Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-27@12:32:50 GMT

عراقی ها همایش "سپاس ایران" برگزار می کنند

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۱۴۴۷

خرداد: همزمان با سالروز تشکیل بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) طی همایشی بزرگ در بغداد پایتخت عراق، از نقش ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جنگ با داعش قدردانی می شود.
به گزارش خبرگزاری برنا، همایش 'سپاس از ایران' روز چهارشنبه آینده به همت احزاب، گروهها و همچنین سازمان الحشد الشعبی عراق در بغداد پایتخت عراق برگزار می شود و قرار است صدها شخصیت از عراق، لبنان و جمهوری اسلامی ایران در آن شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تجلیل از شهدای مستشاری و مدافعان ایرانی حرم که در جنگ با داعش در عراق به شهادت رسیدند، گرامیداشت یاد و خاطره آنان و قدردانی از خانواده های شهدای مدافعان حرم از محورهای مهم این همایش است. به همین منظور 300 نفر از 60 خانواده مدافع حرم روز جمعه وارد شهر نجف اشرف شدند.اعضای خانواده شهدای مستشار و مدافع حرم قرار است پس از ادای مراسم زیارت عتبات عالیات در نجف، کربلا، سامرا و کاظمین روز چهارشنبه آینده در همایش بزرگ 'سپاس از ایران' در بغداد شرکت کنند. این نخستین همایش با این موضوع در عراق است و چندین شبکه تلویزیونی به طور مستقیم برنامه های این همایش را پوشش می دهند. برگزاری نمایشگاهی از آثار جنایات گروهک تروریستی تکفیری داعش یکی دیگر از برنامه های جنبی این همایش بزرگ اعلام شده است. برچسب ها: ایران ، پایتخت ، جنگ ، سپاه پاسداران ، انقلاب اسلامی ، عراق

منبع: خرداد

کلیدواژه: ایران پایتخت جنگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۱۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد

توصیف رئیس‌جمهور ترکیه از بغداد به عنوان «یکی از شهرهای تمدن کهن ما» با واکنش‌های گسترده کاربران عراقی در شبکه‌های اجتماعی مواجه شد.

به گزارش ایسنا، «رجب طیب اردوغان»، رئیس جمهور ترکیه پس از پایان سفر به عراق در روز دوشنبه، با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «به دعوت برادر عزیزم محمد شیاع السودانی نخست‌وزیر عراق و بعد از مدتی طولانی از دیدن دوباره بغداد، یکی از شهرهای تمدن کهن ما، بسیار خرسند شدم».

این پیام با انتقادات گسترده کاربران پلتفرم ایکس در عراق مواجه شد و بسیاری آن را محکوم کردند.

برخی از کاربران با اشاره به استعمارگری امپراطوری عثمان در عراق، نوشتند اشغال این کشور توسط عثمانی بدترین چیزی است که در تاریخ بغداد به یادگار مانده است و مقدمه تمامی درد و رنج امروز عراق است.

توییت اردوغان

رئیس‌جمهور ترکیه روز دوشنبه پس از ۱۳ سال به بغداد و اربیل سفر کرده و با مقامات عراق دیدار کرد.

در این سفر چندین توافق‌نامه و یادداشت تفاهم در بخش‌های گوناگون میان ۲ کشور امضا شد و موضوع مبارزه با حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) از محورهای اصلی مذاکرات ۲ طرف بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس
  • عراقی‌ ها کدام کالاهای ایرانی را می‌ خرند؟
  • ام فهد، زن مشهور عراقی کیست و چرا کشته شد؟
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد