Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@22:36:39 GMT

عضویت ۳۳ ایرانی در اتحادیه تکواندو آسیا

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۸۰۶۴

عضویت ۳۳ ایرانی در اتحادیه تکواندو آسیا

با حکم رئیس اتحادیه تکواندو آسیا ۳۱ ایرانی به عضویت در کمیته‌های مختلف این اتحادیه منصوب شدند. ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، با پیشنهاد فدراسیون تکواندو ایران و با حکم «کی سوک لی»، رئیس اتحادیه تکواندو آسیا، 31 ایرانی به مدت یک‌ سال در 10 کمیته ATU منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدمحمد پولادگر، رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان نیز از سال 2008 عنوان نایب رئیسی اتحادیه تکواندو آسیا را برعهده دارد. پیش از این نیز زهرا سروی به عنوان نایب رئیس بانوان اتحادیه تکواندو آسیا و حافظ مهدوی به عنوان نایب رئیس کمیته داوران ATU منصوب شده بودند.

اسامی اعضای جدید کمیته‌های مختلف اتحادیه تکواندو آسیا به شرح زیر است:

کمیته فنی: غلامحسن ذوالقدری، سیروس رضایی و محمدامین نامجو

کمیته بانوان: زهرا سروی

کمیته مربیان: فریبرز عسکری، بیژن مقانلو، سیدنعمت خلیفه، محمدرضا زوار، وحید عبداللهی، مهدی بی‌باک، مهرو کمرانی و فاطمه اسدپور

کمیته داوران: حسینعلی نظری (پومسه)، حسین حسین‌زاده (کیوروگی)، احمد اخلاقی (پومسه)، زهرا افتخاری (پومسه) و سیده مرجان طاهری (کیوروگی)

کمیته دانشجویان: اصغر رحیمی و سیدمهرداد رکنی

کمیته قضایی: محمد احسنی‌فروز و فرهاد رستم شیرازی

کمیته پارالمپیک: مسعود لشکری و پیام خانلرخانی

کمیته رسانه‌ها: حسن شکریان و علیرضا مددی

کمیته آموزش: هادی افشار

کمیته ورزشکاران: یوسف کرمی، کیمیا علیزاده، سجاد مردانی، میرهاشم حسینی و فرزان عاشورزاده.

کریمی: نقطه قوت تیم ملی تکواندو خارج شدن از انحصارطلبی است/ نباید توقع داشته باشیم حتماً قهرمان جهان شویم

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,30/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تکواندو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تکواندو تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۸۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899878

دیگر خبرها

  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو