Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرمانشاه- ايرنا- معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار کرمانشاه، با تاکيد بر ايفاي نقش موثر بخش خصوصي در راستاي اجراي سياست هاي اقتصاد مقاومتي در استان گفت: تشکل هاي بخش خصوصي بايد نقش موثر و فعالي در تحقق اين سياست ها ايفا کنند.

به گزارش خبرنگار ايرنا؛ هدايت حاتمي روز شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتي در سرسراي تدبير استانداري کرمانشاه، يادآور شد که تنها دولت مجري تحقق سياست هاي اقتصاد مقاومتي و اجراي طرح ها و پروژه هاي اين بخش نيست بلکه بخش خصوصي نيز بايد براي خود پروژه تعريف کند و آن را اجرايي نمايد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي همچنين در ادامه اين جلسه خواستار توجه جدي به حوزه زيرساخت ها به ويژه در بخش حمل و نقل و جاده ها شد و گفت: در ستاد اقتصاد مقاومتي بايد بر روي اجراي پروژه هاي زيربنايي تاکيد بيشتري شود.
وي به عنوان نمونه به احداث محل نمايشگاه هاي بين المللي کرمانشاه اشاره کرد و افزود: اين پروژه از 20 سال قبل شروع شده و تاکنون به اتمام نرسيده است.
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار کرمانشاه در ادامه سخنان خود تاکيد کرد که پروژه هاي اقتصاد مقاومتي را بايد از برنامه هاي روتين و عادي دستگاه هاي اجرايي جدا کرد.
حاتمي افزود: پروژه هايي که در قالب اقتصاد مقاومتي تعريف مي شود بايد نوآورانه باشد و يا منجر به اصلاح رويکرد اقتصادي استان گردد و يا اينکه يک کار بزرگ و انقلابي محسوب شود.
او اظهار داشت: برخي از پروژه هايي که در قالب اقتصاد مقاومتي در استان کرمانشاه تعريف شده يا به نوعي سياست ها و رويکرد يک سازمان محسوب مي شود و يا اينکه به صورت روتين توسط دستگاه اجرايي انجام مي گردد و نمي توان آن را در قالب اقتصاد مقاومتي تعريف کرد.
وي يادآوري کرد که بايد از ظرفيت ستاد اقتصاد مقاومتي براي انجام کارهاي بزرگ و بهره ورانه استفاده کنيم و در جاهايي که پروژه ها به صورت عادي اجرا نمي شود از ظرفيت اين ستاد استفاده کنيم.
او از دستگاه هاي اجرايي خواست نگاه خود را به اقتصاد مقاومتي اصلاح کنند و پروژه هايي که بدون دخالت اقتصاد مقاومتي نمي توانند اجرا کنند را به اين ستاد معرفي نمايند.
فرماندار هرسين نيز در اين جلسه از مديران دستگاه هاي اجرايي استان خواست در تدوين و اجراي پروژه هاي اقتصاد مقاومتي با فرمانداران نيز مشورت کنند.
3033/8066
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۲۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است

امام جمعه کیش با بیان اینکه باید فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اجرا شود، گفت: امروز کشور نیاز به یک حماسه اقتصادی دارد که لازمه آن اعتقاد عملی به اقتصادی مقاومتی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، حجت‌الاسلام علیرضا بی‌نیاز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش با اشاره به شعار امسال و فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت مشارکت مردم در توسعه اقتصادی ، افزود: هرجا مردم حضور داشتند، موفقیت به بهترین شکل میسر شده است.

وی با بیان اینکه امروز مقوله اقتصادی به خط مقدم جبهه جهاد تبدیل شده، افزود: مسوولان باید فرمایشات مقام معظم رهبری را در تمام حوزه‌ها از جمله اقتصاد در دستور کار قرار دهند و باید از توانمندی مردم و بخش خصوصی در انجام امور بهره گیرند.

امام جمعه کیش در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به روز کارگر و روز معلم و با بیان اینکه هر دو این قشر نقش بسیار مهمی در رشد و بالندگی این جامعه دارند، گفت: مسوولان باید سعی کنند تا مشکلات کارگران و معلمان به حداقل برسد .

حجت‌الاسلام بی‌نیاز روز دهم اردیبهشت ماه روز ملی خلیج فارس را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: خلیج فارس بخشی از هویت ملی ایرانیان می‌باشد که دشمنان همواره سعی در تغییر و تحریف آن داشتند که هیچگاه در دستبابی به اهداف شومشان موفق نبودند.

وی هفتم اردیبهشت روز حمل و نقل را نیز مورد اشاره قرار داد و بر بهبود وضعیت جاده‌های کشور و صنعت خودروسازی تاکید کرد.

انتهای پیام/7558

دیگر خبرها

  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • وزیر کشور: مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
  • مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور است
  • لرستان |توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • وزیر اقتصاد: عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان