Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@14:01:32 GMT

یازدهمین کنگره ملی مهندسی عمران در شیراز برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۲۷۸۲

یازدهمین کنگره ملی مهندسی عمران در شیراز برگزار می شود

یازدهمین کنگره ملی مهندسی عمران، سه شنبه و چهارشنبه دهم و یازدهم اردیبهشت ماه سال جاری در ساختمان مهندسی شماره ۲ شیراز با حضور استادان دانشگاه های مختلف، برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید احمد انوار»، دبیر اجرایی یازدهمین کنگره ملی مهندسی عمران امروز (31 فروردین) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این کنگره، سه شنبه و چهارشنبه دهم و یازدهم اردیبهشت سال جاری در ساختمان مهندسی شماره 2 شیراز برگزار می شود، گفت: 990 مقاله برای این کنگره واصل شد که 649 مقاله که کامل دریافت شده و 498 مورد پس از داوری به مرحله نهایی رسیده است و 10 کارگاه در حاشیه کنگره برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر اساس این گزارش در ادامه «قاسم حبیب آگهی»، دبیر علمی کنگره هم با اشاره به اینکه این کنگره در زمینه های مختلف مثل مصالح، فناوری، ساخت و مدیریت پروژه آموزش و اخلاق مهندسی، مدیریت بحران، سازه و زلزله، ژئوتکنیک، راه و ترابری، معماری و شهرساز و پدافند غیرعامل برگزار خواهد شد و 28 جلسه تخصصی در حاشیه کنگره برپا می شود که از متخصصین کشور دعوت شده است، اضافه کرد: 179 مقاله شفاهی در 28 جلسه تخصصی در این کنگره ارائه می شود و 319 مقاله به شکل پوستر در کنگره منتشر خواهد شد و 6 سخنران کلیدی در این مراسم سخنرانی دارند و 12 سخنران هم مدعو هستند.

 

این گزارش می افزاید: «ناصر طالب بیدختی»، قائم مقام دبیر کنگره، هم با اشاره به اینکه توجه به تخصصی های مهندسی عمران، محیط زیست، سازه و همچنین راه و ترابری از جمله اهداف این کنگره است و استادان از 17 دانشگاه برتر سخنرانی دارند، یادآور شد: 20 عضو هیئت علمی دانشگاه های مختلف حضور دارند و برای نخستین بار در این کنگره به جای استفاده از کاغذ در کتاب و نصب پوستر این موارد به شکل الکترونیکی بین مدعوین توزیع می شود.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان خسارت سیل نیمه شعبان رژه روز ارتش بیانیه گام دوم انقلاب خبرگزاری اردبیل کمک به سیل زدگان نماز جمعه روز ارتش دانشگاه شیراز شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۲۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی و حافظان قرآن کریم، مربوط به ترجمه و مفردات کلام الله مجید، همزمان با سراسر کشور در همدان برگزار شد.

رضا فرهادی افزود: استان همدان هم به عنوان یکی از حوزه‌های منتخب این آزمون در حوزه‌های دانشگاه چمران، دانشگاه بوعلی و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر با حضور ۲۷۰ شرکت کننده برگزار کرد که در رشته ۱۰ جز ۴۰ نفر، ۲۰ جزء ۳۹ نفر و در رشته‌های دیگر در مجموع ۱۳۲ نفر حضور داشتند.

او همچنین گفت: نتایج این آزمون خرداد امسال اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۴۲۰ مقاله در سی‌امین کنفرانس بین المللی هسته‌ای ایران پذیرفته شد
  • کسب چهار افتخار علمی بین‌المللی توسط عضو پیوسته فرهنگستان علوم
  • رشت میزبان دوازدهمین کنگره ملی سوختگی ایران شد
  • رشت میزبان دوازدهمین کنگره ملی سوختگی ایران است
  • یازدهمین حراج سکه فردا برگزار می‌شود+ شرایط
  • برگزاری دوازدهمین کنگره کشوری سوختگی
  • کارگروه تخصصی برای ساماندهی شبکه مهندسی پوشاک دانشگاه تشکیل می‌شود
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • سازمان نظام مهندسی بازوی تخصصی راه وشهرسازی آذربایجان غربی