Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبادان - ایرنا - مسئول هماهنگی موکب های شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان در سیلاب 98 گفت:مواکب حسینی معین از چهار استان به منظور کمک رسانی به مردم سیل زده شادگان در این منطقه مستقر شدند.

مکی یازع شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت:سه موکب اهل سنت و شیعه از استان کردستان، 2 موکب از شهرستان سپیدان استان فارس و 2 موکب از استان تهران روزانه به طور متوسط 13 هزار پرس غذای گرم در سه وعده بین خانوارهای سیل زدگان شهرستان شادگان توزیع می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:موکب حسینی استان مرکزی با محوریت شهرستان اراک ، موکب فاطمیون (افغانی های مقیم ایران) نیز از فردا یکشنبه در منطقه مستقر می شوند و روزانه هفت هزار پرس غذای گرم را در اختیار ستاد هماهنگی مواکب قرار می دهند تا بین سیل زدگان و گروه های جهادی توزیع شود.
یازع گفت:به مناسبت سالروز تولد منجی عالم بشریت 10 ایستگاه صلواتی نیز توسط مواکب مستقر در شهرستان شادگان با محوریت روستاهای درگیر در سیل برپا شده است.
وی افزود:به مواکب شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان نیز آماده باش اعلام شده تا بعد از پایان ماموریت موکب های معین با توجه در پیش بودن ماه مبارک رمضان جایگزین آنها شوند.
مسئول هماهنگی موکب های شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان اظهار داشت: با هماهنگی ستاد بحران شادگان گروه های جهادی مواکب به مناطق بحرانی در روستاهای شادگان اعزام و در حال کمک رسانی به سیل زدگان شادگان هستند.
به گزارش ایرنا سیل 30 روستای بخش مرکزی و خنافره شادگان را با تهدید مواجه کرده است.
طغیان رودخانه های کرخه ، دز و کارون تاکنون سبب آبگرفتگی بیش از 270 روستا و بیش از یکصد هزار هکتار از زمین های کشاورزی در خوزستان شده و حدود 400 هزار نفر در معرض خطرات ناشی از این سیلاب قرار گرفتند.
6068/3015

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سيل 98 مواكب حسيني آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۵۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، شماری از مردم در تماس با تحریریه خبر از کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های آبادان خبر دادند.

این موضوع رو از معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آبادان پیگیر شدیم که گفت: توزیع مستمر شیر خشک در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان در حال انجام است بنابراین مردم در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

زینب جوانمردی افزود: از ابتدای سال تاکنون در شهرستان آبادان ۳۲ هزار و ۵۶۴، در خرمشهر ۱۵ هزار و ۲۴۷ و در شادگان ۱۱ هزار و ۶۷۴ قوطی شیر توسط داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان خریداری و وارد منطقه  شده است.

 در حال حاضر در شهرستان آبادان ۵ هزار و ۵۴، در خرمشهر ۴ هزار و ۱۹ و در شادگان سه هزار و ۱۸۷ قوطی شیر در داروخانه‌ها موجود است.

وی همچنین از اختصاص دو سهمیه شیرخشک تا پایان فروردین سال جاری به جنوب غرب خوزستان خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • مهروموم یک رستوران در شادگان
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه