Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@16:05:03 GMT

سقوط زن سالخورده به کانال آسانسور در غرب تهران +تصاویر

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۷۶۷۱

سقوط زن سالخورده به کانال آسانسور در غرب تهران +تصاویر

در این حادثه بانوی سالخورده‌ای پس از خرید نیاز‌های خانه‌اش، به ساختمان محل سکونتش در بلوار سیمون بولیوار بازگشت و به قصد رفتن به طبقات فوقانی وارد آسانسور شد که به دلیل نامعلومی به داخل چاهک آسانسور افتاد و تا انتهای آن سقوط کرد.

آتش نشانان با تجهیزات مخصوص، خود را به انتهای چاهک آسانسور رساندند و در حضور عوامل اورژانس این بانوی سالخورده را از انتهای چاهک آسانسور خارج کرده و برای انجام معاینات پزشکی تحویل کادر پزشکی حاضر در محل دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اثر این حادثه هر دو پای این بانوی مسن دچار شکستگی شد که بلافاصله به بیمارستان انتقال یافت.    

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سقوط آسانسور چاهک آسانسور حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۷۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک بیرجندی بر اثر سقوط در چاه فاضلاب

به گزارش خبرگزاری مهر، علی حیاتی با اشاره به جان باختن یک نفر در اثر سقوط در چاه فاضلاب در بیرجند اظهار کرد: این حادثه که در ساعت ۱۶:۳۹ دقیقه امروز، دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه واقع در خیابان خلیج فارس ۹ حاجی‌آباد رخ داده بود، به ستاد فرماندهی گزارش شد و متعاقباً به ایستگاه‌های یاسر و غفار اعلام شد.

به گفته وی دو تیم عملیاتی از این ایستگاه‌ها به محل حادثه اعزام شدند و پس از حدود ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه عملیات نفس‌گیر جسد مردی را از چاه فاضلاب منزل مسکونی بیرون آوردند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند متذکر شد: این مرد که به دلایل نامعلومی در چاه سقوط کرده بود تحویل اورژانس و سپس مأموران انتظامی شد.

کد خبر 6098699

دیگر خبرها

  • سقوط هولناک مرد میانسال خرم‌آبادی به عمق چاه ۲۵ متری (فیلم)
  • سقوط درختان سطح شهر خرم‌آباد در پی وزش باد شدید (فیلم)
  • مرگ دردناک مرد ۷۰ساله در عمق چاه زمین کشاورزی شهر ری
  • فوت مرد میانسال به دنبال سقوط در چاه
  • فوت یک بیرجندی بر اثر سقوط در چاه فاضلاب
  • فوت یک دختربچه درپی غرق شدگی در کانال آب تیران
  • فرآیند پرورش و پردازش گوشت مرغ در مدرن ترین مرغداری و کارخانه آمریکا (فیلم)
  • جلوی سقوط آزاد کاهش جمعیت گرفته شد
  • اعلام جزئیات مفقودی یک کارگر شهرداری منطقه ۱۵ تهران
  • لحظه هولناک سقوط دکل برق روی یک خودرو وسط جاده (فیلم)