Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@20:16:44 GMT

مرگ مرد 40 سال به دلیل سقوط در کانال آب

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۵۵۰۱

مرگ مرد 40 سال به دلیل سقوط در کانال آب

مسئول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: سقوط یک مرد ۴۰ ساله مجهول‌الهویه در کانال آب خیابان دانشگاه باعث مرگ وی شد.

سیدمهدی حسینی مسئول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به حادثه رخ‌داده، تصریح کرد: ساعت 12:30 دقیقه امروز خبر سقوط یک مرد ۴۰ ساله مجهول‌الهویه در کانال آب خیابان دانشگاه به این مرکز اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نیروهای اورژانس به محل حادثه اعزام شدند و بعد از مشاهدات، مشخص شد که حدوداً دو ساعت از فوت فرد گذشته است؛ با تلاش تمام نیروها اعم از اورژانس و آتش‌نشانی، وضعیت جسمانی قابل احیا نبوده و فرد مذکور جان‌ باخت.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کانال آب منطقه قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۵۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول اورژانس پیش بیمارستانی شبکه بهداشت و درمان خواف گفت: واژگونی خودروی پژو ۴۰۵ در این شهرستان پنج مصدوم به دنبال داشت.

  عبدالرحمن مجددی افزود: بدنبال وقوع این حادثه که امشب در کیلومتر ۲ جاده خواف به رشتخوار به وقوع پیوست ۲ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.   وی ادامه داد: پنج مصدوم حادثه بعد از ارزیابی نخست توسط کارشناسان اورژانس به بیمارستان ۲۲ بهمن خواف انتقال یافتند.   مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

 

دیگر خبرها

  • فوت یک بیرجندی بر اثر سقوط در چاه فاضلاب
  • بلعیده شدن دختربچه ۶ ساله در کانال آب تیران
  • تصادف مرگبار در گتوند خوزستان
  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف
  • فوت یک دختربچه درپی غرق شدگی در کانال آب تیران
  • سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان
  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه
  • حادثه سقوط در جنگل ابر شاهرود/ مرد ۴۰ ساله جان باخت