Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@04:25:44 GMT

آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی 23 خرداد برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۳۵۵۵

آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی 23 خرداد برگزار می شود

تهران- ایرنا- مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور پیرو اطلاعیه تعویق زمان آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی به علت وقوع سیل در برخی از مناطق کشور اعلام کرد این آزمون روز 23 خرداد ماه برگزار می شود.

به گزارش روز شنبه گروه دانشگاه ایرنا، مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور پیشتر در اطلاعیه ای از به تعویق افتادن زمان برگزاری آزمون پذیرش دستیار دوره ای تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) به دلیل وقوع سیل در برخی از مناطق کشور خبر داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزمون پذیرش دستیار فلوشیپ پیش از این قرار بود روز 5 اردیبهشت برگزار شود که به روز 23 خرداد ماه 98 موکول شده است.
فلوشیپ یا دوره تکمیلی تخصصی یکی از دوره‌های تحصیلی تکمیلی پزشکی در رشته‌های پزشکی است که پس از تکمیل دوره تخصص گذرانده می‌شود.
بر اساس جدول زمان بندی این اطلاعیه، متقاضیان روزهای سه شنبه و چهارشنبه 21 و 22 خرداد ماه می توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام کنند.
آزمون کتبی دستیار تخصصی 9 صبح روز پنجشنبه 23 خرداد ماه برگزار می شود. گفتنی است آزمون دانشگاه علوم پزشکی تهران به صورت الکترونیک برگزار می شود که مراتب از طریف سایت این دانشگاه (exam.tums.ac.ir) به اطلاع داوطلبان می رسد.
بنا بر اطلاعیه مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور، آزمون شفاهی پذیرش دستیار دوره ای تکمیلی تخصصی دانشگاه های تهران برای تمامی رشته ها از 25 خرداد ماه آغاز و تا 27 خرداد 98 ادامه دارد. آزمون شفاهی برای سایر دانشگاه های کشور از 25 خرداد تا 26 خرداد ماه برگزار می شود.
**9283**1584

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي پذيرش دستيار تخصصي مركز سنجش آموزش پزشكي سيل 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۳۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم کشور در حاشیه برگزاری آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم در قم که در موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: امسال در نوزدهمین دوره از آزمون تخصصی ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم بیش از ۱۲ هزار نفر از ۳۱ استان کشور شرکت کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی تقی‌زاده افزود: در این دوره از مسابقات شاهد رشد ۲۰ درصدی شرکت‌کنندگان در کشور بوده‌ایم؛ همچنین استان‌های تهران و خراسان رضوی بالاترین آمار مشارکت را در این آزمون داشته اند. 

وی در خصوص زمان اعلام نتایج آزمون گفت: تا ۴۰ روز آینده نتایج آزمون اعلام می‌شود و کسانی‌که حد نصاب و امتیاز کافی را از این مرحله بدست آورند، به آزمون شفاهی راه می‌یابند و پس از قبولی در آزمون شفاهی مدرک سطح ۳ را دریافت می‌کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اکنون ما از ۱۰ کشور دنیا در این آزمون مخاطب داریم و اتباع کشور‌های پاکستان، افغانستان، لبنان و انگلستان از عمده مخاطبین ما هستند؛ با این استقبال مخاطبان امیدواریم در سال آینده آمار شرکت کنندگان به ۲۰ هزار نفر برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


دیگر خبرها

  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می‌شود
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می شود
  • بیش از ۱۲ هزار پزشک امروز با هم رقابت کردند/ ظرفیت پذیرش آزمون دستیاری ۱۲ درصد افزایش می یابد
  • ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری افزایش یافت
  • برگزاری نوزدهمین دوره طرح آزمون اعطای مدرک
  • شرکت ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • رقابت ۱۲۰۰۰ داوطلب در آزمون دستیاری/ اعلام حقوق دستیاران