Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@11:43:16 GMT

دفاع راست جدید استقلال برابر الهلال (عکس)

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۶۶۸۴

سرمربی استقلال قصد دارد در بازی با الهلال از یک مدافع راست جدید رونمایی کند.

به گزارش ورزش سه، استقلال برای بازی با الهلال فرشید اسماعیلی را در اختیار ندارد و به همین دلیل شفر تصمیم دارد در این بازی از وریا غفوری استفاده کند.


اما آنطور که از تمرین استقلال مشخص بود شفر تصمیم دارد در بازی با الهلال از محمد دانشگر در پست دفاع راست استفاده کند تا وریا غفوری بتواند با خیال راحت در حملات آبی ها شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دانشگر در بازی با سپاهان هم در پست دفاع راست بازی کرده بود و نمایش موفقی هم داشت و به همین دلیل شفر تصمیم دارد در بازی با الهلال هم از این بازیکن در این پست استفاده کند.


البته این اتفاقی است که در تمرین امروز استقلال رخ داد و ممکن است شفر تا روز بازی با الهلال تصمیم دیگری در مورد تیمش بگیرد.


عکس: رضا سعیدی پور

 

محمد دانشگر استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد دانشگر استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۶۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شرایطی مقابل شمس‌آذر قزوین به پیروزی رسید که علاوه بر درخشش مهرداد محمدی با زدن دو گل و سید ابوالفضل جلالی با دو پاس گل، محمدحسین مرادمند هم نقش کلیدی در کسب سه امتیاز و صدرنشینی دوباره برای آبی‌ها داشت.

دومین بازی پیاپی برای این بازیکن در خط دفاعی استقلال با وجود اینکه همراه با بسته ماندن دروازه تیمش نشد و دو گل شوکه کننده در لحظات پایانی دریافت کردند، اما در طول مسابقه با بازی درخشان همراه بود و بازی مطمئن محمدحسین مرادمند در کنار روزبه چشمی و ایمان سلیمی موجب شد تا شمس‌آذر نتواند به خواسته خود که کسب امتیاز بود، دست پیدا کند.

مرادمند در کنار بازی کم‌اشتباهی که انجام داد، در اواسط نیمه دوم هم ارسال سید ابوالفضل جلالی را با ضربه سر دیدنی تبدیل به گل سوم کرد تا خیالشان بابت رسیدن به سه امتیاز در مسیر قهرمانی راحت‌تر شود.

این مدافع که موفق شد مقابل شمس‌آذر قزوین دومین گل فصل خود را به ثمر رساند، امیدوار است با عملکردش در دیدارهای گذشته جایگاهش را تثبیت کند و با بازگشت سهرابیان دوباره به نیمکت برنگردد که البته رقابت سختی در مسیر رسیدن او به جمع نفرات اصلی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • تصمیم ده‌روسی پس از درخشش سردار آزمون
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)
  • یازده مرد منتخب کرسپو برای فتح فینال غرب آسیا
  • ترکیبی که بهترین تیم آسیا را از مرگ نجات می‌دهد