Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@20:49:03 GMT

استقبال جالب هواداران اینتر از پائولو دیبالا

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۷۱۷۴

به گزارش ایلنا، مائورو ایکاردی مهاجم اینتر در این فصل حواشی زیادی به دنبال داشته‌ و نتوانسته هم‌چون سال‌های گذشته درخشش خود را در اینتر تکرار کند. ایکاردی که دو ماه از حضور در تمرینات تیم هم محروم شده بود به نظر می‌رسد به درهای خروجی باشگاه نزدیک شده باشد. نه باشگاه اینتر و نه خود ایکاردی میل چندانی به ادامه همکاری ندارند و ممکن است در پایان فصل راه اینتر و ایکاردی از هم جدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از سمت دیگر با پیوستن کریستیانو رونالدو به یوونتوس پائولو دیبالا در سایه ستاره پرتغالی قرار گرفته و نتوانسته درخشش چندانی برای تیمش داشته باشد. مهاجم آرژانتینی یوونتوس از شرایط خود در تورین راضی نیست و به خروج از این تیم فکر می‌کند. 

این اتفاقات باعث شده شایعه معاوضه این دو بازیکن با هم مطرح شود. هواداران اینتر پیش از پایان فصل در اقدامی جالب شروع به فروش لباس دیبالا کرده‌اند تا به نوعی علاقه خود را به این انتقال نشان دهند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: یوونتوس پائولو دیبالا مائورو ایکاردی اینتر میلان ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۷۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اینتر این هفته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم سری آ ایتالیا در ورزشگاه سن سیرو روبروی میلان قرار گرفت و با پیروزی در دربی شهر میلان موفق شد قهرمانی‌اش در مسابقات این فصل لیگ ایتالیا را مسجل کند.

بازیکنان و هواداران این تیم از اینکه موفق شده بودند با پیروزی برابر حریف همشهری و قدیمی‌شان این قهرمانی را قطعی کنند بسیار خوشحال بودند و سر از پا نمی‌شناختند. خوشحالی هواداران این تیم به بیرون از ورزشگاه هم کشیده شد و تصاویر بسیاری از این جشن منتشر شد.

در یکی از تصاویری که در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به اشتراک گذاشته شده مشخص است که هواداران اینتر در حال آتش زدن پیراهن میلان با نام ابراهیموویچ هستند تا خشم و ناراحتی‌شان از این ستاره سوئدی سابق را نشان دهند.

این بازیکن در دوران حضورش در فوتبال ایتالیا تجربه بازی در اینتر را هم داشت اما در سال ۲۰۲۲ موفق شد جام قهرمانی سری آ را با میلان به دست آورد و اظهارات تندی را علیه اینتر مطرح کرده بود که باعث ناراحتی هواداران این تیم شده بود و آنها به این شکل این اظهارات را جبران کردند.

دیگر خبرها

  • اشاره جالب ریکی آلوز به هواداران تراکتور
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • فیلِ اسنایپر، توپچی‌ها را نشانه گرفت!
  • ببینید | واکنش جالب روزنامه‌نگار ایتالیایی به انتقال مهدی طارمی به اینتر
  • آخرین فرصت رستگاری | جدایی شیرین یا تلخ؟
  • چالهان اوغلو: انتقامم را از هواداران میلان گرفتم
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • صعود یوونتوس به سوپرکاپ ایتالیا در فصل ۲۰۲۴/۲۵ قطعی شد
  • استقبال جالب از رئیسی در فرودگاه سریلانکا