Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@15:11:15 GMT

دریافت پاسخ به شبهات مهدویت در 300امامزاده شاخص مازندران

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۶۷۸۳

دریافت پاسخ به شبهات مهدویت در 300امامزاده شاخص مازندران

ساری - ایرنا - معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران گفت: با حضور و استقرار روحانیون بومی و روحانیون اعزامی از ستاد مهدویت قم در بقاع شاخص استان به سوالات و شبهات مهدویت مردم در این مکان ها پاسخ داده می شود.

حجت الاسلام مسعود قربانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بقاع شاخص مازندران شامل 300 بقعه است وروحانیون با حضور در این فضاها ضمن سخنرانی بمناسبت ولادت امام زمان (ع) به شبهات مردم در این خصوص پاسخ می دهند تا زمینه تنویر افکار عمومی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این روحانیون از افراد آگاه به مسائل مهدویت هستند و می توانند با زبان گویا در این خصوص توضیحات لازم را ارائه بکنند تا جای شک و شبهه ای در این زمینه نباشد.
معاون اداره کل اوقاف مازندران از برگزاری برنامه احیای شب ولادت امام زمان (عج ) در 300 امامزاده استان خبر داد و افزود: این مراسم شب زنده داری امشب در این اماکن برگزار خواهد شد.
قربانی با اشاره به اینکه نیت بخشی از موقوفات مازندران در خصوص اطعام دهی سالروز ولادت امام زمان (عج ) است ، افزود : برای این منظور در 300 بقعه برگزار کننده جشن ولادت این مراسم نیز برگزار می شود .
به گفته حجت الاسلام قربانی ، با این کار علاوه بر اطعام دهی به منتظران قائم در خصوص عمل خیر وقف برای امام زمان (عج ) نیز تبلیغ می شود.
وی همچنین از برگزاری اجتماع منتظران مهدی در بقاع امامزاده های مازندران به عنوان بخش دیگری از برنامه های نیمه شعبان در استان عنوان کرد .
2096/1899

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي اوقاف شبهات مهدويت مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۶۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان

تین نیوز

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: مدت زمان ارسال درخواست شرکت های دانش بنیان برای دریافت تسهیلات حمایتی سازمان هواپیمایی کشوری تمدید شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، جعفر یازرلو از تمدید مدت زمان ارسال درخواست شرکت های دانش بنیان برای دریافت تسهیلات حمایتی سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد و گفت: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری درخصوص راهبرد حمایت از شرکت های دانش بنیان، سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان نماینده حاکمیت در هوانوردی غیر نظامی کشور، در راستای مقابله اثربخش تر با محدودیت های ناشی از تحریم های ظالمانه و غیرقانونی این صعنت ابرفناورانه و پیشران، در نظر دارد افزون بر راهبری، پشتیبانی و مشاوره های فنی ارائه شده، بستر حمایتی هدفمند جدیدی را برای گسترش فعالیت های آنان ایجاد کند.

یازرلو افزود: در این راستا اعطای تسهیلات حمایتی به شرکت های دانش بنیان در دستور کار سازمان هواپیمایی کشوری قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: از شرکت های دانش بنیان فعال در صنعت هوانوردی واجد شرایط لازم دعوت می شود برای دریافت تسهیلات، جهت انجام پروژه های مورد نظر در این حوزه درخواست خود را مطابق توضیحات مندرج در پورتال سازمان هواپیمایی کشوری B2n.ir/caa1 ارائه کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پاسخ عجیب بانک مرکزی به درخواست زوج‌های جوان: «هیچ بانکی اعتبار پرداخت وام ازدواج ندارد»
  • شاخص های لازم در زمان خرید لوله داربستی ؛ اصولی خرید کنید!
  • اما و اگرهای قانون سربازی؛ پاسخ به شبهات اصلی خانواده‌ها
  • تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان
  • توزیع منابع با نگاه عدالت محور کلیدواژه حل مشکل حاشیه نشینی است
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • اولین اظهار نظر مقامات اسرائیلی در خصوص حمله پهپادی این رژیم به اصفهان
  • تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا (ع)
  • تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا(ع)
  • میزان ارز دانشجویی اعلام شد+ جزئیات تازه در خصوص نحوه دریافت