Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، وریا غفوری در حاشیه آخرین جلسه تمرینی بازیکنان استقلال تهران پیش از سفر به دوبی برای رویاروی با الهلال عربستان در گفتگو با خبرنگاران درباره وضعیت مصدومیتش اظهار داشت: وضعیتم بهتر شده و مصدومیتم به طور کامل برطرف شده است. توانستم در تمرینات هم شرکت کنم و دو سه روز هم باقی مانده تا بازی و ان شاء الله که بیشتر آماده بشوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از لحاظ بدنی یک مقدار شرایطم ۱۰۰ درصد نیست، اما سعی می‌کنم تا روز بازی بهتر شوم.


آماده ۹۰ دقیقه نیستم، ولی سعی می‌کنم تا روز بازی به لول خوبی برسم. بالاخره ۲۰ روزی درگیر کار‌های درمانی و فیزیوتراپی بودم و برای بازی با فوتبال یک مقدار بدنم عقب است.
مصدومیت همسترینگ میزان زمان بهبودش مشخص است و از دو هفته تا پنج هفته دارد. برای من سه هفته طول کشید که به نظرم نرمال بود؛ خیلی هم تلاش کردیم که زودتر برسیم، اما نشد. ان شاء الله که خوب شده باشیم و در ادامه فصل به تیمم کمک کنم. 


غفوری درباره پیش بینی جایگاه استقلال در پایان مسابقات لیگ برتر با توجه به ۵ امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس گفت: ما کار خودمان را می‌کنیم و چهار بازی پیش رو داریم که دوست داریم امتیاز کامل بگیریم. چون دیگر دست ما نیست و باید ببینیم که رقیب مان امتیاز از دست بدهد و ما هم برنده شویم تا لیگ به بهترین شکل ممکن برای ما تمام شود.


مدافع ملی پوش استقلال درباره سیلی خوردن مسعود شجاعلی در بازی روز گذشته مقابل پیکان از سوی طرفداران تراکتورسازی گفت: واقعا زمانی که این را دیدم شوکه شدم، بک آدم با شخصیتی مثل مسعود شجاعی، کاپیتان تیم ملی و کاپیتان تراکتورسازی بخواهد چنین حمله‌ای به او بشود و یک هوادار بخواهد خیلی راحت به زمین مسابقه بیاید.


ببخشیدخب اگر این هوادار اینقدر عصبی بود که با یک وسیله به این بازیکن میزد چه می‌شد و چه اتفاقی می‌افتاد؟ واقعا جای تاسف دارد؛ آن هواداران باید بدانند که با این کار‌ها وجهه تیمشان را خراب کردند. معلوم است که اشکان دژاگه باید به سمت مسعود می‌رفت؛ تمام بازیکنان باید از او دفاع می‌کردند.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: وریا غفوری بازیکن استقلال تراکتورسازی استقلال مسعود شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۷۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،در ادامه رقابت‌های مرحله دوم لیگ دسته سوم آزادگان، تیم‌های مشهدی به مصاف رقبای خود رفتند و نتوانستند طعم پیروزی را بچشند. در هفته نهم این مسابقات، شادکام با علیرضا نیکبخت در مصافی خارج از خانه مقابل فرد البرز با یک گل شکست خورد.

شریعت نوین، دیگر تیم بحران‌زده مشهدی در خانه پذیرای چالای سنگسر بود و موفق شد با ثبت تساوی ۱ بر ۱ به نخستین امتیاز خود در این دوره از رقابت‌ها دست یابد.

آرامش سومین تیم مشهدی هم در چالوس به مصاف خورشید طلایی این شهر رفت و با تساوی ۱ بر ۱ متوقف شد.

به این ترتیب، شادکام ۱۵ امتیازی ماند و به رده چهارم تکیه زد. آرامش با ۱۳ امتیاز به رده هفتم جدول سقوط کرد و شریعت نوین نیز با یک امتیاز در قعر جدول قرار گرفت.

سپاهان ب با ۲۰ امتیاز صدرنشین است و عقاب تهران با ۱۸ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.

دیگر خبرها

  • جالوروسی در منطقه کسب سهمیه UCL / ده‌روسی اودینه را با ۳ امتیاز ترک کرد
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)
  • آنتونی: شادی‌ام مقابل کاونتری به خاطر دفاع از منچستریونایتد بود
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم