Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت خارجه فلسطین تأکید کرد که هر طرح یا پیشنهاد یا معامله‌ای که براساس راهکار تشکیل دو کشور نباشد به شکست می‌انجامد.

 وزارت خارجه فلسطین در بیانیه‌ای در واکنش به اظهارات جیسون گرینبلات، نماینده آمریکا در روند صلح خاورمیانه درباره معامله قرن گفت: هر طرح یا پیشنهاد یا معامله‌ای که براساس راهکار تشکیل دو کشور نباشد به شکست می‌انجامد و جایش در زباله‌دان تاریخ خواهد بود و فلسطین و اعراب و جهان اسلام و اروپا و جامعه بین المللی با آن مخالف خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: تیم دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا همچنان به تبلیغات گمراه‌کننده خود نزد افکار عمومی جهان و مسئولان بین المللی و جهان عرب و اسلام از طریق اظهارات رسانه‌ای درباره معامله قرن ادامه می‌دهند. اظهارات گرینبلات اذعان واضحی به این مسئله است که تصمیمات دولت آمریکا براساس تلاش‌ها برای صلح اتخاذ نمی‌شود بلکه براساس منافع واشنگتن به عنوان یکی از زمینه‌های معامله قرن صورت می‌گیرد. واضح است که منافع آمریکا با منافع اسرائیل به عنوان یک اشغالگر کاملا مطابق است به ویژه اینکه این مسئول کاخ سفید اذعان می‌کند که راهکار تشکیل دو کشور پایه و اساس معامله قرن نیست. آنچه که گرینبلات درباره آن صحبت می‌کند را نمی‌توان طرح صلح نامید.

در این بیانیه تأکید شده است: تیم ترامپ و بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل برای از بین بردن طرح ملی فلسطین تلاش می‌کنند. معامله قرن آمریکا هرگونه فرصت تشکیل کشور فلسطین در مرزهای 1967 به پایتختی قدس شرقی را از بین می‌برد.  / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۵۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی بدون شکست آرسنال در ورزشگاه وایت هارت لین (25 آوریل، 2004) / فیلم

20 سال پیش در چنین روزی، آرسنال در مصاف با تاتنهام در ورزشگاه وایت هارت لین، با کسب نتیجه 2-2 قهرمان لیگ برتر انگلیس شد. گفتنی است که آرسنال در 4 بازی بعدی خود نیز هیچ شکستی را متحمل نشد و در نهایت به عنوان تنها قهرمان بدون شکست لیگ برتر انگلیس نام گرفت و موفق به کسب جام طلایی لیگ برتر انگلیس شد. تاکنون هیچ تیمی موفق به کسب این جام نشده است.

دانلود (22.7MB)

دیگر خبرها

  • قهرمانی بدون شکست آرسنال در ورزشگاه وایت هارت لین (25 آوریل، 2004) / فیلم
  • حماس: اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم
  • حمله به رفح به یک درگیری داخلی برای اسرائیل تبدیل شده است
  • طرح حماس برای تشکیل دولت اضطراری بر اساس قاعده توقف جنگ
  • شرط حماس برای خلع سلاح : تشکیل کشور فلسطین در مرزهای 67 و پایان اشغال
  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا
  • معضل مدیریت پسماند چهارمحال و بختیاری بدون راهکار مانده است
  • زیرپوست وتوی کشور فلسطین
  • وزیر خارجه مصر: باید از تشکیل کشور فلسطین حمایت شود
  • کارشناس مسائل خاورمیانه: بایدن سیاست دودولتی را کنار گذاشت