Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@03:34:54 GMT

ثروتمندترین فرد ژاپن چه کسی است؟

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۸۰۷۶

ثروتمندترین فرد ژاپن چه کسی است؟

با وجود اینکه تعداد ثروتمندان ژاپنی که یک میلیارد دلار یا بیش‌تر ثروت دارند در سال گذشته ۵ درصد افزایش یافت، اما ۳۱ نفر از ۵۰ نفری که در این فهرست هستند در مقایسه با سال قبل دارای ثروت کمتری هستند. ۵۰ فرد ثروتمند ژاپنی در مجموع معادل ۱۷۸ میلیارد دلار دارند که در مقایسه با ثروت ۱۸۶ میلیارد دلاری سال قبل کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





به گفته فوربس، ثروتمندترین فرد ژاپنی در حال حاضر تاداشی یانای، بنیان‌گذار و مدیعامل گروه «فست ریتیلینگ» است که برای نخستین بار از سال ۲۰۱۶ و با ثروتی معادل ۲۴/۹ میلیارد دلار در صدر ایستاده است. در مقایسه با سال قبل، ثروت وی ۵/۶ میلیارد دلار افزایش یافته است.



ماسایوشی سون، مدیرعامل «سافت بانک» که با افت ۲/۱ میلیارد دلاری ثروتش در سال گذشته مواجه شد جای خود را به یانای داد و با ۲۴ میلیارد دلار ثروت در رده دوم فهرست قرار گرفت.



تاکیمیتسو تاکیزاکی، با افزایش یک میلیارد دلاری ثروتش و داشتن ۱۸/۶ میلیارد دلار توانست خود را از رده چهارم به رده سوم برساند. او مالک بزرگ‌ترین تولیدکننده سنسور‌ها و سیستم‌های مانیتورینگ در ژاپن است. نابوتادا ساجی، نفر چهارم این فهرست سال گذشته ۷/۲ میلیارد دلار از ثروتش را از دست داد و اکنون ثروتش ۱۰/۸ میلیارد دلار است. او در حوزه تولید آب جو فعالیت دارد.



بیشترین کاهش در ثروت به نام یوشیکو شینوهورا، نخستین میلیاردر خود ساخته زن تاریخ ژاپن به ثبت رسیده است که ارزش سهام شرکت «پرسول هولدینگز» وی در مقایسه با سال قبل یک سوم کاهش یافته است.



در این رده‌بندی از اطلاعات شخصی، سهام بورسی، تحلیل‌های مختلف، صورت‌های درآمد شرکت‌ها و سایر منابع استفاده شده است. ثروت خالص این افراد بر حسب ارزش سهام در بورس توکیو و نرخ برابری ین در برابر دلار تا تاریخ بیست و دوم ماه مارس سال ۲۰۱۹ ملاک قرار گرفته است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: علم ودانش سهام بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۸۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقایسه کیفیت عکس پرتره آیفون 15 پرو مکس با سامسونگ اس 24 اولترا (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • این ۱۴ نفر بالاترین ثروت در جهان را دارند
  • مقایسه مرسدس بنز ایی کیو اس 2024 و 2025 (عکس)
  • مقایسه دوربین وان پلاس 12 در مقابل آیفون 15 پرو! (فیلم)
  • تمرکز شهرداری‌ها در ارزش‌افزوده تولید و ثروت باشد
  • سقوط ین رکورد ۳۴ ساله را شکست
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • تلاش اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای در جهت تحقق شعار «ارزش‌مدار، کارآفرین و ثروت‌ساز» باشد/ تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است
  • یورو رکورد زد
  • آیا قامت این قوم افراخته می‌شود؟
  • مقایسه کیفیت عکس پرتره آیفون 15 پرو مکس با سامسونگ اس 24 اولترا (عکس)