Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@07:01:14 GMT

محبوبیت در وطن؛ زاویه ای جدید برای مقایسه رونالدو و مسی

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۵۰۶۷

محبوبیت در وطن؛ زاویه ای جدید برای مقایسه رونالدو و مسی

تهران- ایرنا- همزمان با بالا گرفتن جدال ها در خصوص بحث همیشگی این روزهای فوتبال یعنی مقایسه «کریستیانو رونالدو» و «لیونل مسی»، این قیاس از زاویه ای دیگر مورد توجه قرار گرفت؛ زاویه ای که برای مرد پرتغالی یک امتیاز مثبت به ارمغان آورد.

به گزارش ایرنا، شبکه فاکس اسپورتس روز شنبه نوشت: بحث برتری «کریستیانو رونالدو» یا «لیونل مسی» روز به روز در حال تشدید شدن است با این حال همچنان یک بُعد در این مقایسه وجود دارد که البته برای ما موضوع تازه ای نبوده و وارد گود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این 2 اعجوبه چگونه توسط هموطنانشان مورد استقبال قرار می گیرند؟!
هواداران بی شماری برای تعیین برنده نهایی این رقابت تمام نشدنی، نظرات خود را به اشتراک گذاشته اند.
«لوکا کایولی» روزنامه نگار دیلی استار که در مورد هر 2 ستاره کتاب هم نوشته است، به تصورات متناقضی اشاره کرد که در کشورهای پرتغال و آرژانیتن به عنوان زادگاه های رونالدو و مسی پیرامون آنها وجود دارد.
کایولی در مطلبی که شاید چندان هم معقول به نظر نرسد به تناسب نسبی موجود مابین رونالدو و هموطنان پرتغالی اش اشاره کرد؛ موضوعی که به هیچ عنوان در مورد مسی صدق نمی کند.
کایولی با طرح ایده ای خلاقانه می نویسد: تفاوت آنها در این است که رونالدو در پرتغال به رسمیت شناخته می شود؛ در پرتغال هیچ بحثی در مورد نقش رونالدو در تیم ملی وجود نداشته و هیچ شکایتی نیز به وی وارد نیست.
وی ادامه می دهد: اما داستان مسی و آرژانتین کاملا متفاوت است، چرا که همیشه در مورد نقش او در تیم ملی بحث و جدل بوده است. علاوه بر این همیشه مقایسه وی با مارادونا مطرح است در حالی که کریستیانو نیاز به زندگی کردن یا کنار آمدن با چنین چیزی را ندارد. رونالدو حتی از سوی هواداران تیم های رقیب تشویق می شود.
علاوه بر این، با اضافه کردن ناکامی های مسی با آلبی سلسته در برابر درخشش حماسی و خیره کننده رونالدو در رقابت های یورو و جام جهانی به همراه پرتغال، می توان بعد دیگری را برای رسیدن به نتیجه ای قابل قبول در مورد این مقایسه پیچیده، به کار گرفت.
با این وجود، رونالدو برای نخستین بار طی چند سال اخیر در تیم های راه یافته به نیمه نهایی لیگ قهرمانان دیده نمی شود و در سوی دیگر مسی نه تنها خود را به این مرحله رسانده بلکه با عملکردی استثنایی نیروی محرکه اصلی آبی اناری ها در مسیر فتح عنوان قهرمانی اروپا محسوب می شود.
ورزشی**3991**3783**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كريستيانو رونالدو ليونل مسي محبوبيت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۵۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۰۰ درصدی طرح‌های بازآفرینی شهری در پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: طرح‌های بازآفرینی شهری در سه سال گذشته در مقایسه با ده سال قبل ۴۰۰ درصد رشد داشته است.

مهدی هدایت گفت: با تشکیل قرارگاه جهادی مسکن، در سه سال اخیر بیش از ۳۷ تفاهم نامه برای ساخت حدود ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در تعامل با سازمان ها، ارگان‌های دولتی و دانشگاه‌ها منعقد شده است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران افزود:ساخت ۲۰۰ هزار واحد در قالب ۵۴ طرح با مشارکت بخش خصوصی و دولتی در تامین مسکن استطاعت پذیر برای اقشار کم درآمد هم برنامه ریزی شده است.

مهدی هدایت درباره اقدامات سازمان نوسازی در زمینه مسکن گفت: ساخت یا مشارکت در حوزه مسکن در سه سال گذشته در مقایسه با ده سال قبل ۵ برابرشده است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران افزود: نوسازی بافت فرسوده در سه سال گذشته با رشد متوسط ۵۰ درصدی سالیانه در حال انجام است.

مهدی هدایت همچنین با بیان این موضوع که اصلاح معابر در سه سال گذشته در مقایسه ده سال قبل دارای رشد ۱۵ برابری بوده است، افزود: رشد طرح‌های موضعی هم در سه سال گذشته در مقایسه با ۱۰ سال قبل ۵۴ برابر شده است.

دیگر خبرها

  • لحظه یافتن یسنا از زاویه دوربین کایت هلال احمر
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • رشد ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • آرامش نسبی بازار طلا و سکه امروز در رشت در مقایسه با هفته گذشته
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • وداع با یکی از بهترین معلمان رسانه؛ راز محبوبیت اسکویی چه بود؟
  • وداع با یکی از بهترین‌ معلمان رسانه/ راز محبوبیت اسکویی چه بود؟
  • رشد ۴۰۰ درصدی طرح‌های بازآفرینی شهری در پایتخت
  • نگاه خلاقانه در ساخت مستند رادیویی تاثیرگذار است
  • (تصاویر) مقایسه بمب افکن چینی Xi’an H-۲۰ و B-۲۱ آمریکایی؛ کدام بهتر است؟