Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امید نورافکن هافبک تیم فوتبال استقلال در حاشیه تمرین امروز استقلال گفت: امروز به ابوظبی می‌رویم و در آنجا دو جلسه تمرین خواهیم داشت. بازی سختی مقابل الهلال داریم و با توجه به پیروزی در دیدار رفت، حریف ما به طور حتم برای برد به زمین می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نورافکن بیان کرد: امیدوارم با تلاش بتوانیم بهترین نتایج را برای هواداران کسب کنیم. ما در لیگ برتر ۵ امتیاز عقب هستم و ۴ دیدار باقی مانده است و باید تا آخرین روز امتیاز‌ها را جمع کنیم و اگر خدا بخواهد قهرمان می‌شویم، اما ما امتیاز‌های زیادی از دست دادیم. تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا امتیاز‌ها را تا آخر فصل بدست آوریم.

او تصریح کرد: حدود ۶ ماه است که با کرانچار کار می‌کنیم و از دید خودم می‌گویم از این مربی چیز‌های زیادی یاد گرفتم و تیم ما هم به مرحله بعدی صعود کرده است، اما تصمیم گیرنده من و بازیکنان نیستیم و تابع تصمیمات فدراسیون هستیم.

او درباره اینکه آیا قرار است به عنوان بزرگ‌تر در کنار مهدی قائدی باشد گفت: به عنوان بزرگ‌تر خیر، چون من با قائدی هم سن هستم. از جمله بزرگ‌تر بودن خوشم نمی‌آید. همه می‌دانید قائدی مشکلات زیادی داشته و امیدوارم بتواند به کار خود ادامه دهد و بازی‌های بعدی گل بزند و استعداد قوی دارد و امیدوارم بتواند لژیونر شود.

نور افکن افزود: پیشنهاداتی دارم، اما از ته قلب دوست دارم در استقلال بمانم، اما تصمیم گیرنده فقط من نیستم و باشگاه شارلوا هم باید نظر دهد. تلاش می‌کنم بمانم، اما اگر نشود باید به شارلوا بازگردم.

بیشتر بخوانید:

فتحی: استقلال شانس قهرمانی دارد / باقری فعلا محروم و تصمیم جدیدی برایش نگرفتیم

لیست بازیکنان استقلال برای سفر به امارات مشخص شد

محرومیت بازیکن استقلال فعلا ادامه دارد

پزشک استقلال همسفر آبی‌ها در امارات

انتهای پیام/

اظهارات نورافکن درباره حضور در استقلال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۴۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: پایان تلخ فصل برای مرد سال آسیا

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه الهلال رسما اعلام کرد که ستاره‌اش ‏سالم الدوسری به دلیل مصدومیت در دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ ‏قهرمانان آسیا مقابل العین امارات تا پایان فصل قادر به بازی برای ‏الهلال نخواهد بود. ‏

الهلال که در بازی رفت مقابل العین به شکلی غیرمنتظره بازی را با ‏نتیجه 4-2 به اماراتی‌ها واگذار کرده بود همه امیدش را به بازی ‏برگشت در مملکت‌ آره‌نا دوخته بود. ولی دیشب الهلالی‌ها درحالیکه ‏بازی تا دقیقه 51 با نتیجه 1-1 مساوی بود با گل سالم الدوسری پیش ‏افتادند اما نتوانستند گل دیگری به ثمر برسانند و حذف شدند. ‏

سالم الدوسری که مشخص بود در دقایق پایانی وقت قانونی دچار ‏آسیب‌دیدگی شده در دقیقه 90+1 جای خود را به محمد البریک داد.‏

الهلال امروز اعلام کرد الدوساری به دلیل مشکل از ناحیه عضلات کمر ‏دست کم پنج هفته به درمان و ریکاوری ویژه نیاز دارد. در نتیجه ‏فصل برای این ستاره عربستانی و مرد سال فوتبال آسیا به پایان ‏رسید. الدوساری دیروز هم به همین علت در تمرین گروهی الهلال ‏دیده نشد. ‏

دیگر خبرها

  • پرویز مظلومی: با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • رسمی: پایان تلخ فصل برای مرد سال آسیا
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم