Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@22:03:00 GMT

چهار بازیکن پرسپولیس تست دوپینگ دادند

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۶۷۸۵

چهار بازیکن پرسپولیس تست دوپینگ دادند

تهران- ایرنا- افسر پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا در راستای برنامه‌های مبارزه با دوپینگ به صورت اتفاقی در هتل محل اقامت پرسپولیس حاضر شد و از چهار بازیکن این تیم، تست دوپینگ گرفت.

به گزارش روز شنبه ایرنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا در راستای طرح‌های مبارزه با دوپینگ، حضور ناگهانی در اردو و تمرینات تیم‌ها برای انجام تست را در برنامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این راستا، افسر پزشکی کنفدراسیون در بازی پرسپولیس و الاهلی عربستان، امروز با توجه به اینکه تیم‌ها موظف هستند اطلاعات محل اقامت و تمرینات را به طور کامل به مسوولان برگزاری مسابقات ارائه دهند، بدون اعلام قبلی در محل اردوی سرخپوشان حضور پیدا کرد.
وی طبق قرعه از سیدجلال حسینی، احمد نورالهی، محسن ربیع‌خواه و محمد نادری تست دوپینگ گرفت.
تیم های الاهلی عربستان و پرپسولیس ایران از ساعت 20 روز دوشنبه هفته جاری در ادامه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند.
هم اکنون در گروه D تیم های پاختاکور ازبکستان با 5، السد قطر با 4، پرپسولیس ایران با 4 و الاهلی عربستان با 3 امتیاز در رتبه های اول تا چهارم جدول رده بندی قرار دارند.
ورزشی **9118**3783**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال پرسپوليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۶۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این به عنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام به عنوان نماینده هیئت رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیئت رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چهار بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • شکست الاهلی باوجود گل فرانک کسیه
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد