Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اردبیل گفت: طرح‌های گردشگری در سطح استان اردبیل با مشارکت بخش خصوصی اجرا می‌شود که در این زمینه مطالعه و اجرای طرح‌های شهرستان سرعین بسیار موفق بوده است. ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اکبر بهنامجو بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی طرح گردشگری شهر سرعین اظهار داشت: طرح‌های گردشگری در سطح استان اردبیل با مشارکت بخش خصوصی اجرا می‌شود که در این زمینه مطالعه و اجرای طرح‌های شهرستان سرعین بسیار موفق بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به لزوم همکاری و مساعدت جذب سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری توسط شهرداران نیز بیان کرد: انتظار و خواسته ما از مسئولان و دستگاه‌های ذی‌ربط این است که در این زمینه با در نظر گرفتن ایجاد نشاط عمومی و اجتماعی و توسعه و رونق اقتصادی و گردشگری گام بردارند.

بسته‌های سرمایه‌گذاری و گردشگری برای شهرستان‌های اردبیل تعریف می‌شودظرفیت‌های گردشگری سلامت اردبیل قابلیت معرفی در سطح بین‌المللی را دارداردبیل میزبان ‌همایش و نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو شد

استاندار اردبیل گفت: در حال حاضر در شهرستان سرعین طرح‌هایی در حال اجرا است که از جمله می‌توان به ، طرح گردشگری کمربندی این شهرستان اشاره کرد که دارای رستوران سنتی، واحد‌های تجاری، مناظر، آلاچیق و پارکینگ است که بی‌شک نقش حائز اهمیتی در توسعه منطقه دارد.

بهنامجو بیان کرد: آب‌های گرم معدنی شهرستان سرعین یک ظرفیت و قابلیت بسیار ارزشمند و قابل قبول در سطح استان است که در صورت توجه به این مهم و توسعه این حوزه می‌توان به قطب گردشگری کشور تبدیل شد که خوشبختانه تاکنون روند مناسبی داشته ولی هم اکنون نیاز به توسعه و پیشرفت بیشتری دارد.

وی تصریح کرد: اهمیت به جوانب گردشگری که در کنار یکدیگر یک مجموعه گردشگری را در استان ایجاد می‌کند در استان وجود دارد و فقط نیازمند اهمیت و توجه به این مهم هستیم که از این قابلیت بسیار ارزشمند و مهم در این زمینه استفاده برده و اشتغال‌زایی را در استان به سطح قابل قبولی برسانیم.

انتهای پیام/ن

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۷۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت روز گل محمدی و گلاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خمین از ثبت جشنواره «گل محمدی و گلاب» در ضمیمه تقویم رویداد‌های گردشگری ملی کشور خبر داد.

علی مشهدی با اشاره به هویت و اصالت تاریخی شهرستان خمین افزود: گل محمدی و گلاب دو محصول راهبردی منطقه شهابیه در این شهرستان است.

او ادامه داد: با این پیشینه و با پیگیری اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان، اداره شهرستان خمین، شورای اسلامی و دهیاری روستای شهابیه این رویداد در تقویم رویداد‌های گردشگری کشور به ثبت رسید.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان خمین عنوان کرد: بر این اساس هر سال، این جشنواره در روز‌های نوزدهم تا بیست و یکم اردیبهشت ماه به عنوان «روز گل محمدی و گلاب» برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اجرای فیبر نوری در سطح شهرستان زابل
  • پیگیری طلب میلیاردی مردم از یک شرکت خصوصی
  •  توسعه گردشگری با مشارکت مردم میسر می‌شود
  • شکوفه‌های بهاری شهرستان کوثر استان اردبیل
  • کاهش تصدی گری دولتی و ارتقای بخش خصوصی لازمه رونق اقتصاد
  • شرایط نامساعد دریا اسکله های گردشگری قشم را تعطیل کرد
  • تعطیلی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری کاشان
  • سخنگوی دولت: مشکلی در تامین منابع ارزی نداریم
  • بهادری جهرمی: جهش تولید با مشارکت مردم از طریق چاره‌اندیشی محقق می‌شود
  • ثبت روز گل محمدی و گلاب