Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@04:14:46 GMT

خوراکی‌های خوشمزه و سالم در فروشگاه خشکبار وجیسنک

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۲۹۵۰

خوراکی‌های خوشمزه و سالم در فروشگاه خشکبار وجیسنک

خیلی از افراد به دلیل عدم آگاهی از فرآیند تهیه میوه‌های خشک، بیشتر به میوه‌های تازه رو می‌آورند و میوه خشک را به این استدلال که در هنگام خشک کردن آن به آن نمک و قند اضافه می‌شود، آن‌ها را فرآورده‌های سالمی نمی‌دانند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام وجیسنک، باید توجه داشته باشید که میوه‌های خشک برخلاف تصور عموم افراد، دارای فواید زیادی بوده که از آن‌ها می‌توان به داشتن مقادیر بالای ویتامین C و پتاسیم و کلاژن و… (که البته بسته به نوع میوه متفاوت است) است که می‌تواند باعث بهبود عملکرد سیستم ایمنی، سلامت و طراوت پوست، جلوگیری از کم‌خونی و… شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی دیگر از محاسن میوه خشک شرایط نگهداری آن است. میوه‌های تازه به دلیل آن‌که دارای مقادیر زیادی از آب و مواد فاسدشدنی هستند، نمی‌توان آن‌ها را به مدت طولانی تازه نگهداشت و باید در مدت زمان کوتاهی مصرف شوند. ولی میوه‌های خشک تنها نیاز به جای خشک و خنک و به دور از نور خورشید دارند.

وب‌سایتی برای خرید انواع میوه خشک ارزان

فروشگاه اینترنتی وجیسنک، فروشگاهی است که به صورت تخصصی در این زمینه (میوه خشک) فعالیت می‌کند. این فروشگاه با تمرکز روی این دسته از محصولات قصد دارد با عرضه محصولات با کیفیت و درجه یک رضایت هرچه بیشتر خریداران را جلب کند. این فروشگاه چون خود تولیدکننده میوه‌های خشک است، قیمت‌های ارائه‌شده توسط آن پایین‌تر از نرخ بازار بوده و شما می‌توانید با استفاده از این سایت خریدی ارزان و به‌صرفه را تجربه کنید.

ارسال رایگان سبدهای خرید بالای ۱۵۰،۰۰۰ تومان

همان‌طور که عنوان شد قیمت‌هایی که در این فروشگاه به خریداران عرضه می‌شود پایین‌ترین نرخ در بازار هست که علاوه بر آن اگر محصولات سفارش داده‌شده توسط خریدار بالاتر از ۱۵۰،۰۰۰ تومان باشد، هزینه ارسال محصولات از خریدار اخذ نخواهد شد.

تنوع محصولات در فروشگاه

همان‌طور که بیان شد زمینه اصلی کاری این فروشگاه در حیطه عرضه انواع میوه‌های خشک است که به دسته‌بندی‌های میوه‌های حبه‌ای، میوه‌های خشک کادویی، آلو و لواشک‌ها و آجیل هست. البته لازم به ذکر است که علاوه بر مواردی که ذکر شد زعفران، دمنوش عسل و خشکبار نیز از دیگر محصولات عرضه‌شده در این فروشگاه است که در کنار محصولات اصلی سایت قرار گرفته‌اند.

استفاده از میوه‌های طبیعی و بدون اضافه کردن مواد غیرطبیعی

متأسفانه برخی از تولیدکنندگان این دسته از محصولات (و نه همه آن‌ها) برای بهتر کردن ظاهر و طعم آن‌ها از مواد غیرطبیعی و مصنوعی استفاده می‌کنند که همین مسئله ممکن است در درازمدت باعث بروز بیماری‌های عدیده‌ای برای افراد شود. مزیت اصلی این فروشگاه استفاده از میوه‌های طبیعی و استفاده نکردن از هیچ‌گونه رنگ‌های غیرطبیعی و مصنوعی در تهیه و تولید محصولات است.

ضمانت و بازگشت سفارش‌ها

در هر فروشگاهی به خصوص فروشگاه‌های اینترنتی، امکان بروز مشکلات در روند خرید و تحویل محصولات وجود دارد. فروشگاه وجیسنک جهت بالا بردن اطمینان مشتریان خود تمامی محصولاتی که دارای مشکل خاصی باشند و یا با جنس سفارش داده شده تطابق نداشته باشد خریدار می‌تواند در صورتی که بسته را باز نکرده باشد تا هفت روز پس از دریافت سفارش می‌تواند محصول خریداری‌شده را عودت دهد.

تحویل سفارش‌ها در سراسر ایران

برخی از فروشندگانی که این محصولات را به صورت اینترنتی عرضه می‌کنند امکان ارسال به سایر شهرها و استان‌های کشور را ندارند و محدوده کاری آن‌ها منحصر به شهر و یا نهایتاً به استان به خصوصی است. این فروشگاه به دلیل بسته‌بندی‌های با کیفیتی که دارد می‌تواند محصولات خود را به اقصی نقاط کشور ارسال کند و هیچ محدودیتی در این زمینه ندارد.

تحویل سریع‌تر سفارش‌ها بنا به درخواست خریدار

اگر نیاز دارید میوه خشک خود را در کوتاه‌ترین زمان دریافت کنید این امکان نیز وجود دارد که می‌توانید با استفاده از راه‌های ارتباطی که در سایت وجود دارد با مدیران آن در تماس باشید تا شرایطی را فراهم کنند که محصول زودتر به دست شما برسد. توجه داشته باشید که اگر در شهر شما انبار لجستیک این وب‌سایت وجود داشته باشد قطعاً محصول یا همان میوه خشک را زودتر دریافت خواهید کرد.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خشكبار میوه خشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۲۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مدارا کردن» نخستین سفارش امام صادق(ع) برای شیعیان است

وحید آقا زاده دبیر جمعیت حضرت خدیجه(س) با توصیف شرایط امامت امام صادق (ع) گفت: «مدارا کردن» نخستین سفارش امام برای شیعیان است.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079223 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ۵ خوراکی که سلامت دندان را تهدید می‌کند
  • آموزش یک مدل نوشیدنی کافی شاپی خوشمزه با طالبی
  • آموزش یک مدل نوشیدنی کافی شاپی خوشمزه با طالبی 
  • پیشگیری از ابتلا به زوال عقل با خوردن این میوه خوشمزه
  • «مدارا کردن» نخستین سفارش امام صادق(ع) برای شیعیان است
  • با اختراع جدید سونی هرکجا که هستید خنک می‌شوید!
  • با اختراع جید سونی هرکجا که هستید خنک می‌شوید!
  • خودداری شهروندان ازخریدتخم‌مرغ‌های نگهداری شده در یخچال واحد‌های عرضه
  • نفخ لوبیاها را چطور بگیریم ؟ ؛ طرز تهیه خوراک لوبیا | این غذا سرشار از آنتی اکسیدان است | فوت و فن خوشمزه‌تر شدن این غذای سالم و خانگی
  • ۷ سوغاتی خوشمزه زنجان که باید حتماً امتحان کنید