Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ ناصر فرشید در گفتگو با خبرنگار مهر با تبریک میلاد امام زمان (عج) و اعیاد شعبانیه اظهار کرد: پلیس با شادی مردم به همراه حفظ حرمت‌ها مخالف نیست و در کنار مردم است.

وی با اشاره به برخورد پلیس با افرادی که خط قرمزها را شکسته و جشن‌های را به انحراف می‌کشاندند، افزود: اصناف در زمینه پخش موسیقی قوانین را مدنظر قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ فرشید از برخورد با خودروهای ایجاد کننده آلودگی صوتی خبر داد و گفت: تیم‌هایی به صورت محسوس، نامحسوس و میدانی در این زمینه نظارت دارند و خودروهای ایجاد کننده آلودگی صوتی را توقیف می‌شود.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان بیان کرد: پلیس در کنار افرادی است که همه حرمت‌ها و ارزش‌های جامعه را رعایت می‌کنند.

وی ادامه داد: طی روزهای گذشته از طریق اداره امکان با اصناف ارتباط برقرار کردیم و دستورالعملی در زمینه نحوه برگزاری جشن‌ها و پخش نذری به آنها ابلاغ و تذکرات لازم داده شده است که امیدوارم مدیریت لازم در این زمینه انجام شود.

کد خبر 4595665

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی کرمان نیمه شعبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۴۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواب آلودگی راننده پژو جان پاکبان گرگانی را گرفت

سرهنگ عباس مهاجر بسطامی گفت: حوالی ساعت ۶ صبح در محور کمربندی یک دستگاه پژو پارس با پاکبان در حاشیه جاده برخورد کرده متاسفانه پاکبان در دم فوت می‌کند.

سرهنگ بسطامی افزود: برابر بررسی کارشناسان علت حادثه، عدم توانایی راننده خودرو در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خواب آلودگی بوده است.

وی از رانندگان خواست: در طول شبانه روز بیش از ۸ ساعت رانندگی نکنند، رانندگی زیاد باعث خستگی و خواب آلودگی و از بین رفتن تمرکز شده و  چنین حوادث غیر قابل جبرانی را رقم خواهد زد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • خواب آلودگی راننده پژو جان پاکبان گرگانی را گرفت
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش