Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، شبکه اجتماعی اینستاگرام، به بهانه تروریستی خوانده شدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی آمریکا، اقدام به مسدود کردن صفحات چهره های نظامی و سیاسی ایران کرده است و حتی سراغ افرادی رفته که هیچ سابقه ای در سپاه ندارند؛ موضوعی که برای بسیاری تعجب برانگیز و غیرعادی بود.

 

به همین دلیل، هادی نیلی، خبرنگار بی بی سی در آمریکا، سراغ مدیران اینستاگرام رفته و از آنها علت مسدود شدن صفحات اینستاگرام حجت الاسلام و المسلمین رئیسی و علی اکبر ولایتی را جویا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پیگیری های انجام شده توسط او، اینستاگرام جواب داده که در مسدود شدن این صفحات، اشتباه صورت گرفته و به همین دلیل مسدودی آنها رفع شده است.

 

 

پیش از این نیز مهسا علیمردانی، کارشناس شبکه بی بی سی با مسدود شدن صفحات فرماندهان سپاه پاسداران در اینستاگرام، این اقدام را خودسرانه دانست و تاکید کرد که با هیچ قانونی نمی شود این اقدام را توجیه کرد و تصمیم اینستاگرام برای آزادی بیان نگران‌کننده است. ( بیشتر بخوانید )

 

اقدام اخیر اینستاگرام آنقدر غیرمنتظره و غیر عادی بود که گویا عوامل شبکه لندنی بی بی سی را هم غافلگیر و آنها را مجبور به واکنش کرده است.

 

جالب اینجاست که هنوز صفحات اعضای گروه های تروریستی و جنایتکاری همچون داعش و یا گروهک تروریستی منافقین در این شبکه اجتماعی باز است و به راحتی به فعالیت خود ادامه می‌دهند اما رسانه هایی همچون بی بی سی و عوامل آن، در گزارش های خود هیچ اشاره ای به آن نمی کنند.

 

106

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: اینستاگرام اینستاگرام اینستاگرام اینستاگرام اینستاگرام داعش منافقین اینستاگرام تروریست عکس بی بی سی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۷۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار است

به گزارش جام جم آنلاین، ناصر کنعانی با یادآوری رسوایی قبلی درخواست استرداد یکی از مقامات ایرانی از دستگاه قضایی انگلیس که منجر به رأی عدم کفایت مستندات ارائه شده برای استرداد او شد، تأکید کرد اتهامات مطروحه در پرونده علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار بوده و طرح این‌گونه درخواست‌ها از مقامات قضایی سایر کشورها از هیچ‌گونه جایگاه و اعتبار حقوقی برخوردار نیست.
 
سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: جمهوری اسلامی ایران از اجرای عدالت و تعقیب اشخاصی که با از بین بردن مستندات، باعث انحرافات جدی در مسیر پرونده آمیا و فرار از مجازات این حادثه شدند، حمایت می‌کند.

کنعانی به مقامات آرژانتینی توصیه کرد از طرح اتهامات بی‌پایه نسبت به شهروندان کشورهای دیگر پرهیز کنند و تحت القائات دشمنان روابط دوجانبه ایران و آرژانتین قرار نگیرند.

دیگر خبرها

  • حفاری بیل مکانیکی شهرداری در گورستان باستانی ری/ضرب و جرح مالک
  • از قدرت و جذابیت لیگ ایتالیا غافلگیر شدم!
  • اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار است
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • مقامات آرژانتینی از طرح اتهامات بی پایه نسبت به شهروندان کشورهای دیگر پرهیز کنند
  • کنعانی: اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی اعتباری ندارد
  • واکنش ایران به درخواست آرژانتین از سایر کشورها برای بازداشت وزیر کشور
  • واکنش ایران به درخواست بی اساس آرژانتین برای استرداد یکی از مقامات ایرانی
  • کنعانی: اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار است
  • مصاحبه آتشین آرون بروکس؛ حمله به تیلور؟ ایرانی‌ها از آمدن به اینستاگرام من خودداری کنند!