Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@14:33:10 GMT

کشف جسد بانوی مفقود مشهدی شده در رودخانه

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۷۳۰۳

کشف جسد بانوی مفقود مشهدی شده در رودخانه

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد گفت: جسد بانوی مفقود مشهدی شده در رودخانه ساعتی پیش کشف شد و پیش از اینکه جسد وی پیدا شود، وسایلی از جمله کاپشن و تلفن همراه وی را پیدا کرده‌ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ مهدی رضایی ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه طبق گزارش رسیده مبنی بر سقوط زنی داخل رودخانه وکیل‌آباد، گفت: طبق اظهارات همسر این خانم ،شب گذشته حین عبور از رودخانه با موتورسیکلت به داخل این رودخانه سقوط کرد‌ه‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد افزود: همسر این خانم توانسته است خود را از آب نجات دهد، اما گویا خانم قادر به نجات خود نبوده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون همکاران تیم نجات ما در ۶ ایستگاه مختلف در طول مسیر از زیر پل تا کال چهل بازه مشغول غواسی و تیم عملیات ویژه از ساعت ۱۱ شب مشغول جستجو در داخل آب و حاشیه رودخانه لای بوته‌های گز و علف‌ها و بوته‌ها هستند، تصریح کرد: قبل از اینکه جسد وی پیدا شود، وسایلی از جمله کاپشن و تلفن همراه وی را پیدا کرده‌ایم.

رضایی از هرگونه گمانه‌زنی مبنی بر انگیزه خود‌کشی یا قتل خودداری و صحبت درباره آن را موکول به تحقیقات نیروی انتظامی کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۷۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر

مدیرعامل هلال احمر مازندران گفت: گردشگرانی که روز گذشته در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر گم شده بودند، به همت گروه امدادی هلال احمر پیدا شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی هلال‌احمر مازندران؛ غلامعلی فخاری از پیدا شدن افراد گمشده در جنگل‌های خلیل‌شهر خبر داد.

مدیرعامل هلال‌احمر مازندران در تشریح این خبر گفت: ماجرای گم شدن چند گردشگر در جنگل‌های خلیل‌شهر در روز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات مازندران اعلام شد.

وی افزود: پس از دریافت این گزارش تیم امدادی از پایگاه پاسند شعبه بهشهر به محل مورد نظر اعزام و پس از یک ساعت جست و جو، موفق به پیدا کردن گردشگران شد و پس از هماهنگی لازم آنها را به محل امن انتقال داد.

نوجوان ناپدید شده در جنگل‌های رامسر هم پیدا شد

مدیرعامل هلال‌احمر مازندران از پیدا شدن کوهنورد نوجوانان در منطقه قله بند رامسر نیز خبر داد و گفت: خبر گم‌شدن نوجوان مفقود شده نیز در روز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1402 به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات مازندران اعلام شد.

 فخاری افزود: پس از دریافت این خبر تیم امدادی به منطقه اعزام شد و پس از دو ساعت جست‌وجو، نوجوان را پیدا کرد و به محل امن انتقال داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر
  • پیکر ۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • جسد یک خانم در رودخانه بشار پیدا شد
  • جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار پس از شش ساعت تلاش پیدا شد
  • پیدا شدن جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار
  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی 
  • جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد
  • میلیک فرشته نجات بانوی پیر / یوونتوس فینالیست شد +فیلم خلاصه بازی
  • سرباز وکارمند دادگستری کودکان را ازسیل نجات دادند
  • نجات جان دو کودک گرفتار درسیلاب ورودی دادگستری زرند