه جمعه باید حرف دل مردم را بیان کنند، افزود: پایگاه نماز جمعه مردمی بوده و سخن اصلی در این پایگاه‌ها، درد مردم است. مواضع امام جمعه از مواضع رهبر اسلامی گرفته می‌شود و باید خط و مشی رهبری را داشته باشد. 

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به روز کار و کارگر، مطرح کرد: انتظار کارگران این است که مسئولین صدای آنها را بشنوند. کارگر و محیط کار باید نشاط داشته تا بتواند موثر باشد و جهش تولید محقق شود. رسانه‌ها و مطبوعات هم باید کمک کنند و مطالبات را منعکس کنند.

نکونام در پایان با بیان اینکه امروز در عرصه بین‌الملل شاهد تغییر سریعی هستیم، خاطرنشان کرد: بعد از وقایع طوفان الاقصی و قدرت نمایی یمنی‌ها و مکمل آنها عملیات وعده صادق، افکار و نگاه جهانی تغییر پیدا کرده و اقتدار جمهوری اسلامی ایران، این تغییرات را در دنیا ایجاد کرده است.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • سه راهکار طلایی برای انس کودکان قرن جدید با امام زمان (عج)
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • انجام مراحل پایانی غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز