Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@16:46:25 GMT

تعداد لایک‌های اینستاگرام مخفی می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۲۶۹۱

تعداد لایک‌های اینستاگرام مخفی می‌شود؟

گزارش‌های جدیدی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد اینستاگرام قصد دارد تعداد لایک‌های پست‌های به اشتراک گذاشته شده توسط کاربران را مخفی کند.

به گزارش ایسنا، شبکه اجتماعی اینستاگرام که بدون شک یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین پلتفرم‌های شبکه اجتماعی در جهان به شمار می‌رود و میزبان میلیون‌ها نفر کاربر از کشورهای مختلف است، حالا به نظر می‌رسد که قصد دارد تغییر و تحولات جدیدی را به پلتفرم خود بیافزاید تا بدین ترتیب بتواند نظر و رضایت کاربران اینستاگرامی را به سمت و سوی خود جلب کند و با سایر رقبای خود همچون پینترست و اسنپ چت که در سال‌های اخیر سعی دارند عنوان محبوب‌ترین شبکه اجتماعی را از اینستاگرام بربایند، به رقابت بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اخبار و گزارش‌های جدیدی که در وب سایت the verge منتشر شده است می‌توان دریافت که اینستاگرام درصدد است قابلیت جدیدی را به پلتفرم خود بیفزاید که البته قرار است در ابتدا به صورت آزمایشی آن را برای تعداد محدودی از کاربران منتشر کند و در صورت دریافت بازخوردهای مثبت از سوی آنها، قابلیت جدید مذکور را بر روی پلتفرم اصلی آن قرار داده و در اختیار عموم کاربران اینستاگرامی بگذارد.

گفته می‌شود این قابلیت قرار است تعداد لایک های پست‌های به اشتراک گذاشته شده از سوی کاربران را مخفی کند که به صورت یک آیتم کاملاً خصوصی تنها برای فردی که پست مذکور را منتشر کرده، نمایش داده شود و سایرین نتوانند تعداد لایک‌های یک پست را مشاهده کنند.

یکی از کاربران در فضای مجازی با انتشار یک اسکرین شات از قابلیت مذکور ادعا کرده است که اینستاگرام چنین قابلیت جدیدی را در سر دارد و احتمالاً آن را در آینده‌ای نزدیک منتشر خواهد کرد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اینستاگرام لایک اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۲۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: نباید اجازه مخفی کاری اسراییل در جنایات غزه را داد

رژیم صهیونیستی از زمان آغاز جنگ غزه در هفتم اکتبر، کوشیده است جنایات خود در این باریکه را مخفی کرده و حتی آن را به مقامات حماس نسبت دهد. کشف گور‌های جمعی در اطراف دو بیمارستان ناصر و الشفا در غزه بخشی از همین موضوع است. 

به گزارش الجزیره، رجیب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه بار دیگر از رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ غزه به شدت انتقاد کرد. 

اردوغان در این باره گفت: ترکیه همچنان به تلاش‌های خود به منظور استقرار آتش بس دائمی در غزه و نیز ورود کمک‌های بشردوستانه برای فلسطینیان گیرافتاده در این منطقه محاصره شده ادامه می‌دهد. 

وی با اشاره به جنایات گسترده رخ داده علیه فلسطینیان، تاکید کرد: نباید اجازه داد اسراییل اقدام به مخفی کردن جنایات و قتل عام خود در غزه کند. ما شاهد آن هستیم که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به منظور آنکه طول دوره سیاسی خود را افزایش دهد نه تنها در حال به خطر انداختن امنیت شهروندان صهیونیست است، بلکه امنیت تمامی منطقه را نیز به مخاطره انداخته است. 

اردوغان یکی از بزرگترین منتقدان نتانیاهو بوده و او را با آدولف هیتلر، پیشوای نازی‌ها مقایسه کرده بود. وی بار‌ها بر پایان دوره سیاسی نتانیاهو پس از پایان جنگ غزه تاکید کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • ببینید | پول بده لایک کن!
  • ۱۱ آلاینده بیماری زای مخفی در خانه
  • رئیس‌جمهور آمریکا لایحه فروش یا ممنوعیت «تیک‌تاک» را امضا کرد
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است
  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی
  • اردوغان: نباید اجازه مخفی کاری اسراییل در جنایات غزه را داد
  • نوبیتکس، پیشگام در آموزش و آگاهی کاربران دنیای رمزارز
  • نوآوری‌های ادامه‌دار با کمک هوش مصنوعی / ساخت دوربین و سمعک پردازشگر صدا و تصویر
  • کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی